مشخصات دیزل ژنراتور پرکینز کاترپیلار ولوو کامینز

موقعی که یک موتور دیزل سرد است ، مرحله کمپرس ممکن است دمای هوا را به اندازه کافی برای مشتعل کردن سوخت بالا نبرد . سوخت دیزل (گازوئیل) با بنزین متفاوت است . همانطور که از نامش پیداست سوخت اصلی موتور دیزلی ، گازوئیل که یک سوخت فسیلی است میباشد و نوع احتراق و کارکرد موتور های دیزلی و با بنزینی و گازی تفاوت دارند. به طور معمول اگر میزان آبی که در گازوئیل وجود دارد، کمتر از 50 ppm باشد، جای نگرانی وجود ندارد، اما بین 50 تا 150 باشد، در مرحله هشدار بوده و بالاتر از 200 ppm بودن آن به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و در این شرایط علاوه بر اینکه باید علت وجود آب را دانست، باید اقدامی را برای رفع آن انجام داد. قیمت روغن موتور دیزل ایرانول در مراکز پخش انواع روغن ایرانول، از جمله روغن موتور و روغن دنده، محصولات خود را بصورت عمده، به شکل بشکه های با حجم بالا، به مراکز فروش در سراسر کشور ارسال می کنند، و این عمده فروشی با قیمت مناسب انجام می گردد. کامیونت ایسوزو 2/5 تن NMR85E از نسل کامیونهای سری 700 ایسوزو ژاپن است و قدرت موتور آن از 120 به 150 اسب بخار ارتقا یافته و کاربری این محصول در فضای شهری را آسانتر کرده است.

4- فاکتور دیگر قیمت آلترناتور (ژنراتور) در پکیج دیزل ژنراتور می باشد. بهمن با شرکت در این نمایشگاه بار دیگر ثابت کرد توانایی تامین هزاران دستگاه نیاز مشتریان عمده خود همراه با ارائه خدمات را خواهد داشت. از سوی دیگر شناخت و اطلاع از طرزکارموتور دیزل و چگونگی سرویس، نگهداری موتورهای دیزل از مواردی هستند که همواره مورد توجه صنعتگران ،کشاورزان ، تکنسین ها ، تعمیرکاران و کاربران موتوردیزل میباشد .با افزایش آگاهی و شناخت علمی و عملی کاربران مختلف دستگاههای دیزل از چگونگی کارکرد و نحوه صحیح استفاده و نگهداری دستگاه های دیزل ، نگهداری و سرویس دستگاه های دیزل ژنراتور بهبود یافته و این امر ضمن افزایش طول عمر مفید دیزل بکار رفته در انواع دیزل ژنراتور از یکسو و همچنین کاهش استهلاک دیزل منجر به کاهش هزینه ها ی دستگاههای دیزل و دیزل ژنراتورمیگردد و نتیجه این امر افزایش بهره وری و بهینه سازی منابع مالی کاربران و مصرف کنندگان می باشد . دیگر محصول شرکت موتور سازان تبریز که دارای توان اضطراری 60 کاوا است مدل 4.244TG1 می باشد که برای مشتریان با دامنه مصرفی توان از 50 تا کاوا در حالت دائم را پوشش میدهد این مدل از دیزل ژنراتور تبریز در واقع موتور تقویت شده همان مدل قبلی است.

این دیزل ژنراتور دارایتوان نامی 70 کاوا و حداکثر توان 80 کاوا نیز می باشد. اما آنها به این نکته توجه ندارند که این نوع سوخت در برخی از مناطق امریکا از بنزین بدون سرب گرانتر تمام میشود. ● مزایا و معایب سوخت دیزل گرچه سوخت دیزل-همان طور که گفته شد-سوختی بسیار تمیز و اقتصادی است اما این سوخت مجموعهای از مزایا و معایب را داراست که در زیر شرح داده میشود. نمایانگر فشار روغن خراب شده است لذا برای رفع مشکل باید نسبت به تعویض نمایانگر فشار روغن اقدام نماییم. باید دید سیدرضا فاطمی امین امروز در شهر آفتاب حضور خواهد یافت؟ هرچند که از زمان سکان داری فاطمی امین در وزارت صمت اقدام برتری در صنعت خودرو از ایشان دیده نشده است و معمولا از پاسخ به سوال خبرنگار فرار می کند، باید دید امروز در شهر آفتاب حضور خواهد یافت؟ اضافه کردن مزایای باز بودن در حالی که رقبای بدون قدرت پشتیبان بسته می شوند و تجزیه و تحلیل هزینه / سود به نظر می رسد حتی بهتر است. دیزل ولوو به راحتی قابلیت نصب بر روی ژنراتورهایی با توان بالا را داشته و از این نظر نیز مقرون به صرفه است.

روغنهای چندمنظوره روغنهایی هستند که همزمان خواص چند روغن تک منظوره را دارد و شما میتوانید با استفاده از تنها یک محصول هم از سایش قطعات خودرو جلوگیری کنید و هم رسوب موتور خودرو را تمیز کنید. در موتور بنزینی، سوخت و هوا به درون یک سیلندرهای کوچک فلزی تزریق میشوند. فیلتر های روغن موتور دیزل با کد هایی که در ابتدا بصورت LF مخفف Lube Filter است مورد استفاده قرار گرفته و با حذف آلاینده های روغن در گردش که اغلب در فاز جامد و بصورت پیلیسه های فلزی ناشی از سایش رینگ پیستون در داخل لاینر یا بوش موتور هستند می پردازند. بیشتر انواع موتور دیزل ، اغلب از چرخه چهار زمانه استفاده می کنند. موتور های دیزل را می توان بر اساس تعداد دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ ( دو زمانه و چهار زمانه)، تعداد سیلندر و توان تولیدی تقسیم بندی نمود. این منبع تغذیه می تواند خود موتور الکتریکی یا تعداد باتری باشد که این میزان ولتاژ را تامین می کند. مشخصات فنی موتور به صورت ارائه تعداد سیلندر و توان خروجی می باشد که جهت انتخاب موتور دیزل متناسب با نیاز کاربر در اختیار او قرار می گیرد. تراکم به عنوان مرحله بعدی صورت می گیرد.

بازار؛ گروه خودرو: نمایشگاه خودرویی تهران به عنوان مهم ترین نمایشگاه صنعت خودرو امروز پس از چهار سال کار خود را آغاز می کند. های دیزل چگونه کار می کنند؟ دیزل های بادوین (بائودین) POWERKIT BAUDOUIN برای استفاده در انواع دیزل ژنراتور مولد برق در طیف گسترده ای از قدرت ۱۵ تا ۳۱۲۵ کیلوولت آمپر (kVA) یکی از گسترده ترین محدوده های موجود در بازار جهانی می باشد. در حال حاضر از موتور های دیزلی به طور گسترده ای در حمل و نقل (کامیون، اتوبوس و هواپیما) استفاده می شود. بلکه، 6.7 لیتر پاور استروک به طور کامل توسط فورد ساخته شد تا در بازار دیزل عرضه شود. در خودروهایی که کارکرد دیزلی دارند، پیستون هوای وارد شده به محفظه احتراق را فشرده می کند و دمای ایده آل را به دست می آورد تا در هنگام ورود سوخت، منفجر شود و چرخه کامل شود. برخی از این مقالات، پیش تر به زبان فارسی ترجمه شده اند که با مراجعه به هر یک از آنها، می توانید متن کامل مقاله انگلیسی همراه با ترجمه فارسی آن را دریافت فرمایید. محل ساخت دیزل ولوو با توان های مختلف، کشور های مختلفی اروپایی چون آلمان ، سوئد و فرانسه می باشد اما تمامی این محصولات تحت برند گروه صنعتی ولوو کشور سوئد وارد بازار می شوند.

برای شرکت­ هایی که زمان کافی برای انتظار دارند و واقعاً به امنیت یک یا دو ساله­ ی ضمانت نیاز دارند، درواقع باید گفت دیزل ژنراتور های نو می ­تواند بهترین گزینه باشد. زیرا توان مکانیکی که یک موتور تامین می کند، می تواند توان الکتریکی خروجی ژنراتور را مشخص کند و به این وسیله قدرت الکتریکی برای استفاده از دیزل ژنراتور بدست می آید. زیرا این یک دستگاه صنعتی می باشد و هر کدام از ساختار آن وظیفه خاصی را بر عهده دارند. شرکت کاله که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های FMCG در ایران محسوب می شود و بیش از 1300 دستگاه کامیونت در سیستم حمل و نقل ناوگان پخش مویرگی خود دارد. دیزل ژنراتور کامینز از جمله مولدهای برق و سیستم های پرکاربرد مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. از سایر ویژگی های برجسته دیزل ولوو میتوان به داشتن سیستم خنک کننده با طراحی ویژه و قابلیت تنظیم قدرت اشاره نمود. این مدت زمان در موتورهایی كه در دماهای بالا كار می كنند و یا حجم هوای وارد شده به سیستم خنك كننده زیاد است، بسیار سریعتر اتفاق می افتد.

نمایشگاه خودرویی امسال غایبین بزرگی مانند گروه خودروسازی سایپا، کرمان خودرو و مدیران خودرو در کنار نبود شرکت های واردکننده سایت dieselcommittee خودرو دارد. رونمایی سه محصول در بدو شروع نمایشگاه حاکی از آن است که امسال خودرویی ها دست پر حضور یافتند. شرکت بهمن دیزل امسال در این نمایشگاه ضمن به نمایش در آوردن کامیون 26 تن باری FVZ ، با دو محصول کامیونت ایسوزو 2/5 تن NMR85E با کاربری حمل نوشابه و کامیونت ایسوزو 6 تن NPR75E یخچال دار حضور یافت. از این رو در اکثر موارد از منبع تغذیه که ولتاژ مستقیمی (DC) در حدود 12 تا 24 ولت را تولید می کند، برای راه اندازی موتور استفاده می شود. در انتخاب موتور دیزل ژنراتور موارد دیگری همانند میزان صدای تولیدی ژنراتور و میزان حجم محفظه سوخت نیز مهم هستند که باید به آن ها توجه نمود. در نظر داشته باشید که اغلب موارد نیاز به تعمیر دیزل ژنراتور و بروز خرابی، عدم سرویس دیزل ژنراتور و نگهداری اصولی در زمان های تعیین شده بوده است. این موتورها قابلیت کوپل شدن با اغلب ژنراتور های رایج صنعتی را دارد که این مساله در انتخاب دیزل یکی از اصلی ترین مواردی است که بایستی مورد نظر قرار گیرد. مخترعین هم عصر اتو اعتقاد داشتند که وجود تنها یک مرحله توان در دو دور چرخش موتور ، زیان بزرگی است.

دیزل ژنراتور پرکینز موتورسازان تبریز مدل 3.152 برای مصارفی که توان آنها از 15 الی 20 کاوا در حالت دائم باشد بهترین انتخاب می باشد که جواب گوی تامین برق مصرفی در بازه زمانی مشخص و استاندارد یعنی هشت ساعت کاری در بیست و چهار ساعت می باشد. دائم کار- ژنراتور می تواند 1600 کیلووات ، 60 هرتز را 24 ساعت در روز ، 7 روز در هفته تأمین کند. دیزل ولوو به عنوان موتور دیزل صنعتی مقبول روز شناخته می شود. موتور های دیزل در ابتدای تولید، بسیار کند بودند، بنابراین تمامی گروه های صنعتی و شرکت های بزرگ که تولید این نوع موتور ها را در دستور کار قرار داده بودند، تلاش نمودند تا موتور دیزل سریع به بازار معرفی نمایند. این قسمت حیاتی ترین بخش دیزل ژنراتور است و تمام توان مکانیکی که ژنراتور برای حرکت می خواهد تامین می کند. های بزرگ و مولدهای برق یافت می شود بوجود آورده است. هدف او بوجود آوردن موتوری با بازده بالا بوده است . از انواع آن است. میلنگ موتور باید 3-4 ثانیه چرخانده شود، میزان فشرده سازی را پس از نگهداری 200 تا 300 دور در دقیقه بنویسید. ضمن اینکه یک روغن استاندارد ژنراتوری باید در برابر دماها و فشارهای بالا نیز مقاوم بوده و خاصیت خود را از دست ندهد.

موتورهای دیزل نیز مانند سایر موتورهای احتراق داخلی بر مبناهای مختلفی قابل طبقهبندی هستند. شرکت های مختلفی روغن های صنعتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند که شرکت روانکار ماهان یکی از شرکت های مطمئن در این عرصه است. به همین دلیل است که شما باید روغن را عوض کرده و فیلتر را به طور همزمان تعویض کنید (بسته به مسافت پیموده شده یا نشانگر تعمیر و نگهداری، اگر وسیله نقلیه شما دارای آن باشد). یك برنامه نگهداری و تعمیرات مناسب می تواند كیفیت این محصول را در موتور به طور دقیق بررسی كند. سری TWD نسل جدید این محصول می باشند که بر اساس تکنولوژی روز ساخته شده و بسیارکم مصرف هستند. رویکرد شرکت ولوو در خصوص این موتور شامل به روز رسانی فناوری محصولات موجود و معرفی محصولات جدید با فناوری های پیشرفته تر است. قیمت روغن تک درجهای ارزانتر از چنددرجهای بوده بااینحال توصیه ما استفاده از روغنهای چند درجه است که قابلیتهای بیشتری دارند. قیمت روغن موتور دیزل ایرانول ، از بهترین روغن موتور دیزلی با کیفیت ایرانول با کیفیت ایرانول ۹۰۰۰ ، ایرانول ۱۷۰۰۰ و ایرانول ۷۰۰۰ با بهترین لیست قیمت موتور دیزلی در مقایسه با برندهای روغن دیزل بهران و روغن دیزل پاس یا اسپیدی می باشد.

ظرفیت کل سیستم روغن کاری دیزل ژنراتور 50 کاوا ایران 7/5 لیتر میباشد، و برای مشتریانی که این دیزل ژنراتور را برای تعبیه در فضای پشت بوم در نظر گرفته اند حائز اهمیت است. این خودرو از پیشرانه توربو دیزل 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ کامینز به حجم 3.8 لیتر بهره میگیرد و با ظرفیت کامل بار، به وزن 8 تن میرسد و با کمک ترمزهای تمام بادی دو مداره مستقل (جلو و عقب) مجهز به سیستم ضد قفل (ABS) کمپانی WABCO و کمک ترمز اگزوز (خفه کن) به حالت سکون در می آید. مبانی مختلفی برای دسته بندی موتور های دیزل وجود دارد که موتور های دیزل ولوو نیز از این قاعده مستثنی نیستند. محفظه کارتل آب بندی شده و حاوی روغن می باشد همچون یک موتور چهار زمانه.

پیشرفت فناوری و ارتقا طراحی موتور دیزل امروز موتورهای دیزل سریع را به بازار معرفی نموده است که در این میان کی از بهترین انواع است. موتور EFD می تواند سطح استاندارد آلايندگي یورو5 را پاس کند اما با توجه به نیاز بازار در زمانی که این موتور عرضه میشود، استانداردش یورو4 خواهد بود ولی بعدها با ارتقا استاندارد ملی، استاندارد این موتور هم ارتقا پیدا خواهد کرد. چهار زمانه ی هم اندازه ی خود را داراست. زمانه و چهار زمانه در مقدار قدرتی است که موتور می تواند تولید کند. به طوری که معمولاً بازده حرارتی موتورهای دیزل در حدود 35% و در موتورهای بنزینی به مقدار 25% می باشد. و سایر سنسورهای روغن فقط یک مقدار مقاومتی به خروجی میدهند (تک فیش یا سه فیش). در القای الکترومغناطیسی گفته می شود که اگر یک سیم را در میدان مغناطیسی به صورت مداوم حرکت دهیم، این سیم می تواند جریان الکتریکی را تولید کند. این دیزل ژنراتور دارای توان نامی 100 کاوا و حداکثر توان 110 کاوا نیز می باشد.

فعالیت این نمایشگاه امروز ساعت ۱۱ برای اصحاب رسانه آغاز می شود، در بدو شروع برگزاری نماشگاه گروه بهمن از محصولات جدید خود یعنی سدان رسپکت و احتمالا دیگنیتی یا فیدلیتی پرستیژ رونمایی خواهد کرد. اما بیشتر گوگرد از سوخت دیزل جدید خارج شده است و فیلتراسیون بیشتر این سوخت دیزلی در بعضی از اتومبیلها باعث شده است که در ردهبندی وسیله نقلیههای پاک بهشمار بیایند. API در پاسخ به درخواست خودروسازان برای معرفی روغن موتورهای قدرتمند تر برای پیشرانه های خودروهای امروزی که قادر به تامین نیازهای های راوانکاری فعلی و آینده خودروهای بنزینی روز باشد، استانداردهای جدید سطوح کیفی عملکرد را منتشر نموده است. در خودروهای دیزلی هوا ابتدا به درون سیلندر کشیده شده و بدون وجود سوخت فشرده می­­­شود، این فشرده­سازی هوا چنان گرمایی تولید میکند که وقتی سوخت به درون سیلندر تزریق می­شود، احتراق مییابد. این دو قطعه با دقت بالا و بدون داشتن وسیله آبندی کننده ای مانند رینگ، فشار سوخت را تا 1000بار یا بیشتر افزایش میدهند.