لپ تاپ دانشجویی خرید لپ تاپ استوک دانشجویی لپتاپیفای

اگر از کاربران سیستم‌عامل کروم هستید و سابقه کار با پیکسل بوک گو گوگل را هم داشته‌اید، این لپ تاپ گزینه بهتری برای شما است. رزولوشن صفحه نمایش هم روی ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل ثابت شده است و یقینا از چنین کیفیتی که برای‌تان فراهم می‌شود، حس رضایت خواهید داشت. این محصول دارای وزن ۱.۴ کیلوگرمی است و علیرغم وزن بیشتر نسبت به مک بوک ایر و لپ تاپ‌های قبلی، هنوز هم یک محصول سبک وزن و مناسب برای حمل به سمت دانشگاه و مدرسه است. صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی است و کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما خواهد گذاشت. از بهترین امکانات آن می‌توانیم به پشتیبانی بهتر از برنامه‌های آیفون و آیپد اشاره کنیم که امکان انجام کارهای زیادی را در دانشگاه فراهم می‌کند.

اگر دانشجو هستید یادتان باشد که یکی از مسائل مهم به هنگام خرید لپ تاپ دانشجویی که باید به آن توجه کنید، این است که عملکرد باتری لپ تاپ مورد نظر من چگونه است. برای اجرای هم زمان برنامه ها در لپ تاپ، نیازمند رم می باشیم و میزان بیشتر رم می تواند دلیلی بر قابلیت های بالاتر این کامپیوتر وب سایت اصیل بخرید های شخصی باشد. در صورتی که بودجه ی در نظر گرفته شده برای خرید لپ تاپ شما محدود می باشد می توانید لپ تاپ هایی با رم 4 گیگا بایت خریداری کنید و در آینده آن را تا 4 گیگ دیگر ارتقا دهید.

  • چرا که صفحه‌نمایش فول‌ اچ‌‌دی ندارد، پردازنده Core i5 کم‌مصرف است و کیبورد هم از نور پس‌زمینه بهره نمی‌برد؛ همه‌ی این موارد باعث شده که مصرف برق دستگاه به شدت پایین باشد.
  • نکته دیگه‌ای که لازمه بدونید اینه که من فقط تعداد محدودی رو معرفی میکنم تا انتخاب کردن راحت‌تر باشه و بین مدل‌های مختلف گیر نکنید.
  • پردازنده مرکزی core i7 نسل ۱۱ است و پردازش خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد.
  • از نکات منفی هم باید به نبود وب کم اشاره کنیم که با خرید یک وب کم اکسترنال می‌تواند حل و فصل شود.
توجه کنید که قیمت لپ تاپ تینک بوک 15 لنوو متغیر است و می‌توان با حدود ۲۰ تا ۲۱ میلیون تومان آن‌ را تهیه کرد. لپ تاپ دانش آموزی و دانشجویی، برای پرورش مهارت‌ها، ذهنیت‌ها، رویکردهایی که دانش آموزان و دانشجویان به آن‌ها نیاز دارند، بسیار ضروری به نظر می‌رسند. با کمک این سیستم‌ها، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند به فناوری‌ها و ابزارهای مناسب برای یادگیری و تقویت مهارت‌های خودشان دسترسی داشته باشند.

با اطمینان خرید کنید

البته یک ترابایت برای اکثر کاربران کافی است، ولی در صورت نیاز می‌توان یک حافظه SSD دیگر هم روی لپ تاپ نصب کرد. این لپ تاپ یک حافظه پرسرعت SSD دارد که برای بسیاری از کاربران تقریبا کافی بود. بعدا در صورت نیاز می‌توانید یک هارد دیسک پرظرفیت هم به لپ تاپ اضافه کنید. پردازنده گرافیکی Intel UHD 605 برای کارهای عادی و سبک کاملا کافی است و برخی بازی‌های قدیمی یا سبک جدید را هم به خوبی اجرا می‌کند. همچنین کارهای گرافیکی سبکی مانند ادیت عکس در فتوشاپ را هم می‌تواند انجام دهد. پردازنده گرافیکی Intel UHD G1 برای کارهای عادی و سبک کاملا کافی است و برخی بازی‌های قدیمی یا سبک جدید را هم به خوبی اجرا می‌کند.

وزن لپ تاپ ۱.۵ کیلوگرم است و مشکلی برای حمل آن در مدت زمان طولانی نخواهید داشت. می‌توانید به‌راحتی به کتابخانه و کافی شاپ رفته و از ماندگاری ۱۰ ساعت و ۳۲ دقیقه‌ای آن استفاده کنید. می‌توانید شارژر را در خانه بگذارید، چرا که این میزان ماندگاری برای یک روز کاری شما در دانشگاه کافی است. طراحی لپ تاپ طوری انتخاب شده است که استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف برای‌تان لذت بخش باشد و به لوکس و زیبا بودن آن توجه زیادی شده است.

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی | برنامه نویسی | طراحی و معماری

لپ تاپ دانشجویی خرید لپ تاپ استوک دانشجویی لپتاپیفای

اگر قصد خرید لپ تاپ های ارزان قیمت دانشجویی را دارید این مطلب می‌تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. دل لتیتود ۳۵۱۰ نه تنها از نظر سخت‌افزاری در رده بهترین لپ تاپ دانشجویی قرار دارد بلکه از نمایشگر ۱۵.۶ اينچی IPS با وضوح Full HD برخوردار است و محتوا را با دقتی چشم‌نواز به تصویر خواهد کشید. لنوو V14 – F از خوش قیمت‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار است که مشخصاتی مناسب و به‌روز دارد. این لپ تاپ از پردازنده نسل ده Core-i5 1035G1 اینتل به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در این مدل با اینکه اختلاف قیمتی خیلی بزرگی با مدل های حدود 10 میلیون تومان نمی بینیم اما تغییر و تحویل بسیار بزرگی را مشاهده می کنیم.