معرفی صرافی کوکوین (KuCoin) و بررسی کامل ویژگی ها و خدمات

صرافی بایننس برنامه Binance Live را روی جدیدترین نسخه این صرافی اجرا میکند. در حال حاضر استفاده از این برنامه تنها توسط لینکهای دعوت از طرف کاربران فراهم شده است. همچنین دورههای شرکت در این سرویس برای بیت کوین از ۲ تا ۱۹ روز و برای اتریوم از ۲ تا ۱۲ روز در نظر گرفته شده است. کاربران صرافی پنکیک سواپ میتوانند در رایگیری اضافه شدن استخر شبکه Phala شرکت کنند. البته به خاطر داشته باشید که بیشتر صرافی ها نرخ کارمزد کمتر (حدود 10%) را به کاربران پرداخت می کنند. پس از ارسال موفقیت آمیز دارایی به شبکه بلاکچین، کاربران می توانند اطلاعات دقیق تراکنش را در اکسپلورر بلاک چین مربوطه بررسی کنند. همانطور که گفتیم متاسفانه امکان احراز هویت برای کاربران ایرانی وجود ندارد و باید از نسخه محدود این صرافی (تراکنش روزانه تا سقف یک بیت کوین) استفاده کرد. برای بستن پوزیشن در سفارش محدود نیز ابتدا بر روی گزینه “Close Position” و سپس گزینه ” Limit” موجود در گوشه پایین سمت راست تصویر کلیک کنید.

در طرح دوم این مسابقه کاربران بر اساس حجم خرید خالص آنها در بازار BDT/USDT رتبهبندی خواهند شد و ۲۰۰ کاربر برتر مجموعا ۱۰،۰۰۰ دلار جایزه ایران ارز دیجیتال دریافت میکنند. به نفر اول یک آیفون ۱۳، نفر دوم یک اپل واچ و به نفر سوم یک ایرپاد تعلق میگیرد. جزییات: این مسابقه از دوم شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. صرافی گیت مسابقه ترید توکن BDT را با ۱۵،۰۰۰ دلار جایزه برگزار میکند. در این دوره قیمتهای ارجاع بیت کوین در بازه ۴۴۰۰۰ دلار تا ۶۰،۰۰۰ دلار و قیمتهای ارجاع اتریوم در بازه ۲۸۰۰ دلار تا ۳۸۰۰ دلار تعیین میشوند.

هرکدام از این صرافیها ویژگیهای متفاوتی دارند که افراد با توجه به نیاز و ویژگیها صرافی مورد نیاز خود را انتخاب میکنند. New Coins: در این بخش ارزهای دیجیتالی را مشاهده میکنید که به تازگی وارد لیست صرافی کوینکس شده و جدیداً در بازار معرفی شده باشند. در صورتی که هنگام ایجاد حساب رمزمعاملاتی را وارد نکرده باشید به محض ورود به صرافی در گوشه سمت راست پایین، هشداری برای تعیین رمز خود مشاهده میکنید. که تاریخچه ی برداشت withdrawal History را مشاهده میکنید. صرافی کوکوین اعلام کرد واریز و برداشت لونا و UST با استاندارد ERC20 به حالت تعلیق درآمده است. جزییات: در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر چهارشنبه به وقت تهران، صرافی FTX واریز UST از طریق شبکه ERC-20 را غیرفعال میکند. پرداخت سود تقسیمی به کاربران برای نگهداری این ارز، میتواند انگیزهای برای سرمایه گذاران باشد تا توکن KCS را نگهداری کنند.

۶.مطمئن شوید هیچ واترمارکی روی تصویر نباشد. داشتن یک سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت به شما این امکان را میدهد که شما از سود مانده حساب خود در پایان هر دوره و در تاریخ مورد نظرتان به صورت علی الحساب برخوردار شوید. پس از بارگیری و نصب وارد برنامه شوید و گزینه موجود در بالای صفحۀ سمت چپ را انتخاب کنید. صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ در برنامه توکنسوزی هفتگی خود، روز دوشنبه ۵.۸۵ میلیون توکن CAKE به ارزش تقریبی ۱۴۸ میلیون دلار را سوزانده است. در صورت کسب رای به اندازه کافی، این استخر راهاندازی خواهد شد و کاربران میتوانند با سپردهگذاری توکن CAKE توکن PHA دریافت کنند.

صرافی کوینکس اعلام کرد از مهاجرت لونا پشتیبانی میکند و سرویس معامله لونا قدیمی و UST را به حالت تعلیق در میآورد. واریز و برداشت لونا و UST قدیمی ساعت ۱۴:۰۰ به وقت تهران متوقف میشود. کارمزد صرافی کوینکس برای برداشت از حساب برابر با 0.0006 بیت کوین می باشد. امکان مدیریت حساب کاربری و انجام تمام معاملات ممکن از طریق اپلیکیشن این صرافی نیز برای کاربران ایرانی وجود دارد. در نهایت، شایان ذکر است که اگرچه صرافی کوکوین تاکنون هدف حمله هکرها قرار نگرفته و این دستاوردی عالی به شمار میرود، اما باید دقت داشت که این صرافی اکنون در ابتدای راه خود قرار دارد.

به عنوان مثال در این دوره جدید اگر در سرویس بخش بیت کوین و پرداخت سود با بیت کوین در دوره ۱۹ روزه با قیمت ۶۰،۰۰۰ دلار شرکت کنید، دارایی شما به مدت ۱۹ روز در این سرویس قفل خواهد بود و پس از آن اگر قیمت بیت کوین در پایان دوره از ۶۰،۰۰۰ دلار بیشتر باشد سود شما با توجه به درصد سود سالانه مشخص شده آن به صورت BTC به حساب شما واریز میشود. جزییات: صرافی او ام پی فینکس در تاریخ بیست و هشتم هر ماه، به کاربرانی که در ماه گذشته بیشترین سود را در معاملات خود کسب کردهاند هدیه میدهد. این صرافی اخیرا در اطلاعیهای تاکید کرده است که سقف برداشت روزانه برای کاربرانی که بعد از ۱ فوریه ۲۰۲۲ (۱۲ بهمن ۱۴۰۰) ثبتنام کردهاند و احراز هویت انجام ندادهاند، به ۱۰ BTC محدود میشود. در رابطه با کارمزد برداشت ها می توان گفت، یک BTC معادل با 0.00021، هزینه برداشت خواهد داشت.

فرض کنیم که میخواهید مقداری اتریوم بخرید. درباره حجم معاملات و تعداد کاربران کوینکس نکات لازم را ارائه کردیم، اما در این بخش برای درک نقد شوندگی این صرافی متوسط لیکوئیدیتی آن را برای رمز ارزهای مختلف ارزیابی کنیم. اما با توجه به اینکه تعداد کارابرانی که از طریق موبایل در بازار ازرهای دیجیتال فعالیت میکنند هر روز در حال افزایش است، آموزش واریز و برداشت در صرافی کوکوین با موبایل در یک ویدیو توضیح داده شده است. بنا بر اعلام شبکه ترا در خصوص آپدیت رمزارز لونا به نسخه ۲ لونا، به منظور انجام عملیات انتقال و همچنین محافظت از دارایی شما؛ خرید، فروش، واریز و برداشت ارز لونا از امروز، ۵ خرداد ماه، غیرفعال میشود. برای مثال: شرایطی را تصور کنید که در آن قیمت کنونی رمزارز KCS در بازار برابر با ۰.۹۶۲۸۵ USDT، و Support Price آن نیز برابر با ۱.۰۶۶۶ USDT باشد.

صرافی کوینکس دارای پلتفرم بسیار مناسبی است که کار کردن با آن برای کاربران بسیار آسان است و امکان نصب پلتفرم این صرافی بر روی گوشی و لپ تاپ وجود دارد. Exchanges که دارای زیر مونهای زیر می باشد. ❌ نظرات ضعیف کاربران: در حالی که بررسی های منفی در صرافی های ارزهای دیجیتال رایج است، نظرات کاربران کوکوین KuCoin به ویژه ضعیف است. KuCoin در فهرست 10 صرافی پرترافیک جهان و در مقام پنجم بیشترین حجم معاملات در بین تمامی صرافیهای ارز دیجیتال قرار میگیرد. جزییات بعدی در اطلاعیههای آتی اعلام خواهد شد. معاملات رمزارز لونا جدید براساس قوانین این صرافی بررسی میشود و در اطلاعیههای بعدی اطلاع رسانی میشود. 4. سپس در کادر Amount نیز میزان رمزارز مدنظر را وارد کنید.

همچنین در این دوره کاربرانی که در صرافی گیت ثبتنام کنند و یک ترید موفق انجام دهند معادل ۵ دلار توکن BDT جایزه دریافت میکنند. 2) سطح بعدی به کاربرانی مربوط می شود که هویت شان تایید شده اما در مرحله پایه یا بیسیک قرار دارند (basic). 4. در این مرحله باید ID type یعنی آنچه را که با آن قصد احراز هویت دارید انتخاب کنید، شماره خود را “ID number” وارد کرده و سپس اسناد هویتی خود را بارگذاری کنید. جزییات: سرویس Dual Currency سرویسی است که در آن کاربران با سپردهگذاری رمز ارزهای بیت کوین یا اتریوم میتوانند در تاریخهای تعیین شده سود خود را به صورت یکی از سه رمز ارز BTC, ETH, USDT دریافت کنند. در صورتی که قصد اعمال حد سود و حد ضرر را برای معاملات خود داشته باشید، میتوانید تنظیمات لازم را از این بخش اعمال کنید.

معاملات این رمز ارزها در بازارهای بایننس طبق روال معمول خواهد بود. صرافی گیت تمامی بازارهای LUNA و UST را بسته و سرویسهای مارجین، تریدینگ و لندینگ مرتبط با این رمزارزها را به حالت تعلیق در آورده است. برای ترید براساس قیمت فعلی بازار میتوانید گزینه Market را انتخاب کنید. جزییات: بایننس زیرساخت کیف پول خود را ارتقا داده است و در نتیجه آن آدرس و memo برای موجودی فعلی ATOM بازنشسته خواهد شد. جزییات: صرافی بایننس اعلام کرد در ارتباط نزدیک با تیم توسعه دهنده ترا در مورد طرح بازیابی است و در تلاش است بهترین درمان ممکن را به کاربران آسیب دیده بایننس ارائه دهد و در اطلاعیههای بعدی کاربران را در جریان جزییات قرار خواهد داد. از آنجا که لونا و UST روی شبکههای مختلفی وجود دارند، ایردراپ این شبکه ها در اطلاعیههای بعدی منتشر خواهد شد. بررسی صرافی کوکوین kucoin یکی از معروف ترین صرافی های خارجی ارزدیجیتال است که با ایرانی ها در حال حاضر مشکلی ندارد و ما می توانیم از این صرافی برای ترید ارزدیجیتال و کسب سود دلاری استفاده کنیم.

استیبل کوین ترا (UST) به USTC تغییر میکند.

با توجه به تحریم های اعمال شده علیه کاربران ایرانی توسط صرافی های برتر در بازار ارزهای رمزپایه، شاید بسیاری از کاربران گمان کنند که کوینکس نیز ایران را تحریم کرده است و اجازه فعالیت به کاربران ایرانی نمی دهد. صرافی بایننس جزییات قراردادهای آتی بیت کوین (Q0924 و Q1231) و اتریوم (Q0924 و Q1231) را تغییر داده است. با این حال با توجه محدودیتهای قوانین ایردراپ و سختی پیادهسازی آن، زمان اسنپ شات و مقدار توکن توزیع شده و زمان تخصیص آن به کاربران ممکن است تغییر کند.

که تاریخچه ی برداشت withdrawal History را مشاهده میکنید.

با پرداخت، CoinEx ابتدا سود را تسویه میکند و سپس با وجوه باقیمانده، مبلغ وام گرفته شده را تسویه میکند. برنامه صرافی coinex در نسخه های وب، اندروید و ios عرضه شده که نشان دهنده اینه همه افراد میتونن با دستگاه های خودشون دراین صرافی به خرید ارز دیجیتال یا فروش آن بپردازن. امروز در داناپ یکی از محبوب ترین صرافی های دنیا به نام کوینکس (CoinEx) را با یکدیگر مورد بررسی قرار می دهیم، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

امنیت حساب را در پنل خود بالا ببرند و تقویت کنند. آنها همچنین می توانند از طریق تجارت زمین که قیمت آن در چند سال گذشته افزایش یافته است، درآمد کسب کنند. Leverage عاملی است که به واسطه آن معاملهگر پوزیشن خود را چند برابر میکند. در طرح اول این برنامه کاربران باید حداقل معادل ۴۰۰ دلار توکن BDT را به این صرافی واریز کنند. مانند ثبتنام در سایت کاربران ایرانی قادر به ثبت نام با شماره تلفن نیستند و فقط با ایمیل میتوانند عملیات احراز هویت و واردشدن به برنامه را انجام دهند. 2. پس از وارد کردن حساب ایمیل ثبت شده یا شماره تلفن همراه و وارد کردن رمز عبور خود، روی ورود به سیستم “Sign in” کلیک کنید. برای این کار روی گزینه sign up کلیک کنید. گزینه Withdraw را لمس کنید. در این صفحه اعلام می شود که پس از آنکه اولین واریز به صرافی را داشته باشید، تخفیفی برای کارمزدهای معاملات برای شما در نظر می گیرد.

بخش ۴: میزان حجم سفارش را براساس ارز اول (در این مثال BTC) مشخص میکند که هم به صورت عددی و هم با استفاده از ۴ گزینه ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد از کل سرمایه موجود قابل تنظیم است. همچنین کاربران میتوانند خطوط، الگوها و شاخصها را بر روی نمودارهای قیمت واقعی ترسیم کنند. کاربران تحت تاثیر این مویوضع، ایمیلی دریافت خواهند کرد که به آنها هشدار میدهد آدرس و memo جدیدی دریافت کنند و تا ۳۰ روز پس از دریافت ایمیل فرصت برای اقدام دارند. در این حالت، ربات بهطور خودکار دست به کار میشود و با فروش مقداری بیتکوین، برای خرید ترون اقدام میکند تا بار دیگر نسبت آنها به 40، 30 و 30 درصد برگردد.

در صورتی که قیمت بیت کوین از ۴۴۰۰۰ کمتر باشد سود شما به صورت USDT به حساب شما واریز خواهد شد. واریز UST از طریق شبکه ERC-20 پس از این زمان بی اثر است و به حساب کاربر اضافه نخواهد شد. صرافی هات بیت واریز و برداشت رمزارزهای LUNA و UST را به حالت تعلیق درآورده است. کوینکس از تغییر نام رمزارزهای ذکر شده به LUNC و USTC پشتیبانی میکند. استیبل کوین ترا (UST) به USTC تغییر میکند. همچنین رمز ارز UST قدیمی به UST Classic تغییر نام پیدا کرده است و هم اکنون با نماد USTC خرید و فروش و واریز و برداشت آن در دسترس کاربران است.