ساختار موتور دیزلی مجله آبیاران | dieselcommittee

از آنجا که این باتری باید شارژ شود ، مجله خبری دیزل کمیته همچنین دارای یک شارژر باتری است که در حالی که ژنراتور در حال کار است ، باتری را شارژ می کند. این جریان مورد نظر برای شارژ سیستم ذخیره باتری یا کار با ماشین آلات مختلف نیست. ژنراتورها واحدهایی هستند که برق را از طریق موتور تأمین می کنند. موتور و اجزای مختلف آن برای تعداد زیادی از کاربردها، انرژی سوخت را به برق قابل استفاده تبدیل می کنند. درجه حرارت آب ، ولتاژها و جریان خروجی و وضعیت باتری دیزل ژنراتور را نشان میدهد. هدف شرکت بهین کارا سریر تبیین تفاوت ها بین انواع مختلف قطعات و طبقه بندی آنها است.

http://boostercctv.irسیستم خنک کننده موتور برای حفظ عملکرد مطلوب اجزای مختلف موتور، از داغی بیش از اندازه موتور جلوگیری کرده و دمای موتور را در حد مطلوب نگه میدارد. شلنگ آب و واتر پمپ که وظیفه انتقال حرارت موتور دیزل به بیرون را دارا می باشند. Worldwide Power Products در تولید تجهیزات تولید برق پیشتاز است. ما موجودی بزرگی از کلیه قطعات و لوازم جانبی ژنراتور که به تازگی در مورد آنها آموخته اید ، و همچنین مجموعه گسترده ای از مجموعه های تولید شده جدید و استفاده شده از ژنراتور را در اختیار شما قرار می دهیم. این قطعات با تهیه یک نقطه اتصال برای ژنراتور به زمین و تأمین برق تجهیزات کمک می کنند.

  • موتور دیزل در واقع منبع انرژی مکانیکی محسوب می‌گردد و اندازه آن در حدی اهمیت دارد که نسبت مستقیمی با انرژی الکتریکی تولیدی دارد.
  • موتورهای مجهز به این نوع میل بادامک ها نسبت به انواع دیگر، کوچک تر هستند و دوام بالاتری دارند.
  • آب خنک در این مرحله توسط واتر پمپ دوباره به بلوکه سیلندر فرستاده می شود.
  • پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایین‌ترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت می‌کند در این زمان سوپاپ تخلیه بسته‌است و سوپاپ هوا باز است.
  • سرعت حرکت بادامک پمپ معادل نصف سرعت یا دور موتور میباشد و همیشه با حرکت پیستون در موتور هماهنگ میباشد.

در موتور دیزل زمان تزریق یا پاشیدن سوخت به محفظه احتراق ادامه دار می‌باشد. این امر موجب ادامه دار بودن تولید قدرت در سیلندر و تولید بالای گشتاور گردیده است. همانطور که می‌دانید موتور دیزل به موتورهای فشار ثابت نیز معروف اند.

آرشیــو محصولات و مقالات آموزشی

مثلا می توان موتورهای دیزل را بر حسب مقدار دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ به موتورهای دیزل دوزمانه و یا موتورهای دیزل چهارزمانه تقسیم بندی نموده و یا بر حسب قدرت تولیدی که به شکل اسب بخار بیان می گردد. یا بر حسب تعداد سیلندر و یا شکل قرارگیری سیلندرها که بر این اساس به دو نوع موتورهای خطی و موتورهای V یا خورجینی تقسیم بندی می کردند . به طور مفهومی، موتورهای دیزلی با فشرده سازی هوا به فشار ( درجه حرارت بالا ) عمل می کنند و سپس مقدار کمی سوخت را به این هوای فشرده داغ تزریق می کنند.

سیستم سوخت رسانی موتور

در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می گردد. انواع موتورهای دیزلی براساس قدرت و توان به سه گروه اصلی کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند. متداول ترین نوع موتور دیزلی، موتورهای با اندازه کوچک هستند که دارای قدرت خروجی کمتر از 188 کیلووات می باشند. موتور بنزینی مخلوطی از گاز و هوا را می گیرد، فشرده می کند و با جرقه ای ترکیب حاصل را مشتعل می کند ولی موتور دیزلی هوا را می گیرد، آن را فشرده کرده و سپس سوخت به هوای فشرده تزریق می شود. موتورهای دیزلی شمع ندارند و گرمای هوای فشرده، سوخت را خود به خود مشتعل می کند. سیستم دسته‌بندی API شامل دو بخش عمده می‌باشد؛ روغن‌های مربوط به موتورهای بنزینی (کلاس SA-SN) و روغن‌های مربوط به موتورهای دیزلی (CA-CJ-4).

نگهداری و تحمل وزن موتور بر روی شاسی