معرفی 6 سبک (Theme) طراحی کافی شاپ + 68 عکس خلاقانه

نورپردازی فروشگاه باید به گونه ای باشد که مشتری از پشت ویترین در بیرون مغازه نیز متوجه زیبایی های فضای داخل آن شود و این کار به صورت مشترک در دو حالت عمومی و موضعی صورت می گیرد. در این میان البته کاسب ها هم ترجیح می دهند که همین روند فروش اینترنتی را حداقل در کنار کسب و کار روزانه خود که بخشی از آن در مغازه ها سپری می شود ادامه دهند و فروشگاههای اینترنتی و سایت هایی که برای این منظور طراحی کرده اند را زنده نگاه دارند؛ به خصوص اینکه برخی از آنها بر بستر پلت فرم های جذابی در شبکه های اجتماعی این کسب و کار را طراحی و راه اندازی کرده اند که این خود با توجه به اقبال عمومی مردم نسبت به خرید از این پیج ها، باعث شده است که فروشندگان راغب باشند که خرید و فروش اینترنتی را به عنوان بخشی از کسب و کار خود بپذیرند. وی افزود: هر جمعه خطبههای ائمه جمعه به ویژه نمایندگان ولی فقیه در مراکز استانها دستخوش تحریف و تغییرات میشود و شایعات و سوالاتی در این زمینه توزیع شده و افکار عمومی را منحرف میکند که این اتفاق ناگواری است و باید به آن توجه داشت.

وسایلی که برای فروش به نمایش در می آورید و یا تابلو ها و ویترین ها باید رنگارنگ و روشن باشد تا کنجکاوی افراد را بر آورده کند. بهتر است برای طراحی داخلی مغازه کوچک از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم و قهوه ای روشن و … دکوراسیون ویترین مغازه نیز مهم می باشد و بهتر است وسایل شیک و پر فروش خود را در آن قرار دهید. اما اگر مغازه بزرگ است می توانید قفسه ها را به صورت دایره وار در قسمت مرکزی قرار دهید. مشتری زرق وبرق را دوست دارد؛ تمیزی و نو بودن را دوست دارد؛ او به زیبایی اهمیت می دهد.

سه نکته مهمی که پیش از طراحی دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک لازم است به آن توجه کنید؛لطفا پول دکورتان را از ما نگیرید! توجه داشته باشید که نحوه قرار دادن لباس ها در دکوراسیون مغازه حائز اهمیت می باشد. همچنین میتوان با قرار دادن آینه های مختلف در جای جای مغازه حس پنجره را ایجاد کرد. وی همچنین با تشکر از دولت و مجلس، وزارت راه و سازمان برنامه و بودجه برای کمک به احداث و تکمیل مصلاها افزود: لازم می دانیم در سالروز برگزاری اولین نماز جمعه ( ۵ مرداد) از اصحاب رسانه برای تلاش هایی که در این ایام دارند، تشکر کنیم. باید در هنگام خرید این دستگاه به مواردی مثل ظرفیت یخچال، فضای مورد نیاز برای نصب یخچال توجه کنیم.

برای داشتن فضایی زیبا در محیط کار خود، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا علاوه بر استفاده از نظرات مشاوران ما، بهترین انتخاب آجر نما برای مغازه و فروشگاه خود را داشته باشید و کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت در کمترین زمان تحویل بگیرید. از سوی دیگر نیاز است که رگال ها و پارتیشن هایی استفاده شود تا نظم مغازه شال و روسری به طور دقیق اجرا شود. مثلا اگر به هردلیلی مثل کمبود سرمایه نمی تونین مغازه اجاره کنین، بهتره که به دنبال فروش اینترنتی و اینستاگرامی، شال و روسری باشین. دکور مغازه شال و روسری باید از یک ارگونومی مناسب برخوردار باشد. از جمله نکاتی هست که در طراحی داخلی یک مغازه مد نظر قرار می گیرد. طراحی دکور و سبک چیدمان هر بیزنس او را تبدیل به یک برند خاص می کند و در بازار رقابتی امروز، این امر تبدیل به یک استراتژی فروش و یک مزیت رقابتی شده است. حجت الاسلام علی نوری معاون سازماندهی و سخنگوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در نشست خبری از مراسم نماز جمعه که هر هفته در ۹۰۰ نقطه کشور برگزار میشود به عنوان پایگاه اخلاق، کانون معنویت و بصیرت نام برد که آحاد مردم ایران و خانوادهها میتوانند از آن بهره ببرند.

جواب ساده است: به این دلیل که او تمایلی برای خریدن اجناسی که دسترسی به آن ها سخت است را ندارد! از ویژگی های چیدمان آزاد راهروهایی مستقیم به چشم نمی آید و محدودیتی برای رفت آمد وجود ندارد . اما اینکه چه عواملی باعث ترغیب مردم به خرید از فروشگاه اینترنتی شده است، باید گفت که کاهش هزینه های جانبی از جمله هزینه های مربوط به رفت و آمد حضوری به فروشگاههای سنتی و کاهش خریدهای غیرضروری یکی از مهمترین مزایای خرید آنلاین از فروشگاههای اینترنتی به شمار می رود. در این حالت مشتریان به راحتی می توانند انتخاب کنند و همینطور حالتی مدرن تر به فضا می بخشد. از این سه نوع قفسه طرح پوب پلاستیکی، ظاهری شیک، مدرن و لاکچری به فضا می بخشد. تعاریف بالا این امر را به اثبات می رساند که طراحی و چیدمان محصولات داخل فروشگاه و همینطور ویترین و دکور مغازه و رعایت نکات روانشناسی؛ ضروری ترین مورد در مدیریت فروش و بازاریابی است. برای طراحی ویترین این مغازه استفاده از رنگ های متداول میان زنان، استفاده کنید. مانند یک گاو بنفش در میان گله گاو های سیاه و سفید باشید که تنها با نظری گذرا قابل دیدن است. در چنین شرایطی اگر پیشنهاد ما بسیار برای مشتری مفید و پرسود نباشد و تنها در اینجا سود بیشتر مغازه دار نتیجه نهایی خواهد بود، احتمالاً بهتر است، رنگ قرمز برای آن فضا انتخاب شود.

شما با داشتن یک طراحی دکوراسیون مغازه عالی و همچنین رعایت متدهای نگهداری و جذب مشتری، تبدیل به یک غول بیزنسی در حوزه کسب و کار خود خواهید شد. سبک دکوراسیون سنتی یکی از برگزیدهترین گزینهها در حوزه طراحی کافه است. این سبک های گوناگون نیازمند رعایت کردن مولفه های مختلف و متنوعی هستند که برخی از آن ها را باید در هر صورت رعایت نمایید. بسیاری از نماها ارزش تاریخی دارند و در کشورهای گوناگون قوانین سختگیرانهای در مورد موضوع تغییر نما وجود دارد که برخی از این قوانین هر گونه دگرگونی در نماهای تاریخی را ممنوع میکند. البته استفاده از 4 نوع متریال به صورت همزمان توصیه نمی شود و نما را شلوغ نمی کند. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. رعایت اصول طراحی پنجره و باز شو ها برای اینکه از آلودگی جلوگیری شود بسیار ایده خوبی می باشد. طراحی دکوراسیون فروشگاه و بوتیک شیک و مدرن نقش بسیار حائز اهمیتی در جذب و انتخاب صحیح و رضایت مشتری دارد.اولین نکته برای طراحی فروشگاه ، توجه به نوع محصولات و همچنین متراژ فروشگاه مورد نظر است که اهمیت بسیار زیادی در نوع طراحی دارد.دومین نکته توجه به دو بخش مجزای دکوراسیون داخلی فروشگاه و همچنین طراحی ویترین (بوتیک و مغازه ) آن است ، که باید هریک را با برنامه ریزی و اعمال نکات مهم دکوراسیون طراحی نمود.

استفاده از رنگ های مرده و تیره در دکوراسیون ورودی مغازه مناسب و ایده آل نیست و اگر شما تمایل ندارید برای مغازه تان بخش ورودی را طراحی کنید بهتر است این قسمت از مغازه را باز نگه دارید و یا اینکه بخش ورودی را تمام شیشه کنید و شیشه های این قسمت را براق و تمیز نگه دارید. اگر هدف شما کمک به مشتری باشد تا بتواند به راحتی تمام بتواند کالای مدنظرش را پیدا کند؛ خود به خود ایده های طراحی دکوراسیون به ذهن تان خطور می کند. برای اینکار شما باید تامین کنندگان مناسبی را پیدا کنید. منظور از تامین کننده مناسب، تامین کننده ای است که به موقع اجناس را به شما تحویل می دهد و در ابتدای کار بابت پرداخت ها با شما کنار می آید. در این مرحله طراح باید کلیه اطلاعاتی را که مربوط به خواستههای کارفرما یا سفارش دهنده است جمع آوری و آنها را به ترتیب اهمیت و اولویت فهرست نماید. جمع آوری اطلاعات مشتریان از قبیل شماره تلفن همراه ، ایمیل ، تاریخ تولد و ارسال پیام تبریک تولد و اطلاع از محصول جدید و … در تمام ساعات شبانه روز حتی در روزهای تعطیل امکان خرید اینترنتی برای تمام کاربران اینترنت وجود دارد؛ ضمن اینکه در سایت های فروشگاهی تصویر محصول به همراه توضیح کاملی از اطلاعات و ویژگی های آن درج میشود که مشتری با خواندن این اطلاعات با تمام ویژگیها و امکانات یک محصول آشنا شده و به راحتی میتواند درباره خرید آن تصمیمگیری کند.

پرستاری از کودک، نگهداری حیوانات خانگی، مراقبت از سالمندان، نظافت منزل از جمله کسب و کار های خانگی هستند که می توانند درآمدزایی از خانه را به همراه داشته باشند. ورق نمای طرح چوب به جهت جنسی که دارد در برابر حشرات مقاوم میباشد که همه میدانیم که چوب این ویژگی را ندارد. در این حوزه شرکت های طراحی دکور و دیزاین زیادی فعالیت عملی و علمی دارند مانند: سامان چوب، ایکیا و آکس چوب. در دیزاین و دکور محیط مغازه کیف و کفش فروشی به خصوص زنانه دستتان برای استفاده از انواع اکسسوری ها باز است. میوه ها باید بسیار مرتب بر روی هم قرار بگیرند و همینطور قبل از چیدن، آن ها را دستمال بکشید تا براق و تمیز به نظر برسند.

دوره در هنگامه تبلیغات: در این دوره هر چه بیشتر آگهی های تبلیغاتی می ساختید و در تلویزیون و سایر رسانه منتشر می کردید؛ سود بیشتری داشتید. دوره پس از تبلیغات: در این ما دوباره به تبلیغات کلامی و دهان به دهان برگشتیم. دکوراسیون ویترینمغازه تا حدزیادی به سلیقه افراد بستگی دارد. در نظر گرفتن فضای کافی برای راهروهای مغازه نیز از برخورد مشتریان به یکدیگر در مواقع شلوغی جلوگیری خواهد کرد و این کار به شما فرصت خواهد داد تا مشتریان خود را برای مدت بیشتری درون مغازه خود نگه دارید. اینکه چه کاری می توان انجام داد تا زمان حضور مشتری در مغازه بیشتر شود؟ در عین حال، با استفاده از روشهای نوین و سپردن کار طراحی و راه اندازی فروشگاه اینترنتی کسب و کار به یک شرکت معتبر می توان از رقبای خود پیشی گرفت و در عین حال به رشد اقتصادی کشور کمک کرد؛ ضمن اینکه مزیت رقابتی موجود در کسب و کارهای اینترنتی باعث شده است که خرید و فروش آنلاین با کاهش هزینه های تولید و نگهداری میزان تورم در سطوح پایین فشار موجود بر قیمت ها را کاهش دهد.

با این همه توضیحات باز هم نحوه چیدمان و دسته بندی محصولات در طراحی دکور مغازه امری سلیقه ای است و هیچ گاه نمی توان قالب خاصی را تعریف نمود. هزینه طراحی و ساخت دکور مغازه بستگی به طرح انتخابی شما دارد. طراحی نئونی در تابلو کافی شاپ و استفاده از نور مناسب در ساخت تابلو می تواند به جذب مشتریانی بیشتر کمک کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید 90 درصد مشتریانی که وارد یک فروشگاه می شوند، به سمت راست نگاه می کنند. به همان اندازه توجه به نور پردازی مناسب میتواند نکته ی مهمی باشد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ساخت سرامیکها تغییر کرده است اما همان مواد اولیه در سرامیکهای سنتی و پیشرفته که از قدیم بوده است مورد استفاده قرار می گیرد. راهنمای جامع طراحی دکوراسیون مغازه : از دیرباز دکوراسیون مغازه مورد توجه همگان بوده است و طراحی دکوراسیون مغازه شیک و ایدا آل نقش مهم و به سزایی در جذب مشتری دارد.و مشتریان بیشتری به سمت معازه ای شیک و دارای دکوراسیون زیبا میروند.برای داشتن یک دکوراسیون زیبا و شیک برای فروشگاه ها و مغازه ها باید به نکات چندی اشاره کرد تا یک مغازه شیک ودارای دکوراسیون زیبا باشیم.

باز هم یک طراحی سقف مغازه ساده در این تصویر دکوراسیون داخلی مغازه آجیل و خشکبار میبینیم. بسیاری از پاساژها و فروشگاههای شیک هم برای طراحی سقف و دکوراسیون داخلی، از کناف استفاده میکنن. اصل مهم در طراحی نمای تجاری چیست؟ از سوی دیگر، در خردادماه امسال هم، چیزی حدود ۹۷ هزار میلیارد تومان خرید اینترنتی صورت گرفته که سهم ۱۳.۳درصدی از کل تراکنش های بانکی را به خود اختصاص داده است. از سوی دیگر، امکان مقایسه قیمت یک محصول با محصولات مشابه دیگر و همچنین بازگرداندن محصول خریداری شده در صورت عدم رضایت مشتری از مزایای دیگر فروش اینترنتی محصولات و خدمات در فروشگاههای اینترنتی محسوب می شود. وی همچنین از برخی تخریبها که در فضای رسانهای کشور در این زمینه صورت میگیرد انتقاد کرد و این اقدامات را سبب تلخ شدن کام جامعه و آلوده شدن فضای رسانهای دانست. این نکته را به یاد داشته باشید که در طراحی یک تابلوی تبلیغاتی موفق توجه به خلاقیت در طراحی سبب رونق کسب و کار و فروش محصول شما خواهد شد. استفاده از رنگ های ملایم جهت زیباسازی ویترین و نیز نورپردازی شیک و جذاب سبب جلب نظر مشتری و اشتیاق جهت بازدید از داخل مغازه می شود.

شما در این مغازهها باید از قفسههایی استفاده کنید که بتوانید دوربینها با مدلهای مختلف را روی آنها قرار دهید تا در حین معرفی به مشتری با مشکلی مواجه نشوید. خلاقیت به خرج دهید و همه را بصورت ردیفی و خطی نچینید. اینکه تابحال به این مساله فکر کرده اید که چرا دو مغازه با کالاهای مشابه، هر کدام میزان فروش شان با دیگری فرق دارد؟ اما در این میان باز هم بررسی ها نشان می دهد که تهرانی ها بیشتر از هر نقطه دیگری از کشور، نسبت به خریدهای اینترنتی اقبال نشان می دهند و به همین دلیل است که سهم پایتخت نشینان از کل خریدهای اینترنتی فصل بهار، ۸۷.۵ درصد بوده است. مغازه میوه فروشی به دو قسمت نگه داری میوه و سبزی تقسیم می شود. برای دیزاین دکور مغازه کفش فروشی زنانه، باید در ابتدا از سلیقه و روانشناسی زنان، آگاهی کامل را داشته باشید. دیزاین محصولات در قفسه ها هم تاثیر دارد. همانطور که در بالا نیز گفته شد رنگها تاثیر بسیار بر روی مشتری میگذارند و تا چند درصد عاملی هستند برای اینکه مشتری از مغازه خریدی انجام بدهید. راه های کسب درآمد در خانه بسیار زیاد است و در این مقاله به تعدادی از آنها اشاره کردیم.