معرفی ۵ لپتاپ محبوب گیمینگ ۲۰۲۲

در این مدل با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی طرف هستیم که از نوع IPS بوده و دارای رزولوشن QHD و نرخ تازهسازی فوق العاده ۱۶۵ هرتز است. این مدل 16 اینچی که با کانفیگ های M1 Pro و M1 Max و به بازار عرضه شده، بهلطف بهرهگیری از پورتهای متعدد میتواند بهطور همزمان روی سه صفحه نمایش خارجی و یک تلویزیون 4K ظاهر شود. البته این لپتاپ تنها به یک ظاهر خوب منتهی نیست. اگر به دنبال یک لپتاپ اداری یا مناسب برای تولید محتوا هستید که پوشش رنگ، کنتراست و زمان پاسخگویی مناسبی داشته باشد، MODERN 15 A10RBS – A را به شما توصیه میکنیم. همچنین Nvidia هم تکنولوی اپتیموس ارتقا یافته خود را برای حل این مشکل پیشنهاد میدهد. اگرچه از عمر باتری چندان بالایی برخوردار نیست و همچنین صفحه نمایش آنچنان که مورد انتظار است شفاف نیست. از نظر طراحی باید گفت این لپتاپ از طراحی زیبا و متفاوتی برخوردار است.

گرافیک RTX 3060 در حال حاضر یک گزینه میانرده مناسب برای اجرای اکثر بازیها در تنظیمات بالا است. بیشتر بازیها وابسته به GPU هستند. بنابراین شما میتوانید هنگام خرید نوع ارزانتری خریداری کنید و سپس حافظه بیشتر و هارد درایو بزرگتر و یا SSD به آن اضافه کنید. این لپ تاپ با وزن کمتر از 4 پوند یکی از سبک ترین لپ تاپ های 15 اینچی است که می توانید خریداری کنید. یکی از امکانات دیگر در لپ تاپ های جدید کیبورد با نور پس زمینه می باشد که جذابیت لپ تاپ ها را چند برابر میکند. در این بخش به معرفی لپ تاپ های گیمینگ حرفه ای در سال 2022 و پرچمداران این لپتاپها میپردازیم.

مانند مدل قبلی که معرفی کردیم، این لپتاپ هم دارای حسگر اثر انگشت برای قفل امنیتی است. یک لپتاپ ایسوس دیگر در این لیست است که البته به اندازه قبلی شوکهکننده و گران نیست و در واقع به عنوان یک لپتاپ گیمینگ استاندارد با مشخصات قوی شناخته میشود. اما امروز در یک راهنمای خرید جامع قصد داریم برای همیشه به این مشکلات پایان داده و به صورت تخصصی، شما را با بهترین لپ تاپ مخصوص بازی در قیمتهای مختلف آشنا کنیم. اگر برای خرید لپ تاپ کمی قیمت بیشتری در نظر بگیرید و آن را تا سقف 40 تومن افزایش دهد، انتخاب های بهتری خواهید داشت! دل برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه ی این لپ تاپ در کنار حافظه یHDD از 256 گیگ حافظه ی پرسرعت SSD نیز استفاده کرده است. با توجه به شروع تابستان و افزایش تقاضا برای خرید لپ تاپ گیمینگ، در این مقاله تعدادی از بهترین لپ تاپهای گیمینگ بازار در بازههای قیمتی مختلف، از لپ تاپ گیمینگ اقتصادی تا گیمینگهای پرچمدار را به شما معرفی میکنیم.

با توجه به ویژگیهای صفحه نمایش و رفرش ریت 360 هرتزی آن، باید گفت که این لپتاپ برای بازیهای ورزشی مناسب است. البته، باید بگوییم که مدت زمانهای شگفت انگیزی از پروسسور Ryzen مشاهده کردهایم. بعضی از لپتاپهای گیمینگ به سختی مدت زمانی حدود 8 ساعت میتوانند کار کنند و بهرحال برای راحت بازی کردن شما به در دسترس بودن تجهیزات شارژ آن نیاز خواهید داشت. زمان پاسخگویی برحسب میلی ثانیه است و به مدت زمانی که برای تغییر یک پیکسل نیاز است، اشاره دارد. همچنین با داشتن یک کیبورد راحت، عملکرد قوی کلی و صدای باس، همه و همه در کنار هم یک تجربه خارق العاده از بازی برای شما ایجاد میکنند.

در این بخش از فهرست لپ تاپ مخصوص گیمینگ ۲۰۲۲ به معرفی لپتاپهای میانرده از نظر قیمت میپردازیم. Asus ROG Zephyrus GX501 یکی از بهترین لپتاپهای گیمینگ قدرتمند است که تاکنون به بازار عرضه شده است. یکی از لپتاپ های مناسب گیم سال ۲۰۲۲ در محدوده اقتصادی که میتوانیم به شما معرفی کنیم Lenovo Legion 5 Pro است. بنابراین ما به شما یکی از خفن ترین لپ تاپ های گیمینگ ۲۰۲۲ یعنی Asus ROG Strix Scar G733 را معرفی میکنیم. این لپتاپ برخلاف سایر بهترین لپتاپ ها برای بازی در سال ۲۰۲۱ از خیر نمایشگر 300 هرتزی گذشته و در عوض یک نمایشگر 165 هرتزی با رزولوشن 2560×1600 را در اختیار شما قرار میدهد. Razer شرکتی نیست که دستگاه هایی را برای استفاده عمومی تولید کند. شاید در مقایسه با رقیبان خود در بعضی معیارها ضعیفتر عمل کند، اما برای جستجوی اینترنتی و استفاده روزمره بهتر از خوب عمل میکند. مسلما، هزینه آنها هنوز هم بسیار زیاد است، اما می توانید با بودجه حال حاضر خود، یک لپ تاپ مناسب بازی را تهیه کنید و برای مدت زمان زیادی، از آن استفاده کنید. شما می توانید از پردازنده Core i7 و صفحه نمایش 17.3 اینچی برای تمام نیازهای بهره وری خود استفاده کنید.

ریزر Blade 15 مدل Advanced یکی از بهترین لپتاپهای گیمینگ موجود در بازار ایران بهشمار میآید که میتوانید آن را با پردازنده نسل دهم Core i7 و کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Super با قیمتی بیش از ۸۰ میلیون تومان تهیه کنید؛ مبلغی که پرداخت آن احتمالا فقط برای تعداد انگشتشماری از گیمرهای ایرانی امکانپذیر خواهد بود. البته اشتباه نکنید، قیمت این مدل به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس پایین نیست، ولی واقعا شگفتزده شدیم ایسوس برای چنین لپتاپ عالی این قیمت را انتخاب کرده است. این لپتاپ با داشتن رفرش ریت 360 هرتز، در یک صفحه نمایش فول اچ دی و با داشتن قطعات قدرتمند، انجام این بازیها را برای شما لذتبخش خواهد کرد.

باتری این لپتاپ تنها 2 ساعت شارژ نگه میدارد که برای لذت بردن از بازیهای طولانی مدت زیاد کافی نیست و اگر بخواهید بازیهای طولانی داشته باشید باید آن را به شارژر وصل کنید. اگرچه باید مقدار زیادی پول صرف رسیدن به این مرحله هم بکنید. بعلاوه، شما از تمام مزایای Blade 15 بهره ور خواهید شد که شامل طراحی خوب و تعداد زیادی پورت میباشد. البته برای استفاده معمولی و روزمره شما مدت زمان زیادی به شارژ کردن آن نیازی نخواهید داشت. به گزارش پارس نیوز، با این قیمت دلار اگر سری به بازار لوازم الکترونیکی بزنید احتمالا با دست خالی برخواهید گشت به خصوص بازار لپ تاپ ها که با شوک های مختلف ارز اکنون در وضعیت عجیبی سیر می کند، به صورتی که قبل از عید می توانستند با حدود دو میلیون تومان یک لپ تاپ مناسب برای خود تهیه کنند، ولی اکنون مثل همان لپ تاپ را با قیمتی حدود سه میلیون تومان به شما خواهند داد. چرا که این پردازندهی قدرتمند قادر است کار پردازش گرافیکی را مثل آب خوردن انجام بدهد. این کارت گرافیکی برای تمام کارهای ضروری، عملکرد بسیار عالی دارد. همچنین اسکرین پر با قابلیت بلند شدن از سطح برای تهویه و خنک سازی بهتر هم دارد.

بعضی از قطعات قابل ارتقا یافتن هستند: در حالی که قطعاتی مثل CPUها و GPUها در جای خود ثابت هستند، بیشتر لپتاپهای گیمینگ به شما اجازه تعویض رم و حافظه را میدهند. اما باید گفت این لپتاپ یکی از بهترین لپ تاپهای گیمینگ جهان در سال 2022 است و شما را از قدرت بالای قطعاتی همچون Nvidia GeForce RTX 3080 برخوردار خواهد کرد. یکی از بهترین لپتاپ های گیمینگ 2022 دو صفحه نمایشی که میتوانیم به شما معرفی کنیم. و این وضعیت میان لپتاپهای دو صفحه نمایشی مشترک است! برای انتخاب لپ تاپ مناسب از میان لپ تاپ های مخصوص بازی 2022 ، نکاتی کوتاه برای مورد توجه قرار دادن بیان میکنیم که خوب است پیش از خرید آنها را مورد توجه قرار دهید. این لپتاپ دارای سی پی یو آخرین مدل AMD یعنی Ryzen 9 5900HX به همراه Nvidia GeForce RTX 3080 برای ارائه قوی ترین نتیجه است. این لپتاپ، اولین لپتاپ تحت پروژه AMD Advantage است که در آن سی پی یو و جی پی یو AMD با هم استفاده شده است. در برخی از لپتاپهای قدیمیتر از خروجی تصویر VGA هم بر روی لپتاپ استفاده میشد.

با توجه به ویژگیهای این لپتاپ و مقایسه ان با لپتاپهایی در ابعاد مشابه، عمر باتری حدود 4 ساعته اصلا بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون مناسب بنظر نمیرسد. ان اف تی (NFT) چیست ؟ البته سیستم ان به طور کلی کمی سنگین است و اگر همچنین چیزی برای شما آزار دهنده است، بهتر است به گزینههای دیگری فکر کنید. این لپتاپ انتخاب خوبی برای کسانی است که بودجه محدودی دارند. بدون شک لپ تاپ های که در این رنج قیمت قرار دارند برای تمامی فعالیت ها قابل استفاده هستند، اما بیایید مشخصات آن ها را با هم مورد بررسی قرار دهیم تا از کیفیت و قدرت آنها اطمینان حاصل نمایید. پردازندهی اینتل Core i9-12900H در ترکیب با گرافیک انویدیا GeForce RTX 3080 Ti قدرت ماورایی ایجاد میکند که برای انجام تمامی کارهای سنگین با یک دستگاه قابلحمل کاملاً ایدئال است.

یا باید برای گرفتن یک رندر نسبتا متوسط از برنامه ادوب پریمیر حدود ۲۰-۳۰ دقیقه صبر کنید. برای مثال، یک وب کم 1080p در این لپتاپ وجود دارد. متاسفانه حتی اقتصادی ترین لپتاپ مناسب گیمینگ از حدود 25 میلیون تومان شروع شده و پایینتر از این مقدار، لپتاپ مناسبی وجود ندارد. اما متاسفانه متوجه میشوید که کارت جدید، چند سانتی از فضای موردنیاز شما بزرگتر است. شاید بالاخره با وجود این تکنولوژیهای جدید، این مشکل هم رفع شود. البته اشکالاتی هم در این لپتاپ وجود دارد. بله ممنونم .عذر میخوام من در حالت عادی رمم حدود ۴۰درصدش پر میشه وقتی که برنامه اجرا میکنم مثل اتوکد و یا مکس به حدود ۸۰الی ۹۰ درصد میرسه و بعضی وقت ها برنامه خودکار بسته میشه .