خانه هوشمند خانه هوشمند پاردیک

البته این به آن معنا نیست که از این قطعات کمتر استفاده می ‏شود، بلکه مصرف بهینه می‏شود، به طوری‏که مثلا در حوزه گرمایش، همان دمای مد نظر فراهم می ‏شود، ولی درنهایت حرارت با پرت کمتری تامین می‏شود. در تک‏ تک مواردی که هوشمند‏سازی روی آنها انجام می ‏شود مصرف بهینه وجود دارد؛ مثلا اتوماسیون صوتی‏- تصویری به این صورت است که در این سیستم پخش‏کننده ‏ها کامل حذف می‏شود و لازم نیست هر فرد در اتاقش یک سیستم پخش موزیک یا فیلم داشته باشد. در این سیستم سورس‏های آئودیو و ویدئو در ساختمان کار گذاشته می‏شود و ساختمان به چند زون تقسیم می‏شود.

در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز خانه هوشمند آکو حذف خواهد شد. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم. درخت مورد علاقه‌ی بیل گیتس هم به کامپیوتر متصل است و به محض اینکه مقدار رطوبت آن پایین بیاید، به‌طور خودکار آبیاری می‌شود. در لس آنجلس ساخته است،‌ اگرچه با طراحی ماژولار خود چندان هوشمند به نظر نمی‌رسد؛ اما داخل آن داستان کاملا متفاوتی در جریان است. اسم این اپلیکیشن مخفف «If This Then That» به‌معنی «اگر این، پس آن» است و سرویسی است که در آن فعالیتی در یک دستگاه منجر به انجام فعالیتی دیگر در دستگاهی متفاوت می‌شود. احتمالا برای شما هم پیش آمده است که وقتی از خانه بیرون می‌آیید یا برای مدتی به سفر می‌روید، از اتفاقاتی که ممکن است در خانه بیفتد و شما از آن‌ها بی‌خبرید،‌ دچار نگرانی شوید.

  • از جمله سنسورهایی که در در ساختمان هوشمند استفاده می شود، سنسور فشار که به منظور اندازه گیری فشار مخازن و ارتفاع آب مخازن، فشار ورودی، خروجی کانال های هوا رسان و هم چنین برای ارزیابی سیستم تهویه مطبوع HVAC مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تکنولوژی خانه هوشمند isee ، یک تکنولوژی منحصربفرد در میان دیگر برندهای هوشمند سازی ساختمان محسوب می شود که در نوع خود بی رقیب و بی نظیر بوده و جز یکی از برترین برند ها میباشد.
  • این نرم افزار برای برندهای مختلف متفاوت است و تولیدکنندگان مختلف تجهیزات خانه هوشمند نرم افزار کاربردی اختصاصی خود را عرضه می کنند.
  • از طرفي امكان كنترل يكپارچه فن كويل ها از جمله مزاياي سيستم هوشمند است.

در این آینده‌ی جدید و درخشان، چه در رختخواب باشید و چه روی مبل، در خانه هوشمند می‌توانید پرده‌ها را کنترل کنید. دیگر برای جلوگیری از تابش خیره‌کننده‌ی خورشید و یا آشکار کردن نور گرم آن از زیر پرده نیازی نیست کار خاصی انجام دهید. شما می‌توانید با چند کلمه یا چند ضربه در برنامه‌ی خانه هوشمند و یا ساختمان هوشمند، این کارها را انجام دهید. ما در وبلاگ مرکز هوشمند سازی آرات (اسمارتیک) قبلا در مطلبی جداگانه به بررسی و معرفی پرده هوشمند پرداخته‌ایم. به منظور کنترل سایر سیستم های مالتی مدیا در خانه هوشمند از قبیل تلویزیون، سینمای خانگی، DVD Player، ویدئو پروژکتورها و … می¬توان از فرستنده های IR در ساختمان هوشمند بهره برد.

خانه هوشمند خانه هوشمند پاردیک کاهش زمان نصب از مهمترین مزیت های هوشمندسازی بی سیم ساختمان است که به خاطر عدم نیاز به زیرساخت ها و سیم کشی به وجود آمده است. البته در سیستم با سیم باید زمان مربوط به سیم کشی های ساختمان را نیز در نظر گرفت. اما اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم همه‌ی اینها مستلزم هزینه‌های زیاد و صرف زمان زیاد است و برای خیلی از افراد می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. اگر نیازها و خواسته‌های شما ساده‌تر هستند، تنها چند محصول نسبتا ارزان قیمت بیشتر راحتی یک خانه‌ی هوشمند پیشرفته و تدارک ساختمان هوشمند فوق مدرن، را با بودجه‌ای بسیار کمتر فراهم می‌کنند. بعلاوه اگر اطمینان حاصل کنید که این محصولات خانگی هوشمند با یکدیگر سازگار باشند، مجموعه‌ای را می‌سازید که می‌توانید به مرور زمان آن را گسترش دهید.

افزایش رفاه و کنترل از راه دور با خانه هوشمند

زندگی در یک خانه هوشمند یعنی حتی پرده ها هم در چنین بنایی، نوین شده و نیازی به روش های سنتی برای استفاده از آن نیست. پرده هوشمند به شما امکان می دهد تا در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و کنترل نور و روشنایی منزل خود را به مدرن ترین شکل به دست بگیرید. پرده های هوشمند انواع مختلفی دارند که بر اساس نیاز شما و نیز هزینه ای که مایل به پرداخت آن هستید، انتخاب می شوند.

کنترل هوشمندIR+RF

Isee همه ی نیاز های یک خانه هوشمند را برطرف ساخته , این اجازه را داده تا آپشن مورد نیاز خود را انتخاب کرده و بدون وجود هیچ تابلوی مرکزی درخانه از امکانات خانه هوشمند نهایت استفاده ی کاربری را ببرید. فروشگاه خانه هوشمند AsterSmart بهترین محصولات برند TUYA و SONOFF و BROADLINK را خدمت شما عزیزان ارائه میکند . برای استفاده از تجهیزات هوشمند سازی کافی است نرم افزار مربوطه را دانلود کنید و از امکانات آن لذت ببرید . کنترل از راه دور وسایل برقی توسط محصولات فروشگاه خانه هوشمند AsterSmart زندگی را به مراتب راحت تر و لذت بخش تر میکند . این سیستم حدود هفت سال است که وارد ایران شده و در حال به‏ روز شدن و رشد ‏کردن است و از آنجا که قیمت انرژی رو به افزایش است افراد به مرور ترجیح می‏ دهند از آن در خانه‏ هایشان استفاده کنند. یکی از مزیت‏های مهم این سیستم مصرف بهینه است، چراکه فرد بر تک ‏تک قطعات مصرف‏ کننده کنترل دارد.

این استاندارد بین المللی با پشتیبانی از رابط های مختلف، ارتباط میان سنسورها، محرک ها و کنترلر ها را در ساختمان فراهم می سازد. تفاوت اصلی خانه هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل سرمایشی گرمایشی هوشمند، نورپردازی، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین مداربسته و مانتیورهایی که می توانند به خانه هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند. شاید برایتان سؤال است که برای داشتن خانه هوشمند باید برای خرید چه وسایلی هزینه کرد و کدام محصولات خانه را هوشمند می‌کنند. در عمل، تقریبا هر وسیله‌ی الکترونیکی می‌تواند به سیستم هوشمند خانه بپیوند؛ اما سؤال مهم این نیست که چه وسیله‌ای می‌تواند، بلکه چه وسیله‌ایباید به سیستم هوشمند متصل شود. به همین ترتیب، خود دستگاه اهمیتی ندارد، بلکه نحوه‌ی استفاده از آن مهم است.

شرکت با بیش از ده سال سابقه فعالیت در صنعت هوشمند سازی ریلی، هوشمندسازی ساختمان، خانه هوشمند موسسین خود، قصد دارد برای برندسازی و ماندگاری در این صنعت بهترین تجهیزات هوشمندسازی ساختمان را به مشتریان خود ارائه دهد. از دیگر فعالیت های شرکت راه اندازی سیستم اطفا حریق، دزدگیر منزل، دزدگیر اماکن و خرید و فروش تجهیزات اعلام حریق و دوربین مداربسته میباشد. برخی فعالیت‌ها مانند راه‌اندازی لامپ‌ها که به میل شما روشن یا خاموش شود، ساده و نسبتا ارزان هستند. برخی دیگر نیز مانند دوربین‌های مداربسته‌ی پیشرفته، ممکن است نیاز به سرمایه‌گذاری‌های بیشتری داشته باشند. برای هوشمند سازی یک خانه محصولات متعدد و متنوعی وجود دارد و شما می‌توانید همه چیز را کنترل کنید؛ از چراغ و دما گرفته تا قفل‌ها و دستگاه‌های امنیتی خانه.