خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

همچنین دارای دمپر برای تنظیم میزان فشار هوا یا امکان بستن ورودی هوا است. شما با استفاده از پره‌های عمودی می‌توانید مسیر هوای خروجی را به سمت چپ یا راست تغییر دهید. همچنین می‌توانید از طریق پره‌های افقی مسیر پرتاب هوا را به سمت بالا یا پایین هدایت کنید و یا حتی در صورت عدم نیاز به دریچه آن را ببندید. اهرمی که روی دریچه نصب شده است قابلیت تمام این تنظیمات را به‌طور دستی دارا می‌باشد.

وجود ورق ضخیم به این سبب است که از صدای اضافی در برابر فشار ورود دریچه کولر هوا جلوگیری کند. معمولا این دریچه‌ها را با رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک پوشش می‌دهند تا عمر مفید آن افزایش یابد. تفاوت دریچه آهنی با آلومینیومی این است که جنس ساخت آن‌ها از ورق روغنی می‌باشد.

در این بخش با مطالعه نکات مثبت و منفی هر یک از کالاهای فوق، می توانید انتخاب بهتری انجام دهید. در زمان خرید دریچه کولر ابتدا باید سوالاتی را از خود بپرسیم. آیا ما محصولی می خواهیم که دارای رنگ بندی است؟ آیا عمر زیاد و مقاومت دریچه کولر برایمان اهمیت دارد؟ دریچه کولر چوبی دارای رنگ بندی های گوناگون است. دریچه کولر آلومینیومی تک رنگ بوده، اما دارای مقاومت و طول عمر بسیار زیادی است. خرید دریچه کولر به صورت اینترنتی سبب افزایش سرعت و لذت در خرید افراد می شود.

دریچه کولر خطی اسلوت

همچنین دمپر خاص این دریچه ها نیز بر قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. همچنین کیفیت رنگ پودری استاتیک نیز می تواند در تعیین قیمت دریچه کولر بطور ویژه موثر باشد. درچه هوای پلاستیکی در محیط داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و مدل‌های متنوع خاص خود را نیز دارد.

به همین دلیل شرکت تهران دما سامانه ی خرید اینترنتی دریچه کولر را برای مشتریان خود فراهم نموده است. خرید اینترنتی دریچه کولر سبب افزایش سرعت در خرید شده است و همچنین مشتریان ازطریق تهیه ی محصول از این روش می توانند کالاهای خود را در محل کار و یا خانه ی خود دریافت کنند. با استفاده از این نوع خرید، مشتریان با انجام تنها یک تماس تلفنی و دریافت مشاوره از کارشناسان دریچه کولر تهران دما، ابعاد محصول خود را ارائه می نمایند. سپس متخصصین این شرکت پس از بررسی های لازم اقدام به ساخت محصول مورد نظر مشتریان می کنند.

  • قیمت دریچه کولر pvc نیز با توجه به سایز و نوع طراحی آن تعیین می‌شود.
  • معمولا این دریچه‌ها را با رنگ کوره‌ای الکتروستاتیک پوشش می‌دهند تا عمر مفید آن افزایش یابد.
  • دریچه کولر پلاستیکی پی وی سی در برخی محیط ها مورد استفاده قرار می گیرد.
پس از این دیگر هیچ حشره ای به درون محیط زندگی و کار ما ورود نخواهد کرد. یکی از محبوب ترین محصولات تهران دمادریچه کولر قفل زیمنس دار می باشد. ققل زیمنس بر روی دریچه کولرهای بازدید، بازدید زیر فن کوئلی و بازدید تاسیساتی تعبیه می گردد. وقتی قفل زیمنس بر روی دریچه کولرها نصب می شود، دسترسی به درون دریچه ها فقط برای فردی مقدور است که کلید قفل را دارد. شرکت تهران دما به همراه محصولات ارسالی به مشتریان، کلید قفل را به آن ها ارائه می نماید. یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار است.

در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران این محصول را ارائه میدهند. اما نکته مهم در این میان این است که تولید کننده دریچه کولر به انداره کافی تجربه و مهارت در تولید یک محصول با کیفیت را داشته باشد. همچنین بسیار مهم است که از متریال و پروفیل های استاندارد و باکیفیت در ساخت محصول استفاده کند.

دریچه کولر ام دی اف یکی از جذاب ترین طرح های تولیدی بوده و برای استفاده در طراحی داخلی بسیار مناسب است. این دریچه ها در ابعاد مختلف و متنوع بر اساس خواست و نیاز مشتری تهیه می شوند. دریچه هوای کولری به طور معمول در دیوارها مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما قابل استفاده در سقف یا سقف کاذب نیز می باشد که تغییری در کاربری و یا کیفیت فعالیت آنها ایجاد نخواهد کرد. روش اندازه گیری و ابعاد استاندارد دریچه های کولر یکی از موضوعات مهمی است که در این بخش به اختصار به آن پرداخته شده است.

نکته مهم در ساخت دریچه کولر محل قرارگیری پیچ یا خزینه پیچ برروی فریم می‌باشد. با توجه به ورقی بودن جنس قاب می‌توان تغییرات لازم را در زمان ساخت به آن داد. خرید دریچه کولر آلومینیومی یا چوبی؟ این سوالی است که بدون شک در هنگام تهیه این محصول با آن مواجه شوید.

ثبت و دریافت دریچه کولر در تهران دما

خرید و قیمت دریچه کولر کلاسیک از غرفه گروه صنعتی تهویه اورانوس باسلام

دریچه آلومینیومی در جلو پره های عمودی و در سطح پشتی پره های افقی دارد و از جنس پروفیل آلومینیوم می باشد. دریچه‌های آلومینیومی در ابعاد و شکل‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند. در هنگام نصب و کانال کشی کولر می‌توانید با توجه به نیاز خود، دریچه مناسب را خریداری کنید. هر چه میزان ضخامت پره‌ها بیشتر باشد، دریچه از کیفیت بالاتری برخوردار است.