قهوه گانودرما قارچ گانورما لوسیدوم خرید با قیمت مناسب کالایاب

از این‌رو مطالعه‌ای صورت گرفت تا تأثیر این قارچ بر روی سرطان پروستات مشخص بشود. در ابتدا مطالعات بر روی یک مورد نشان داد که این قارچ می‌تواند به درمان سرطان پروستات کمک بکند. ولی در مطالعات گسترده‌تر بعدی نتیجه‌‌ی مشابهی مشاهده نشد. درمجموع مشخص است قارچ گانودرما بر گلبول‌های سفید و عملکرد دستگاه ایمنی تأثیر می‌گذارد. بااین‌حال برای مشخص‌شدن میزان این تأثیر به مطالعات بیشتری نیاز است. تحقیقات در بیماران سرطانی نشان داده که برخی مولکول‌های یافت‌شده در قارچ گانودرما می‌توانند فعالیت یک نوع از گلبول‌های سفید به نام «سلول‌های کُشنده‌ٔ طبیعی» را افزایش بدهند.

جالب است بدانید که این قارچ در طبیعت کمیاب است و برای تجارت نمی­توان به جمع آوری آن از طبیعت روی آورد و باید به پرورش و کاشت آن به صورت انبوه پرداخت. مانند هر قارچ دیگری گانودرما هم از 90 درصد آب و 10 درصد مواد مغذی تشکیل شده است و تمام خواص قارچ گانودرما مربوط به همین 10 درصد است. قارچ گانودرما نوعی قارچ منفذدار از خانواده Ganodermataceae است.

گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد آنتی اکسیدان باعث ترمیم سلول های کبدی و بازسازی کبد می شود. همچنین گانودرما به دلیل داشتن خاصیت ضد التهابی، مانع از ایجاد التهاب در کبد می شود. قارچ گانودرما یک ضد التهاب قوی است و همچنین به تعدیل سیستم ایمنی بدن کمک می کند. از آنجایی که اختلالات خودایمنی ماهیت التهابی دارند، خرید قارچ گانودرما یک انتخاب عالی برای کند کردن یا معکوس کردن پیشرفت بیماری است. گانودرما با تعدیل سیستم ایمنی بدن و خاصیت ضدالتهابی خود برای بیماری های خودایمنی مثل ویتیلیگو و پسوریازیس موثر عمل می کند. در حوزه قلمرو طب سنتی چینی و چند کشور آسیایی بسیاری از بیماران سرطانی قارچ گانودرما را به عنوان روش کمکی در برنامه رایج درمان سرطان استفاده می‌کنند.

داروی بیماری کلیوی

قهوه گانودرما قارچ گانورما لوسیدوم خرید با قیمت مناسب کالایاب

در زمینه ترکیبات شیمیایی طبیعی گانودرما، بیش از 300 پژوهش به انجام رسیده است. آنالیز کمی و کیفی این قارچ، وجود مواد غذایی مفیدی را در گانودرما به اثبات رسانده است. در میوه، میسلیوم و اسپور این قارچ four hundred ترکیب مختلف مواد موثره وجود دارد.

۴ سلامت قلب

Ganoderma می تواند به افرادی که در مراحل اولیه بیماری های کبدی الکلی هستند کمک کند ولی درمراحل حاد و از کار افتادن کامل کبد، درمان با قارچ گانودرما فروشگاه اینترنتی آریو کالا تاثیر گذار نیست. بیماران مبتلا به هپاتیت B و افزایش آنزیم های کبدی می توانند از خواص دارویی قارچ گانودرما استفاده بیشتری داشته باشند. در نظر داشته باشید که مراحل درمان هپاتیت B بسیار دشوار است و با قطع درمان، امکان عود بیماری وجود دارد.

  • بله؛ گانودرما نیز مانند سایر داروهای گیاهی، عوارض مخصوص خود را دارد.
  • بعد از ۶ ماه که مشکل اول حل شد با افزایش دوز میریم سراغ مشکل دوم.
  • توجه به این نکته مهم است که سازمان غذا و دارو نظارتی بر مکمل‌ها و داروهای طبیعی ندارد.
  • در نتیجه قارچ گانودرما می‌تواند موجب افزایش گلبول‌های سفید و تقویت سیستم ایمنی بدن شود.
همچنین عصاره‌ٔ قارچ گانودرما فعالیت ضدمالاریایی دارد و همزمان می‌تواند از بروز آسیب به کبد جلوگیری کند. یک مطالعه‌ٔ دیگر نشان داده قارچ گانودرما می‌تواند تعداد برخی از انواع گلبول‌های سفید خون (لنفوسیت‌ها) را در مبتلایان به سرطان روده‌ٔ بزرگ افزایش بدهد. خواص گانودرما تنها در صورت مصرف صحیح با دوز مناسب ، حاصل می شود. استفاده بیش از حد همه گیاهان دارویی می تواند عوارض ناخوشایندی را ایجاد کند. در صورت مصرف متعادل قارچ گانودرما ، سلامتی، نشاط، افزایش انرژی را تجربه خواهید کرد.