راهنمای خرید باتری یو پی اس ups با کیفیت بالا مشاوره رایگان نوانیا-مستر انرژی پلاس

ممکن است این تاریخ کمتر یا بیشتر باشد، در اینجا در جریان باشید که معیار اعتبار تاریخ کمتر است. حمل و نقل دستگاه یو پی اس باید به طوری باشد که به دستگاه ضربه ای وارد نشود و به مکان نصب سالم برسد. و همچنین نصب یو پی اس نباید برای افراد و کارکنان آن محل مزاحمت ایجاد نماید. مکانی که برای این کار انتخاب شده است فضای کافی برای نصب یو پی اس را دارد یا خیر . رایج ترین ابعاد باتری یو پی اس کدام اند؟ Battery Council International استاندارد خاصی برای ابعاد باتری UPS تعیین…

کم و زیاد شدن نور لامپها و تغییرات ناگهانی در عرض تصویر مانیتور نیز از اثرات محسوس افزایش لحظه ای ولتاژ می‌باشد. در این طراحی کانورترها به صورت دوسویه عمل می کنند یعنی دلتا کانورتر و کانورتر اصلی توانایی تبدیل AC به DC و DC به AC را بطور همزمان دارند. هارمونیک یک موج اضافی بادامنه کوچک است که فرکانس آن مضربی از فرکانس موج اصلی باشد.

پس از نصب باتری باید به وسیله ولت متر آن را بررسی نمایید تا از اتصال درست باتری های یو پی اس مطمئن شوید. به طوری که پراپ مثبت ولت متر بر روی کابل قرمز و پراپ منفی روی کابل سیاه یا آبی باشد و ولتاژ مورد نیاز باید کمی بیشتر از ولتاژ کابینت باتری باشد. عدد نمایش داده شده نیز هرگز نباید منفی باشد در غیر اینصورت قطب های مجموعه باطری ها برعکس متصل شده اند و این حالت به شدت خطرناک می باشد.

برای مثال من می‌خواهم برای کامپیوتر خود، یو‌پی‌اس‌ای را انتخاب نمایم. ابتدا از پشت Power کامپیوتر، مشخصات مانیتور و یا تجهیزات دیگر، وات‌های مربوطه را با هم جمع می‌کنم، که برای مثال عدد ۲۵۰W به دست می‌آید. بنابراین یو‌پی‌اس مورد انتخاب من می‌بایست ۴۱۶٫۵VA خروجی داشته باشد تا در حالت Full Load کار کند. پیشنهاد می‌شود که مقدار بار متصل به یو‌پی‌اس نهایتا ۷۰% از توان خروجی یو‌پی‌اس باشد، بنابراین از محصولات آلجا دستگاه PCM600 که دارای توان خروجی ۶۰۰VA بسیار مناسب است. پیدایش عناصر نیمه هادی (ترانزیستورها) و استفاده فراوان از آنها در شبکه‌های قدرت، عامل مهمی برای ایجاد هارمونیک در سیستم‌های قدرت می‌باشد.

راهنمای خرید باتری یو پی اس ups با کیفیت بالا مشاوره رایگان نوانیا-مستر انرژی پلاس

یو پی اس چیست؟ چه اطلاعاتی از یو پی اس باید داشته باشیم تا بتوانیم یوپی اس مناسب خود را خریداری کنیم. یو پی اس (یو پی اس دستگاهی است که از خاموش شدن دستگاهها در زمان قطع برق جلوگیری می کند و می تواند برق مورد نیاز آنها را با باتری تامین نماید. یو پی اس دستگاهی است که از خاموش شدن دستگاهها در زمان قطع برق جلوگیری می کند و می تواند برق مورد نیاز آنها را با باتری تامین نماید.

باتری یو پی اس آفلاین

بنابراین در اصل سیم کشی خروجی دستگاه (سوئیچ) (‌سیم کشی ای که از خروجی به مصرف کننده ها می رود) باید استاندارد باشد و اصطلاحا باید ایزوله باشد. بهتر است برای رفع نویزهای صوتی و نویزهای الکتریکی از سیم ارت (به زمین اتصال میشود و نویزهای موجود را به زمین انتقال میدهد) استفاده شود. کابل های به رنگ های قرمز (مثبت) و مشکی (منفی) به باتری متصل هستند. اطمینان حاصل کنید که دستگاه به برق نیست و کابل ها را از باتری جدا کنید.

باتری یو پی اس 12 ولت 100 آمپر

در طراحی دلتاکانورژن ، دلتاکانورتر یک کانورتر جریان است که دو وظیفه را https://mrenergyplus.com/ به عهده دارد. وظیفه اول کنترل مشخصه های توان ورودی است که کشیده شدن جریان بصورت سینوسی و کاهش هارمونیکها و در نتیجه کاهش تلفات گرمایی و استهلاک کمتراز فواید آن می باشد . لازم به ذکراست که اکثربارها به نحو مطلوب و بی آنکــه متحمل اثـرات مضـری شـوند این زمان را پشت سر می گذارند و با عادی شدن وضع برق شهر بار مجددا به مسیر Bypass منتقل می شود.

  • البته این احتمال وجود دارد که باتری شما سالم هم باشد ولی فروشنده زودتر از موعد باتری خود را به فروش رسانده باشد.
  • همیشه برای اینکه چه بخریم نیازمند استفاده از راهنمای خرید هستیم.
  • نرم افزارهای shutdown و سایر تجهیزات آنها که در سیستم نصب می شوند .