طراحی داخلی منزل مسکونی خانم دکتر رضایی

برای زیبایی هر چه تمام تر از رنگ های مات یا جذاب برای پوشش دیوار و سقف استفاده کنید. سقف کاذب مدل های متفاوتی دارد ازجمله: رابیتس، اندود، کناف، آکوستیک، گریلیوم، تایل، دامپا و سقف های چوبی از معروف ترین آن ها هستند. اگر از افراد عاشق مسافرت هستید و معمولا از سفرها اشیاء تزیینی می آورید، آن ها را با لذت و غرور در اطراف خانه بچینید. می توانید دورتا دور دیوارهای خانه را با گل مزین کنید. همچنین می توانید درب های کمد دیواری خود را به مکانیزم ریلی مجهز کنید تا بدون برخورد با لوازمی مثل تخت که در جلوی کمد دیواری قرار دارند، بتوانید به تمام فضای داخل کمد دسترسی داشته باشید. برای طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های خانه های کوچک معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید. همچنین می توانید بشقاب های خود را روی دیوار نصب کنید تا یک طراحی دکوراسیون مانند گالری داشته باشید. برای چنین فضایی باید ۲ تا ارتفاع استاندارد در نظر گرفت بهترین ارتفاع ۲/۷۰ می باشد که ضربدر دو می شود پس شما حداقل ارتفاعی که نیاز دارید ۵ متر و ۴۰ سانتی متر می باشد. همانطور که خدمتتون گفتم، مبلمان یکی از مهم ترین بخش های یک اتاق پذیرایی است.قطعات مبلمان با کیفیت بزرگتر را انتخاب کنید تا فضا را به درستی پر کند ، به جای شلوغی وسایل ارزان تر.

آویختن به دیوار با کمک قابهای دست ساز، بهترین راه نشان دادن کارهای هنری کودکان، لوح های تقدیر، مدال ها و جام های ورزشی و جوایز بر دیوارها می باشد. لمینیت کردن کابینت ها می تواند گران باشد. این وسایل، راه حل مناسبی جهت پنهان کردن سی دی، خرد و ریزها و وسایل بازی کودکان هستند. اینکار عبارت است از روکش کردن ظاهری کابینت ها. این حس و حال خاص است که موجب لذت ما از حضور در این فضا میشود. ما در این در حالت کلی توضیح می دهیم که چگونه می توان بازسازی نمود. برای این که مجدد از باغچه خانه خود استفاده کنید، می توانید آن را خاک آن را تعویض کنید.

پس طراحی شیک و دیزاین زیبای آن تاثیر زیادی در نمای داخلی دکوراسیون منزل دوبلکس دارد. سبک دکوراسیون داخلی بوهمیان نیز از جمله سبک های سنتی است که به منطقه شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا تعلق دارد. در این سبک، طرح های برجسته و رنگ های تند به کار برده می شود که ممکن است پایبندی به اصولی هم نداشته باشند. اگر می خواید که همه چیز اصولی و درست انجام بشه و بعدا پشیمونی در کار نباشه، حتما باید توی این مرحله حساسیت به خرج بدین. به طور حتم دکوراسیون داخلی سنتی و خانه های قدیمی صد درصد استفاده از مبلمان و تخت ها لزومی ندارد و در واقع معنایی ندارد و چیدمان در خانه های قدیمی کاملا اصولی و سنتی است . میز غذاخوری سرمایه گذاری بعدی است که با چیدمان های مختلفی هماهنگی می شود و عمر زیادی دارد. و با آلاچیقی کوچک، این مکان را مزین کنید. در دکوراسیون داخلی به این سبک رنگها نجیب و آرام هستند. به نظر شما چه کسانی این سبک را برای طراحی داخلی منزل خود انتخاب میکنند؟ نازک کاری: نازک کاری در تمام بازسازی ها بیشترین زمان را به خود اختصاص میدهد چرا که این مرحله پرداخت نهایی خانه میباشد و جزییات زیادی را با خود به همراه دارد.

طراحی آبشار مصنوعی و آب نما نیز می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد که در این خصوص باید از یک طراح و مهندس معماری داخلی، کمک بگیرید. اگر به صورت فابریک، دیوار های حیاط خانه، آجری شکل است، می توانید روی آجرها را با رنگ زرشکی و آجری جلوه دهید. نقاشی های دیواری زیبایی که بر دیوارهای سفید رسم می شوند با کمی سلیقه، می تواندبه آسانی دیوارهایتان را به طرح های طبیعی، چند بعدی و یا کلاسیک تغییر شکل بدهند. اما برای آنکه با نصف قیمت، ظاهر کمدها و کابینت ها را تغییر دهید، کافیست تا تنها درب ها را تعویض نمایید. با گل آرایی باغچه، به حیاط خانه خود زینت بخشید. گل آرایی در طراحی حیاط خانه اهمیت زیادی دارد. انتخاب وسایل نیز از اهمیت ویژهای برخوردار است. دکوراسیون داخلی خانه نیز با وسایلی به رنگ های روشن و گرم چوبی تزیین شده است. یک مهندس معماری داخلی باید هنر، فلسفه، روانشناسی را بداند و پروژه خود را با لحاظ جنبههای اقتصادی، فرهنگی و صنعتی پیش ببرد. از دید بخش بزرگی از طراحان، سبک کلاسیک در معماری داخلی تقریبا همیشه یک برگ برنده محسوب میشود. از مهم ترین و اصلی ترین قسمت ها در طراحی داخلی دکوراسیون ساختمان های کلاسیک و مدرن، خصوصاً ساختمان های دوبلکس طراحی سقف می باشد که برخی از تیم های تازه وارد که وظیفه طراحی داخلی ساختمان ها را بر عهده دارند از آن غافل می مانند، ولی باید توجه ویژه ای به این قسمت شود و در صورت نیاز می توانید از سقف کناف هم برای طراحی سقف خانه ی دوبلکس کلاسیک استفاده کنید.

مبلمان با رنگهای کرم و نسکافهای و طرح راه راه یا گلدار نمونههایی از مبلمان سبک کلاسیک است. می توانید دور حوض را با گلدان های گل، زیبا کنید. این سرامیک ها معمولا خانه را روشن تر و بزرگ تر نشان می دهد. این سبک با کنتراست و استفاده از رنگ های تند و زننده مخالف است. سبک مدرن در دکوراسیون و طراحی داخلی بر اساس جنبش مدرنیسم و با الهام از معماری اسکاندیناوی و المانی، در اواخر قرن ۱۹ و در اوایل قرن ۲۰ میلادی به وجود امد. در واقع بسیاری از عناصر هستند که شاید حتی دارای ظاهر خاصی نباشند اما از نظر تاریخی و تاریخچه ای دارای ارزش زیادی بوده و این ارزشمندی آن ها بر همگان مشهود می باشد و استفاده از آن ها در طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود می تواند تاثیر زیادی روی لوکس تر و شیک تر شدن فضا بگذارد . اطراف آن را یک بالکن بزرگ در فضای باز با منظره پانوراما به سمت صحرا احاطه کرده است.

و بخش های دیگر از یک منزل که به اختصار پیرامون هر کدام از آنها با استفاده از عکس های ارائه شده به ایده پردازی می پردازیم. قراردادن حوض در داخل حیاط می تواند ایده ی خوبی باشد. پارچه های طبیعی مانند کتان ، پنبه ، ابریشم با طرح های سنتی یا ساده را انتخاب می کنند . بسیاری از افراد، ترجیح می دهند که بافت خانه قدیمی خود را حفظ کنند و حتی برخی افراد خانه های قدیمی را به مکانی برای کسب درامد مبدل می سازند. استفاده می شود . فضای حمام را می توانید به آسانی و ارزانی با استفاده از چوب های طبیعی، رنگ های الهامگرفته ازطبیعت، برگ ها و سنگ های ته رودخانه جلوه بدهید. یک سبد پر از شن های رودخانه را در زیر یک سبد زیبا پر از دانه های ژلاتینی و صابون و اسفنج قرار بدهید تا بدون صرف هزینه، حال و هوایی تزیینی به محیط ببخشید. محیط اتاق خواب، سالن پذیرایی و اتاق نشیمن از بخش های مختلفی تشکیل شده و نوع وسایل به کار رفته در هر یک با هم تفاوت دارند.

ساخت باغ دانستنی هایی در مورد طراحی باغ فرآیند طراحی اینگونه باغ ها نیازمند داشتن برخی دانش ها و مهارت ها است که با آن می توانید به صورت اصولی به طراحی قسمتی از باغ که مد نظرتان است بپردازید. اکنون راهنمایی های آن لاین، یوتیوب، ماهواره و اینترنت راه کارهای خوبی هستند که در اختیارتان می باشد. رنگ یکی از مهم ترین جنبه های طراحی است که به فضا جلوهی تازه ای می بخشد و باعث می شود فضا زیباتر دیده شود. وسایل و اشیا به تعداد زیاد باعث تنگی فضا میشود. با این روش علاوه بر آنکه باعث نمایش دادن کارهای کودکانتان می شود، به زیباتر شدن طرح خانه تان کمک زیادی می کند. ولی اگر بخواهید همان سبک را با تغییراتی جزئی تعمیر کنید، می تواند برای شما هزینه کمتری را در پی داشته باشد. در حالت کلی اگر بخواهیم در ارتباط با بازسازی خانه های قدیمی صحبت کنیم، می توانیم بگوییم ممکن است خیلی هزینه بر باشند. برای آنکه دیوارهای اتاق کودک را با ایده های ارزان و خلاقانه بپوشانید، از شابلونها، بُردهای نقاشی و رنگ آمیزی های شاد کودکانه بهره ببرید.

در طراحی دکوراسیون خانه ۶۰ متری فوق از نمادهای قرون وسطایی استفاده شده که شامل میز تلویزیون کوتاه و درازی است که به صورت مرموزی در جلوی دیوار آجری قرار داده شده دکوراسیون داخلی منزل چوب است. دقت کنید که منبع الهام شما می تواند از مجله، سایت ها تلویزیون و چه بسا از حیاط خلوت خودتان باشد! در نتیجه بهترین طرح را به شما ارائه میدهند و در پایان پروژه احساس میکنید؛ آن طرحی که پس ذهن خودتان بوده، به شکل حرفهای پخته و پردازش شده و حالا در واقعیت به خانه خودتان آن شکلی است. به علاوه هم برای خودتان و هم خانواده تان رایگان تمام می شود. پلکان این طبقه نیز متعلق به بعد از بازسازی می باشد. این هماهنگی صرفاً معطوف به انتخاب رنگ، نوع و مدل وسایل و… خلاقیتتان را به کار بیندازید؛ وسایل قدیمی آنتیک و ظروف تزیینی را باسلیقه تان به دیوارها آویزان نمایید. ایده های زیادی برای این کار وجود دارد. ایده تغییر کاربری بناهای قدیمی و درحال تخریب و استفاده مطلوب از ظاهر قدیمی آثار معماری ماندگار، ایده جذابی است که هر روز بیش از قبل مورد توجه قرار می گیرد. شما با صرف هزینه به منظور تغییر دکوراسیون منزل خود می توانید اصولی را با کارفرمای پروژه خود در میان بگذارید.

این کلکسیونها را هرگز نمیتوان از این سبک جدا نمود، گفته بودیم طراحی کلاسیک با خود لایههای تاریخی را به همراه میآورد؟ شما به هیچ وجه نمیتوانید حس اصالت را از آن جدا کنید، در این سبک هیچ چیز دور از انتظار نیست. اغلب چند سبک را در آن استفاده می کنند و یک تلفیق خود ساخته را به وجود می آورند. خاطره اقامت در این فضاها بسیار بیادماندنی و دلنشین است بطوریکه توریست های بوم گردی بعد از گذشت مدتی دوست دارند تا دوباره به آن اماکن برگردند و خاطرات گذشته را زنده کنند. ولی خانه های قدیمی، همانطور که از نام آن ها پیداست، ممکن است به یک مخروبه تبدیل شده باشند. و بااینکه مثلث شکلی محبوب است ترکیب و جور کردن آنها باهم مؤثر است.

برای مثال قیمت کاغذ دیواری ایرانی با قیمت کاغذ دیواری های خارجی تفاوت دارند. بانوان ایرانی خواستار آشپزخانه ای رویایی برای خود هستند که یکی از اصلی ترین المان های این طراحی کابینت آشپزخانه است. در طراحی مبلمان کلاسیک استفاده از چوب به عنوان بخشی از طبیعت جهت انتقال حس به محیط زندگی انسان است. نصب آسان بر روی دیوار، عدم نیاز به اشغال فضای زیاد از محیط مورد استفاده ی ساکنین خانه ها، نقوش قدیمی و بعضا در بر گیرنده ی مفاهیم خاص معنوی و طرحهای حماسی و تاریخی، توجه به این بشقاب های دیوار کوب را بیش از پیش افزایش داده و به طرز چشمگیری مورد توجه مشکل پسندان قرار داده است. وقتی داریم یک فضای داخلی خانه ای مدرن را طراحی می کنیم، طرح بندی باز ضرورت پیدا می کند. بهعلاوه دید بازتری نسبت به نقاشی آشپزخانه و فضاسازی کابینتها پیدا خواهد کرد و به مناسبترین شکل ممکن کابینتها را ساخته و نصب میکند. طی سال های اخیر آینه ها در طراحی های دکوراسیون داخلی منزل جای خاصی پیدا کرده اند و تبدیل به عاملی اساسی شده اند.

با توجه به اینکه موضوع مورد بحث ما دیزاین خانه با دکوراسیون ایرانی سنتی است در ادامه سعی میکنیم شما را با لوازم جانبی به منظور دیزاین داخلی ایرانی بیشتر آشنا کنیم. خیلی از وسایلی که شما در مبلمان به کار استفاده می کنید اصلا مرتبط با دیگر وسایل و دکوراسیون داخلی شما نیست و این دکوراسیون شما را خراب می کند. در برخی موارد ، ساختمان مورد مرمت و باسازی است که در اینصورت قیمت طراحی دکوراسیون داخلی به شکل مجزا ( برای هر بخش ) محاسبه می گردد. برای داشتن ظاهری تمیز و شیک برای پریزها، میتوانید از صفحههای دیواری بدون پیچ که شکل مدرنتری دارند، استفاده کنید. همچنین معمولا طراحی در سبک مینیمال به شکل مرتب و باز با نور زیاد است. شما میتوانید آنها را با انتخاب اندازههای بزرگ و رنگهای شاد به روز کنید.

این لایههای تاریخی درست با همین نکات ریز و درشت در این سبک خودنمایی میکنند. بنابراین این نوع از طراحی مقرون به صرفه خواهد بود. اگر بخواهیم آن را ساده تر کنیم با گذشت زمان مدرنیته بودن یک نوع چیدمان دیگر مدرن به حساب نمی آید زیرا هرروز بر دانش و علم طراحی داخلی نیز افزوده می شود. این که پروژه در چه محلی باید اجرا بشود، در کجا قرار دارد، میزانی دوری یا نزدیکی آن به شهر، چگونگی رفت و آمد به آن محل و. اگر می خواهید حیاط یک خانه ی قدیمی را بازسازی کنید، یا باید طرحی جدید را پیاده سازی کنید و یا این که همان فضا را تعمیر کنید. با خرید لامپ های جدید می توانید یک روح جدید به روشنایی اتاق ببخشید. و یا با گل هایی زیبا داخل آن را مزین کنید.