مدل‌های جدید جاکفشی کم جا کم قیمت برای فضای داخل خانه مجله اینترنتی پرسه بازار-سیب چوب

نصب آینه‌های قدی و جاکفشی داشبوردی، فضایی چند برابر بیشتر را با قیمتی کمتر در اختیار افراد می‌گذارد. جاکفشی کم جا یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای آپارتمان های کوچک می باشد که می تواند نظم را به خوبی در ورودی ایجاد نموده و فضای ایده آلی را برای قرار گرفتن کفش ها فراهم کند. این جاکفشی ها که چوبی، پلاستیکی و فلزی می باشند تنوع بالایی داشته و برخی همراه با جالباسی ارائه میشوند. مجله دکوراسیون داخلی دکونیوز در ادامه جدیدترین مدل های انواع جا کفشی های کم جا برای زیر تخت، نصب روی دیوار و غیره را همراه با عکس ارائه خواهد داد.

جاکفشی مدرن و ساده از دیرباز برای نگه‌داری انواع کفش، بوت‌ها و سایر پاپوش‌ها مورد استفاده قرار گرفته و امروزه مکان مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم دکوراتیو یا دم‌دستی نیز محسوب می‌شود. یک نردبان کوچک چوبی هم می تواند بخوبی نقش یک جاکفشی کم جا و شیک را ایفا کند. آنهایی که تعداد کفش هایشان کم است خرید این نردبان ها برای نگهداری کالکشن کفش هایشان بهترین انتخاب است. این نردبان ها در کوچکترین راهروها نیز جا می شود و حتی می توانید از آنها بعنوان عنصری دکوری در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

خرید جاکفشی

مدل‌های جدید جاکفشی کم جا کم قیمت برای فضای داخل خانه مجله اینترنتی پرسه بازار-سیب چوب

در نوع مدرن این وسایل می توان سادگی را در کنار کاربردی بودن آنها مشاهده کرد. به عنوان مثال، برخی از آنها دارای ظاهر مدرن با انحنای منحصر به فردی هستند که بخش های بالایی و پایینی را می توان برای چیدمان کفش ها در خرید جاکفشی چوبی مدرن نظر گرفت. در عکس زیر جاکفشی کم جای مدرن را می توانید مشاهده کنید که دارای بدنه چوبی هستند و برخی بر روی دیوار نصب میشوند. در ادامه به معرفی انواع جاکفشی جدید و جالباسی ایستاده میپردازیم که شما می توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده و قیمت هر یک بهترین انتخاب را داشته باشید. همه مردم دنیا به کفش علاقه دارند، اما تعداد زیاد کفش ها، نیاز به جاکفشی بزرگ دارد که برای خانه های کوچک یکجور مشکل بحساب می آید.

  • امروزه نقش جاکفشی کمجا و کوچک در آپارتمان‌های با متراژ کم بسیار حائز اهمیت است، چرا که اگر منزل ما فاقد جاکفشی باشد، بی نظمی و بهم ریختگی کفش‌ها در پاگرد آپارتمان جلوه ی بسیار زشتی را بوجود می آورد.
  • جاکفشی یکی از کاربردی ترین قطعات در دکوراسیون منزل است و نقش موثری در حفظ نظم و زیبایی محیط زندگی دارد.
  • جاکفشی سه تیکه دارای سه تیکه مجزا بوده که هرکدام درب جداگانه دارند و ظاهر شیک و زیبایی دارند که برای فضاهای مختلف مناسب می باشند.
  • استفاده از یک جالباسی ایستاده اداری و یا یک جالباسی کم جا برای منزل می تواند برای نظم دادن به لباس های دم دستی که نیاز داریم در سریعترین حالت دردسترس ما باشد یک ضرورت است.
  • اگه کفش­های زیادی دارین و از نا­منظم بودن اون­ها خسته شدین، به یک جا­کفشی معمولی اکتفا نکنید.
شاید عجیب باشه، اما میتونید تلویزیون رو هم روی قسمت سبز این وسیله قرار بدین. همچنین نصب یک جا­لباسی در کنار کمد کفش­ها، میتونه خیلی به ما کمک کنه. مهم ترین نکته برای خرید جاکفشی زیبا و مد روز جنس جاکفشی است تا کاملا به هم متصل شود و با سبک دکوراسیون داخلی منزل شما همخوانی داشته باشد. این روزها با توسعه فناوری، روش‌های آسان‌تری برای مقایسه یا خرید جا کفشی ارزان وجود دارد؛ بنابراین بهتر است به‌جای مراجعه به فروشگاه‌های مختلف، با چند کلیک ساده جا کفشی چوبی مدنظرتان را سفارش دهید. شما می‌توانید از مشاوره تلفنی یا حضوری در فروشگاه‌های عرضه مستقیم محصولات بلج بهره‌مند شوید و در نهایت با هر روشی که خودتان راحت‌تر هستید، یک جا کفشی باکیفیت و ارزان را بی‌واسطه خریداری کنید. با خرید جاکفشی مدرن از بلج از مزایایی مانند پرداخت قسطی، پرداخت در محل و ارسال به سراسر کشور بهره‌مند خواهید شد.

جاکفشی دوردیفه مسان رنگ مشکی (عمق

برای خرید جاکفشی ارزان باید بتوانید آن را از تولیدی ها خریداری کنید در خرید از تولیدی واسطه ها حذف شده و کالا با قیمت پایین تری در اختیار مشتری قرار می گیرد . امروزه جاکفشی های مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده اند، سادگی و زیبایی این مدل جاکفشی ها باعث می شود که به راحتی با هر دکوراسیونی ست شوند علاوه براین از قیمت مناسبی برخوردار می باشند. برای آپارتمان های کوچک بهترین گزینه استفاده از جاکفشی های ایستاده است که تعداد طبقات آن با توجه به نیاز افراد و تعداد کفش های آنها انتخاب می شود.

سلام دوست عزیز، به دلیل داشتن فضای ورودی کم در آپارتمان‌ها ترکیب دو گزینه جالباسی و جاکفشی بسیار خلاقانه است. همچنین یکی از مواردی که هنگام نصب جاکفشی باید به آن توجه فرمایید این است که رنگ جاکفشی با سایر رنگ‌های موجود در دکوراسیون راهرو، متناسب باشد تا وجود جاکفشی باعث افزایش زیبایی دکوراسیون محیط شود. کفش های مدرن مدل ها و طرح های ساده ای دارند که به کندی ساخته می شوند و برای خانه های کوچک و آپارتمانی مناسب هستند. جاکفشی مدرن و مینیمالیستی از دیرباز برای نگهداری انواع کفش، چکمه و سایر کفش ها مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه نیز از آن به عنوان مکانی مناسب برای قرار دادن انواع لوازم تزئینی استفاده می شود.

جاکفشی مدل DLF07L

هنگام خرید جاکفشی شیک و جدید مهم نیست که شما کدام مدل مد نظر دارید، قیمت آن ارتباط مستقیمی با جنس بدنه آن دارد، جنس بدنه می تواند از لترون و یا ام دی اف باشد. شما باید از تمیز بودن کابینت نگهداری کفش چوبی خود اطمینان حاصل کنید. از آنجایی که شما همیشه کفش‌های خود را برای نگهداری داخل آن قرار می‌دهید، برخی از میکروب‌ها به فضای نگهداری کفش منتقل می‌شوند و این امر باعث می‌شود که زمینه تولید بیماری و میکروب ایجاد شود. لازم است که احتیاط لازم را انجام دهید و حداقل دو بار در هفته کابینت نگهداری کفش خود را کاملا تمیز کنید. به خاطر داشته باشید که کفش‌های خیس یا لجنی میکروب بیشتری دارند و نباید آنها را با کفش‌های دیگر در جاکفشی قرار دهید. همچنین جاکفشی کمدی برای انواع دکوراسیون و خانه‌هایی که فاقد راهروی ورودی هستند نیز مناسب است و دارای دو نوع مدرن و کلاسیک هستند.