راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید

کانکتور لایتنینگ یک پورت اتصال کوچک است که در تمامی مدل های فعلی آیفون استفاده می شود. کابل اتصال لایتنینگ می تواند آیفون شما را به آداپتور برق، کامپیوتر، ماشین و برخی لوازم جانبی متصل کند. به اصطلاح کابل شارژر چند سر، ترکیب کابل داده های متعدد از رابط های مختلف در یک کابل است. مهمترین آنها این است که انتقال برق پورت TYPE-C دو طرفه است، به این معنی که نه تنها می تواند دستگاه تلفن همراه را با نوت بوک شارژ کند، بلکه نوت بوک را با دستگاه های دیگر یا یک پاور بانک نیز شارژ می کند. در گوشی های اندرویدی جدید، استفاده از پورت TYPE-C روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. بیشترین فروش را دارند و باید 80 درصد بودجه خود را بر روی این محصولات سرمایه گذاری کنید البته در خرید عمده کابل شارژ باید به پشتیبانی دیتای کابل شارژ هم توجه کنید.

آنچه که قصد استفاده از کابل را دارید تعیین می کند که چه نوع، اندازه و طول کابلی را خریداری می کنید. اگر قصد دارید از کابل فقط برای شارژ گوشی هوشمند یا دستگاه های دیگر خود استفاده کنید، باید مطمئن شوید که یک کابل شارژ سریع خریداری می کنید. اگر تا به حال نیاز به شارژ هر چیزی داشته اید، از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها، دوربین ها و حتی لپ تاپ های جدیدتر، احتمالاً نیاز به استفاده از آن را داشته اید. با این حال، کابل‌های USB در شکل‌ها و اندازه‌های متفاوتی وجود دارند، علی‌رغم اینکه بسیاری از آنها کارهای مشابهی را انجام می‌دهند.

سیم شارژر جز آن دسته از وسایلی است که به دلیل استفاده زیاد همیشه در معرض مشکلاتی همچون جداشدن سوکت از سیم و پاره شدن می‌باشد. به همین جهت پیشنهاد میکنیم هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنید و از سیم شارژر اورجینال استفاده کنید تا کمتر در معرض این خسارت ها باشید ، اصولا یکی از دلایل خرید کابل شارژ گوشی همین است . شارژرهای فیک موجب داغ کردن و فشار آمدن به باتری گوشی و کابل شده و در نتیجه باعث خراب شدن آن‌ها می شود و شما را وادار به خرید کابل شارژ آیفون و باتری می‌کند، به همین دلیل شما را توصیه به خرید لوازم جانبی اپل در کیفیت اصلی می‌کنیم. شرکت‌های گوشی‌های هوشمند خرید کابل شارژ آیفون در کیفیت اصلی را برای کاهش تأثیر شارژ سریع روی باتری به مشتریان خود توصیه کرده اند و همچنین طراحی دو باتری نیز ابداع کرده‌اند. به این ترتیب که دو باتری، بار ورودی را در مرحله شارژ سریع به اشتراک می‌گذارند و از آسیب جلوگیری می‌کنند. این سوال معمولاً به دلیل گرمای مرتبط با بمباران دستگاه شما با مقادیر زیاد برق ایجاد می‌شود.

کابل شارژ آیفون 7 پلاس محصولی ست که شاید بعنوان یکی از کاربران iOS حسابی همه را به دردسر انداخته است. وقتی کابل شارژ را به گوشی خود متصل میکنید ولی شارژ شدن آغاز نمیشود، از خودتان چند بار سوال خواهید پرسید. یعنی گوشی مشکل پیدا کرده است؟ باتری خراب شده است؟ سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟ و شاید آداپتور شارژر گوشی آیفون 7 پلاس ایراد پیدا کرده! ولی در آخر متوجه خواهید شدکه این معضل به خاطر قطع شدن کابل شارژبوجود آمده است. این نوع کابل متشکل از یک طرف درگاه USB-A و از طرف دیگر درگاه تایپ سی است. اگر از باز کردن آیفون جدید خود متعجب شدید و متوجه شدید که کابل شارژ با آداپتور برق فعلی شما سازگار نیست، دو انتخاب دارید.

کابل شارژ تایپ سی توربو شیائومی

• کابل شارژر اصلی، جنس خوبی خواهد داشت و به خوبی انعطاف پذیر می باشد. با پیشرفت تکنولوژی سیم شارژر‌های جدید مانند تایپ‌سی به بازار آمده. در نهایت، هر زمان که به دنبال یک کابل جدید هستید، بهتر است کابل‌های USB با سیم‌های خارجی ضخیم را نسبت به کابل‌های باریک/ نازک انتخاب کنید. این به این دلیل است که کابل‌هایی با نمای بیرونی ضخیم معمولاً سیم‌های ضخیم‌تر/بزرگ‌تری در داخل خود دارند.

در حالی که با یک سیم شارژر باکیفیت سرعت انتقال بالاتری خواهید داشت و می‌توانید در زمان کمتری فایل‌های بیشتر و حجیم‌تری را ارسال کنید. شما بسته به مدل گوشی‌تان و نوع پورت آن می‌توانید یکی از این پورت‌ها را انتخاب کنید. معمولا گوشی‌های اندرویدی از کابل میکرو و یا تایپ سی استفاده می‌کنند. بسته به مدل گوشی‌تان می‌توانید یکی از این سه گزینه‌ را انتخاب کنید. معمولا تشخیص کابل شارژ اصلی و تقلبی کار سختی است به همین دلیل توصیه می شود از مراکز معتبر خرید کنید.

نکته مهم اینجاست که برای مدل های 8 تا 11 می توانید از دو توان شارژ استفاده کنید. ولی از مدل 12 به بعد فقط باید از آداپتور 20 واتی استفاده کنید و به طبع آن تحمل جریان کابل شارژ آیفونی هم باید بالاتر باشد. این کابل دارای هشت پین بوده و بسیار کوچک‌تر از مدل قبلی خود است.

محافظ سری کابل فانتزی ۲ تایی گل بابونه

استاندارد فست شارژ محصولات وان پلاس با نام warp charging قادر است دستگاه‌ها را تا ۳۰ وات شارژ کند. این قبیل درگاه و به طبع کابل‌های دارای این درگاه به اندازه سایر موارد موجود در لیست معمول و همه کاره نیستند. اتصالات USB Type-B در درجه اول برای اتصال چاپگرها و اسکنرها به رایانه‌ها هستند. آن‌ها دارای شکل مربع با گوشه‌های خارجی مورب در انتهای بالا هستند. هنوز هم ممکن است در بعضی از دستگاه‌ها پورت USB Type-B پیدا کنید، اما بسیار نادر است. کابل‌های باریک معمولاً در حین شارژ گرم می‌شوند و عموماً از نظر سرعت شارژ و انتقال داده کارایی کمتری دارند.

سوکت شارژ ایراد پیدا کرده است؟

راهنمای خرید کابل شارژر گوشی موبایل برای هماهنگی خرید و دریافت پشتیبانی با ما در تماس باشید

از دیگر موارد راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 می توان به شماره 12 رقمی سریال و نام کشور سازنده اشاره کرد که شرایط تشخیص محصول اورجینال و فیک را برای شما فراهم می نماید. سوکت کابل شارژرها بر اساس سه مدل میکرو یو اس بی، تایپ سی و لایتنینگ یا آیفونی تقسیم می شوند، که دو مدل اولی مخصوص گوشی های اندرویدی و سوکت لایتنینگ یا iOS مختص برند آیفون است. کابل شارژ تایپ سی بر خلاف کابل شارژ میکرو یو اس بی به دو مدل خلاصه نمی شود. کابل شارژ تایپ سی که با تکنولوژی QC3.0 به بازار عرضه شد، در ابتدا فقط نیاز به تحمل جریان 2 آمپر یا نهایتا 2.4 آمپر داشت. ولی موبایل سامسونگ مدل NOTE10 از آداپتور 25 واتی با کابل دو سر تایپ سی استفاده کرد.

کابل لایتنینگ یسیدو Yesido CA46 Timing Cut Off 2.4A دارای قطع کن تایمر دار

کابل شارژر به عنوان یکی از پرفروش ترین و اصلی ترین و همچنین پرکاربردترین لوازم جانبی موبایل است که دقت در انتخاب آن می تواند در عمر باتری گوشی همراه تاثیرگذار برندهای شارژر موبایل باشد. خرید کابل شارژ آیفون فیک علاوه بر تمام موارد بالا می‌تواند به آداپتور گران قیمت و اصلی گوشی شما صدمه وارد کند و در شارژدهی مناسب اختلال ایجاد کند. همچنین هنگام اتصال گوشی به لپ‌تاپ با کابل فیک، دستگاه شما قابل شناسایی نخواهد بود. دستگاه‌هایی از جمله Iphone 11 pro به بعد فاقد آداپتور برق 20 وات در جعبه بوده و تنها سیم شارژر در آن دیده شده است، پس نباید خرید کابل شارژ آیفون انجام شود و کاربر تنها باید کلگی را تهیه نماید. شارژ سریع به یک اصطلاح بازاریابی موثر برای محصولات الکترونیکی مختلف تبدیل شده است. با این حال، معمولاً در موارد بازاریابی گوشی‌های هوشمند و در حین خرید کابل شارژ آیفون به این اصطلاح برخورد خواهید کرد.