قطعات موتورهای دیزلی لیفتراک کاران البرز فروش قطعات انواع موتورهای دیزل | dieselcommittee

۱۳٫موتور های دیزلی اگر طراحی اجزای موتور مانند فشار ، سرعت و بار انجام شده باشد میتوانند فشار فوق العاده یا توربو شارژ را بدون هیچ محدودیتی بپذیرند. روش بالا بر خلاف موتور های بنزینی و گازسوز است که برای مخلوط کردن سوخت و هوا از یک سوپاپ جرقه ای برای ایجاد احتراق استفاده می‌کنند. پیستون های فولادی که با اتصالاتی چون یاتاقان به یک میل لنگ متصل می شوند به صورت بازی کردن به صورت حرکت عمودی و با گردش در انتهای حلقه شاتون موجب حرکت خطی میل لنگ شده که این اتفاق همان خروجی نیروی موتور است که بدست می آید. شاتون موتور دیزل یکی از عوامل مهم در تولید یا به عبارتی انتقال قدرت موتور است که از سوی محفظه احتراق تولید می شود. موتورهای مجهز به این نوع میل بادامک ها نسبت به انواع دیگر، کوچک تر هستند و دوام بالاتری دارند.

  • لذا این شرکت با مدیریت کلان بر کلیه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، نهایت سعی خود را در برآورده کردن خواسته های مشتریان خود و ایجاد فضای آرامش ذهنی از شروع فرآیند بارگیری گرفته تا ارسال و تحویل برای صاحبان بار، صحه می گذارد.
  • تمام میل لنگ ها این قابلیت را دارند که در محل قرار گیری یاتاقانها به سایزهای کوچکتر تراشیده شوند.
  • در این زمان پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا حد معینی متراکم می‌سازد.
  • درست است که کارتر روغن شاید به عنوان ظرفی برای روغن موتور استفاده شود، اما این جزء نیز نمی تواند بی دقت ساخته شود.
  • به طور معمول یک مخزن سوخت می‌تواند برای کار کردن دستگاه در حدود 6 تا 8 ساعت ظرفیت داشته باشد.
از جمله اصلی ترین این موتورها می توان به موتورهای درون سوز که بطور گسترده ای در وسایل نقلیه موتوری مورد استفاده قرار می گیرند ، در این نوع موتورهای دوزمانه سوپاپ تنفس هوای تازه ، نظیر آنچه در موتورهای چهارزمانه ذکر شد وجود ندارد. و به جای آن در فاصله معینی از سه سیلندر ، مجراهایی در بدنه سیلندر تعبیه شده است. که پیستون در قسمتی از مسیر خود جلوی آنها را می بندد ، اصول کار این موتورها در دوزمان است ، که در واقع در هر دور چرخش میل لنگ اتفاق می افتد. موتورهای دیزل نیز مانند سایر موتورهای احتراق داخلی بر مبناهای مختلفی قابل طبقه بندی هستند.

مقیاس های اندازه گیری و محاسبه توان دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور ها یکی از انواع سیستم هایی هستند که برای تامین نیروی مکانیکی خود از موتور دیزلی استفاده می کنند. میل بادامک ها در موتورهای دیزلی، نزدیک بالای موتور قرار دارند و اجازه می دهند تا سوخت و هوا وارد شود و دود اگزوز را نیز به بیرون آزاد کند. در واقع میل بادامک ها دریچه ها را باز و بسته کرده و امکان احتراق را فراهم می کنند. شرکت آسان ژنراتور به غیر از تامین لوازم یدکی دیزل ژنراتورها، آنها را بصورت تضمینی تعمیر میکند. همچنین اگر کار تعمیرات و تامین قطعات موتور دیزل خود را به ما بدهید از تخفیف اثتثنایی ما نیز بهره مند خواهید شد. ما جهت ارزانتر شدن هزینه تعمیرات و قطعات موتور دیزل ژنراتور شما، میتوانیم با یک پیش پرداخت ، لوازم شما را وارد نماییم.

سیستم مکش در موتور دیزل

این انرژی در حقیقت از فشار گاز پس از احتراق به دست آمده است که با توجه به اظهار نظر محققان ، فشاری برابر با 30 اتمسفر دارد. انرژی حاصل از فشار گاز پس از احتراق را می توان به صورت مفید استفاده کرد. در این مرحله درحالی‌که هوای داخل سیلندر متراکم است، مقداری سوخت دیزل پاشیده می‌شود که منجر به انفجار می‌شود.

در ادامه مجله خبری دیزل کمیته تشکیل‌دهنده موتور دیزل را در دسته‌بندی‌های کلی مشاهده می‌کنید. موتورهای چهار، شش، هشت و دوازده سیلندر برای توان‌های بیش‌تر و مصارف صنعتی استفاده می‌شوند و ساختارهای بزرگ‌تر و پیچده‌تری دارند. این بخش در انتهای میل لنگ قرار داشته که هنگام چرخش میل لنگ، صدا را به حداقل می رساند و لرزش و ارتعاشات حاصل از چرخش میل لنگ را به حداقل میرساند.

http://boostercctv.ir