مجموعه کتاب های مقطع دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ️عشق‌کتاب | ketabko

بسیاری از آنها تصور می‌کنند که هر کتابی که منتشر شده و روانه‌ی بازار می‌شود مناسب آنها بوده و باید از آن استفاده کنند. اما در واقع انتخاب کتاب کمک درسی کاملا بستگی به سطح علمی و توانایی دانش آموزان و موقعیت آنها نسبت به زمان فرارسیدن کنکور دارد. لازمه‌ی انتخاب کتاب کمک آموزشی مناسب با شرایط شما دانش آموزان گرامی، آشنایی با انواع کتاب‌های کمک درسی موجود خرید کتاب کمک درسی دوازدهم است.

هر کتابی که میخوای با تخفیف بخر

با ارائه درسنامه درس به درس مطابق با کتاب درسی فیزیک دوازدهم رشته تجربی آغاز می شود. درسنامه کتاب مفصل با لحنی ساده و روان تمامی نکات ، مفاهیم و مطالب فیزیک دوازدهم تجربی را به همراه مثال بررسی و توضیح داده است و سعی شده تا نکته ای باقی نماند. کتاب های کنکور تجربی یا همان کتاب های تست، علی‌الخصوص در پایه دوازدهم، از سری کتاب‌هایی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این کتاب‌ها اساساً برای دوران جمع‌بندی مطالب آموخته شده و یا جمع‌بندی کلیه مطالب طراحی می‌شوند. این کتاب‌ها هم به تثبیت مفاهیم در ذهن دانش‌آموز کمک کرده و هم نکته‌بینی و نکته‌سنجی آنها را هدف قرار می‌دهد. مطالعه این کتاب‌ها، هم در زمان تحصیل و یادگیری و هم در زمان جمع‌بندی، به دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیشنهاد می‌شود.

  • اگر در درس فیزیک در سطح متوسط هستید، پیشنهادما به شما کتاب فیزیک خیلی سبز و میکروگاج است.
  • فصل‌های این کتاب به جزء قسمت مسائل فصل تعادل کاملا مطابق سرفصل‌های کتاب درسی شیمی پایه دوازدهم چیدمان شده‌اند و مطالب لحنی ساده و روان دارند.
  • مسئولان مراکز آموزشی در قبال تعداد بالای شرکت کننده در کنکور پزشکی این استرس را در دانش آموزان دو چندان کرده است و متاسفانه این استرس متوجه کل خانواده میگردد.
  • همچنین برای اینکه مطالب کتاب درسی با درصد بالایی پوشش داده شود تمرین‌های کتاب درسی حسابان پایه دوازدهم به صورت تست مطرح شده‌اند که در یک گروه جداگانه قابل بررسی هستند .
  • رسش های چهار گزینه ای فیزیک سال دوازدهم ریاضی شامل دوتا جلد هستش (جلد یک و جلد دو).
همچنین برای اینکه مطالب کتاب درسی با درصد بالایی پوشش داده شود تمرین‌های کتاب درسی حسابان پایه دوازدهم به صورت تست مطرح شده‌اند که در یک گروه جداگانه قابل بررسی هستند . پس از استفاده از کتاب‌های آموزش محور، در صورت احساس نیاز به حل تمرینات و سوالات بیشتر، استفاده از مجموعه کتاب‌های کار همانند یک مکمل تقویتی عمل می‌کند. کتاب‌های کار پایه‌ی دوازدهم با داشتن تست و تمرینات متعدد و همچنین خلاصه‌ی دروس و نکات کلیدی و کاربردی باعث یادگیری بهتر مطالب درسی و تسلط بر آنها می‌شود. شیمی یکی از دروسی است که در زندگی روزمره با آن در ارتباط مستقیم هستیم به همین دلیل مطالعه این کتاب می تواند در آینده زندگی ما بسیار تاثیر گذار و مفید باشد بنابراین مهم شمردن مطالب آموزشی شیمی نه تنها در کنکور بلکه در زندگی آنده نیز حائز اهمیت است. کما اینکه این درس در رشته تجربی و ریاضی یکی از دروس مهم تلقی می شود و درصد بالای آن در کنکور می تواند در انتخاب رشته شما برای قبولی بسیار تاثیرگذار باشد.

کتاب تست کنکور خیلی سبز و نشر الگو

مجموعه کتاب های مقطع دوازدهم ریاضی و تجربی و انسانی ️عشق‌کتاب | ketabko

به همین دلیل وجود یک ابزار کمک آموزشی در کنار کتب درسی بسیار احساس می‌شود. اغلب مشاورین و معلمان پایه‌ی دوازدهم کتاب‌های کمک درسی را به عنوان یکی از بهترین و جامع‌ترین وسیله‌های کمک آموزشی برای این سال سرنوشت ساز به دانش آموزان معرفی می‌کنند. اگر به دنبال راهی برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف هستید، دقیقاً جای درست را پیدا کردید! برای خرید آنلاین کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف کافی است آثار مورد نظرتان را از فهرست ابتدای این صفحه انتخاب کرده و پس از تسویه سبد خرید، آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. انتشارات گاج، نشر خیلی سبز، انتشارات مهروماه، نشر الگو، انتشارات خوشخوان و انتشارات منتشران بهترین ناشرین فعال در تألیف و چاپ کتاب‌های کمک درسی دوازدهم ریاضی هستند که توسط کارشناسان کتابانه پیشنهاد شدند.

تست شیمی دوازدهم مبتکران جلد دوم بهمن بازرگان

دانش‌آموزان این پایه که قصد کسب موفقیت در کنکور را داشته، برای تسلط بر دروس این پایه و همچنین مرور پایه‌های دیگر، تنها یک سال زمان دارند و نیازمند کتاب‌های خوب و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب هستند. در این مطلب به دسته‌بندی و معرفی کتاب های دوازدهم تجربی پرداخته شده است. از ویژگی‌های جذاب بانک کتاب مدابوک نسب به سایر مراکز فروش کتاب، ارائه تخفیف های بالا جهت تسهیل هرچه بیشتر خرید کتاب های کمک درسی است. شما در مدابوک می‌توانید از تخفیف های 20 تا 50 درصدی برای خرید کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید.