دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی

اگر دوست دارید درباره تاریخچه ی کولر و مخترع آن بدانید مطالعه مقاله “تاریخچه کولر” را توصیه می کنیم. همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم جنس اکثریت دریچه‌های کولر از فلز آلومینیوم است. با این وجود در سال‌های اخیر از چوب و پلاستیک نیز به عنوان مواد سازنده برای دریچه کولر استفاده می‌شود. هر یک از مواد ذکر شده دارای ویژگی‌های مختص به خودشان هستند. استفاده از هر یک از آن‌ها به عنوان جنس سازنده دریچه‌های کولر دارای مزایا و معایب مختلفی است. در صورت تمایل به استفاده از دریچه کولر آلومینیومی باید آن را به طور کامل رنگ کرد.

طول عمر دریچه کولر آلومینیومی

ساخت این تجهیزات هوشمند و پیشرفته و تعبیه آن در فضای داخلی ساختمان ها به گونه ای است که از انتقال و ورود هر نوع آلودگی ها و ذرات گرد و غبار به داخل جلوگیری می نماید. فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است. به گونه ای که به عنوان یک عایق صوتی و گرمایشی قوی عمل خواهد کرد.

بهترین محل برای خرید دریچه کولر فایبرگلاس کجاست؟

دریچه‌های طرح اسلوت معمولاً در سقف نصب می‌شوند و برای نصب روی دیوار کاربرد چندانی ندارند. این نوع دریچه‌ها قابلیت تولید به صورت دمپردار و بدون دمپر را دارند. تفاوت این دریچه با دریچه‌های کولر خطی صفر درجه، زاویه‌ای است که در شیارها ایجاد می‌شود که باعث انتقال زاویه‌دار هوا به داخل محیط می‌شود.

شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید. یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است. اگر کانال کولر یک محیط به گونه ای باشد که در درون سقف نضب شود، این محصول بر روی آن نصب می گردد. مشتریان در هنگام خرید دریچه کولر سقفی، می توانند مدل های متنوعی را مشاهده و تهیه کنند.

بسته بندی دریچه کولر

بسیاری از کاربران، از گرد و غباری که به منزل وارد می‌شود شکایت دارند. از همین رو در نوع جدید این نوع درچه‌ها، سعی شده است با استفاده از پره‌هایی که داخل دریچه تعبیه می‌شود، تا حدود زیادی جلوی گرد و غبار گرفته شود. یکی از عمومی‌ترین و بهترین نوع دریچه‌های کولر که از زمان قدیم تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار مورد توجه افراد و کارکنان است، دریچه‌های کولر آلومینیومی است. دریچه کولر در واقع در انتهای کانال کولر نصب می‌شود که به کمک آن، تهویه منازل در فصول مختلف سال صورت می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین مباحثی که امروزه برای پیمانکاران و معماران ساختمان مطرح است، بحث نحوه کانال کشی مهندسی شده و نصب دریچه کولر است.

وزن دریچه‌های آهنی نیز در مقایسه با دریچه‌های آلومینیومی، پلاستیکی و چوبی بسیار زیاد است. پره‌های دریچه آهنی معمولا اندکی ضخیم‌تر از پره دریچه‌های آلومینیومی، چوبی و پلاستیکی هستند. در برخی از ساختمان‌ها به جای دریچه آلومینیومی از دریچه کولر چوبی استفاده می‌کنند. در صورت تمایل به استفاده از دریچه چوبی برای کانال کولر باید بر روی آن از روکش مخصوص استفاده شود. در صورت عدم استفاده از روکش بر روی دریچه چوبی احتمال پوسیدگی آن بسیار زیاد است.

اما دریچه های آلومینیومی از جنس پروفیل آلومینیومی ساخته می شوند که به نسبت دریچه های آهنی سبک وزن تر می دریچه کولر باشند. به کمک این دریچه نیز شما می توانید میزان فشار هوای ورودی را به خوبی تنظیم نمایید و همچنین ورودی را در صورت نیاز کاملا مسدود کنید. دارای استحکام و مقاومت کاملا مناسب بوده، وبا توجه به کیفیت و سبکی وزن این محصول در برابر فرسایش و خوردگی مقاوم می باشد.. این دریچه کولر دارای دمپر جهت مسدود کردن و باز کردن جریان هوا می باشد. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر آهنی، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد.

  • این دستگاه با فعالیت خود شدت و جهت پرتاب باد خنک را افزایش داده و در صورت خاموش شدن دمپر شاهد عدم‌ورود هوای بیرون به فضای داخلی ساختمان خواهید بود.
  • کارشناسان تهران دما از ساعت 9 صبح الی 19 بعد از ظهر آماده ی پاسخگویی مشتریان عزیز می باشند.
  • در مرحله ی بعدی نسبت به محیط جغرافیایی خود و نوع کاربری مان اقدام به خرید دریچه کولر با کیفیت می نمائیم.
  • عرض فریم دریچه کولر خطی معمولا بین 3 تا 5 سانت متغیر است و جای پیچ ها روی فریم از قبل مشخص شده است.
  • دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر میباشد که هوای دستگاه را به محیط مورد نظر هدایت میکند .
  • یکی از مفاهیمی که تقریبا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم دریچه کولر است.

دریچه کولر قابل تنظیم اغلب برای کولر آبی مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ی خطی در مکان هایی که از سیستم های داکلت اسپیلت و فن کوئل استفاده می نمایند، نصب می شود. شرکت تهران دما اجرای دریچه کولر در شرکت های برجستهرا در سال های اخیر ارائه نموده است. شرکت تهران دما انواع مختلقی از دریچه کولر را در کارخانه جات و شرکت های مشهور نصب نموده است. یکی از مکان هایی که شرکت تهران دما محصولات خود را عرضه نموده است، شرکت لبینات کاله می باشد.

دریچه کولر دریچه کولر آلومینیومی دریچه کولر چوبی دریچه کولر پلاستیکی دریچه کولر فلزی