فروشگاه تخصصی انواع اختاپوس‌های مودی و عروسک‌های نانو عروسک جوجه دارای آویز

به جز این، عروسک وسیله خوبی است که به کمک آن کودک می تواند با پدر مادر و یا دوستان وهم بازی ها روابط نزدیک برقرار کنه. یکی از پیشنهاد های ما به شما اینه که اول در فروشگاه اینترنتی جوجمون چرخی بزنید و با مشاهده عروسک های متنوع میتونید همون محصولی رو که دوست دارید انتخاب کنید. بانک بازی یه مرجع تخصصی معرفی و آموزش بازی و سرگرمی برای بچه ها از کودکی تا نوجوونیه. این مجموعه حاصل کار گروهی یه تیم متخصص و علاقمند به بازی و سرگرمیه.

جوجه اردک عروسکی پیش بند دار

فروشگاه تخصصی انواع اختاپوس‌های مودی و عروسک‌های نانو عروسک جوجه دارای آویز شخصیت اصلی این کارتون “کنت دالاکو” به همراه دو پیش خدمتش “نانی” و “ایگور” می باشند که در یک قلعه ای زندگی می کند که این قلعه میتونه به هرجایی بره. به جز این شخصیت های کارتونی دیگری مثله دکتر فول غازوینگ و تیک و تاک در این کارتون زیبا به چشم می‌خورند. این عروسک ۳۰ سانتی متری قابل شستشو است و به دلیل استفاده از مواد پلی استر به راحتی بعد از شستشو به حالت اولیه خود باز می گردد . این عروسک زیبا یک هدیه بی نظیر است که شما می توانید برای عزیزان خود تهیه کنید . برای دریافت اطلاع از خدمات و محصولات جدید و تخفیف های پولیشی، مشترک خبرنامه ایمیلی ما شوید.

برنامه های تلویزیونی، کارتون ها، انیمیشن های کودکانه و نمایش های عروسکی از جمله برنامه های محبوب ما و فرزندان دلبندمان به حساب می آیند. خیلی از عروسک های اردکاز این کارتون ها طراحی و ساخته شدند. تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می تریلی اسباب بازی باشد.

  • او یاد می‌گیرد که چگونه با اطرافیان و دوستانش گفتگوی مؤثر داشته باشد و احساساتش را بیان کند.
  • بانک بازی یه مرجع تخصصی معرفی و آموزش بازی و سرگرمی برای بچه ها از کودکی تا نوجوونیه.
  • درمورد این بازی ها اطلاعات کامل به دست بیارید و حتی قبل از تهیه کردنشون اون ها رو یاد بگیرین.
  • عروسک هایی که طرح حیوانات دارند برای کودکان از جذابیت بیشتری برخوردارند.
فروش حضوری امکان پذیر نیست، انبار کالا در مصلی واقع شده است.

لپ های گلی عروسک جوجه ظاهری فانتزی ایجاد کرده که برای هر کودکی دوست داشتنی است. مجموعه نازدونه به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی پوشاک و کفش کودکان در کشور است. این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه کاری همراه با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات بچه گانه می باشد. مجموعه نازدونه همواره ارائه محصولات با بیشترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها با سود بسیار پایین را سرلوحه خود قرار داده است که با ارسال به سراسر کشور با بیشترین سرعت ممکن در خدمت شما هم میهنان عزیز می باشد.

عروسک جوجه

عروسک جوجه فانتزی به خاطر ظاهر زیبایش برای کودکان بسیار جذاب می باشد. یکی دیگر از عروسک های اردک که از یک شخصیت کارتونی محبوب ساخته شده است عروسک اردک دونالد داک می باشد. دونالد داک یک اردک سفید با رفتارهای انسانی است که پاها و نوک نارنجی ‌رنگ دارد و معمولا یک لباس ملوانی و یک کلاه بر تن دارد و با همه دعواهای احمقانه می‌کند.