صرافی کوکوین Kucoin آموزش و بررسی 2022 تالاربورس

سپس وارد محیط spot خواهید شد، ولی قبل از معامله باید چند نکته جزئی که سوال بسیاری از کاربران بوده را در این قسمت مطرح کنیم تا اگر ابهام و یا سوال شما نیز بود حل شود. بعد از اینکه گوگل اتنتیکیتور شما فعال شد، هر 30 ثانیه یکبار به شما کدی 6 رقمی می دهد که باید آن کد را در کادر بالا وارد کنید و گزینه ACTIVATE را بزنید. در مرحله بعد شما از قبل باید اپلیکیشن گوگل اتنتیکیتور را از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کرده باشید و حرف های قرمز رنگ را داخل آن وارد کنید و یا با استفاده از QR کد اپلیکیشن اسکن کنید. در این نوع معامله، کاربران می توانند از صرافی و از طریق اهرم های مختلف اقدام به قرض گرفتن کنند و با کمک مبلغ قرض گرفته خود، روند مربوط به انجام معاملات را انجام دهند.

از صرافی بایننس انصراف داده و اقدام به ثبت نام در kucoin exchange کرده‌اند؛ زیرا که سخت‌گیری‌های بایننس برای معامله کنانی که احراز هویت نکرده بودن بسیار زیاد بود. این افراد فقط حق خرید و فروش رمز ارز تا سقف 0.6 بیت کوین را می داد. در صرافی کوکوین بدون احراز هویت هم می شود ما معاملات خود را تا سقف روزانه 2 بیت کوین انجام داد. پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل، کاربران کوکوین می‌توانند برای مشاهده بازارها، خرید ارز دیجیتال، تجارت، قرض گرفتن کریپتو و موارد دیگر کلیک کنند. این پلتفرم از چهار نوع سفارش پشتیبانی می‌کند – بازار، حد، حد توقف، و توقف بازار – و معاملات مارجین، آتی و P2P در دسترس هستند که می‌تواند برای کاربران خاص یک امتیاز مثبت باشد.

ثبت نام

یکی از شرایط جهت فعالیت در صرافی کوکوین برای ایرانیان، استفاده از آی پی ثابت و یا سرور مجازی خارجی است. یکی از بهترین آی پی‌های ثابت و سرورهای مجازی خارجی برای ترید کردن، آی پی آدرس کشور سنگاپور می‌باشد. همچنین شما می‌توانید، کارمزد صرافی کوکوین KuCoin)) با ارزهای دیجیتال دیگر پرداخت کنید. به‌ عنوان‌ مثال، می‌توانید از توکن USDT/KCSS برای پرداخت کارمزد معامله BTC/USDT خود استفاده کنید. امکان دیگری که در اختیار شما است استفاده از Fee KCS Pay است؛ در صورت فعال کردن این گزینه، کارمزد معاملات مارجین و اسپات برای شما کم می‌شود.

نحوه ترید کردن در کوکوین به شیوه فیوچرز

صرافی کوکوین Kucoin آموزش و بررسی 2022 تالاربورس

همچنین توضیحات تکمیلی ویدئو در پایین هم توضیح داده شده است. در این مطلب در مورد ثبت نام در، نصب، ورود به، پشتیبانی، مشکل و آموزش صرافی کوکوین برای کاربران ایرانی با موبایل توضیح دادیم. اگر شما اطلاعات دیگری دارید می توانید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مانند دفعه قبل عبارت امنیتی خود را نوشته و برروی Submit کلیک کنیدو با استفاده از Return به صفحه قبل برگردید. همانند تصویر بالا کد شش رقمی خود را وارد کنید و برروی kucoin ثبت نام Confirm کلیک کنید. همانگونه که در تصوی بالا مشاهده می‌کنید اولین گزینه تغییر پسورد است که اگر میخواهید پسورد خودتان را تغییر دهید باید بر روی change کلیک کنید. برای ثبت نام بر روی دکمه sign up همانند تصویر کلیک کنید. بله منم استف۵اده میکنم مشکلی ندارم ولی برای پیشگیری بهتره از سرمایمون مراقبت کنیم و ایرانی بودن خودمونو لو ندیم.

در صورت بروز هرگونه سو استفاده از حقوق مادی و معنوی سایت ارزیدو حق پیگیری قانونی آن را دارد. در صورتی که پسوورد خود را فراموش کرده بودید، گزینه “Forgot Password” و یا همان فراموشی رمز را کلیک نمایید. در صورت مشاهده مسائل Google 2FA حتماً گزینه مربوط به آن را با همان متن کلیک نمایید که برای تأییدیه دو مرحله‌ای است. در صورت مشکلات مربوط به تلفن همراه، گزینه “Phone Binding Issues” را کلیک نمایید. با وجود آنکه صرافی‌های جهانی بسیار معتبری در بستر اینترنت مشغول به کار هستند ولی تعداد این گزینه‌های عالی برای ایرانی‌ها چندان زیاد نیست.