تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور

این موتورها به وسیلهٔ دو سیم پیچی که داشتند قادر بودند با دو سرعت تند و کند حرکت کنند. آسانسور با سرعت تند حرکت می‌کرد و برای ایستادن در سطح طبقات و کاهش تکان زمان ایستادن با تغییر به سرعت کند و طی مسیر کوتاهی با این سرعت می‌ایستاد. نیروی محرکه موتور آسانسورها سابقاً از موتورهای جریان مستقیم و توسط برق برق جریان مستقیم بود که برای این‌گونه موتورها از راه اندازهای گوناگونی همانند وارد – لئونارد استفاده می‌شد. با از دور خارج شدن موتورهای جریان مستقیم و معرفی موتورهای القایی سه فاز سال‌هاست که از موتورهای الکتریکی سه فاز القایی یا آسنکرون و اخیراً از موتورهای مغناطیس دائم یا سنکرون استفاده می‌شود.

در ساختمان های مسکونی چند طبقه و هر ساختمان چند طبقه دیگری مانند ساختمان های اداری، دانشگاهی، ورزشی و تجاری؛ اغلب اعضای ثابت و یا مراجعه کننده ها با یک چالشی به نام پله ها روبرو هستند. ایراد دیگر مصرف بالای برق و کاهش ضریب توان در این سیستم به دلیل اتصال مستقیم برق سه‌فاز به موتور جهت حرکت است. ضمناً ابعاد این تابلوها بسیار بزرگ و سیستم آن بسیار پیچیده بود و رفع خرابی آن به زمان و مهارت بسیاری نیاز داشت.

شرکت آسانسور و پله برقیآتیس

در صورتی که شما نیاز به نصب و راه اندازی سیستم آسانسور در ساختمان خود را دارید باید به نکات و مواردی توجه کنید تا انتخاب و خریدی مطمئن داشته باشید. زیرا در غیر این صورت در استفاده از سیستم خریداری شده با مشکلات جدی مواجه می شوید. یکی از اجزای سیستم آسانسور، ریل های راهنما است که وظیفه دارد کابین آسانسور و وزنه تعادل را دائما جابجا کند. این ریل ها جنس بسیار محکمی دارد تا از این طریق توانایی تحمل نیروهای ایجاد شده از بارهای داخل کابین و ترمزهای ایمنی را داشته باشد. برای بالا و پایین بردن کابین در طبقات مختلف از سیم بکسل استفاده می شود. با ارسال فرمان از گیربکس آسانسور، سیم بکسل کابین را به حرکت در می آورد.

آسانسورهای هیدرولیک:

می توانید با خیال راحت از متخصصین آگاه و باتجربه ست لیفت مشاوره بگیرید؛ همچنین طراحی، نصب و تعمیر آسانسور ساختمان خود را به متخصصین حرفه ای آن را چک کنید ست لیفت بسپارید. متخصصین در شرکت ست لیفت با قطعات اصل و برند به نصب یا تعمیر انواع آسانسورهای ساختمان های مختلف می پردازند. آسانسورهای صنعتیامروزه از آسانسورهای صنعتی در محیط های صنعتی مانند معدن، کارخانه ها و ساخت و سازها و مانند اینها بسیار استفاده می کنند. از ویژگی های این نوع آسانسورها می توان به روان بودن و کارآمد بودن برای حمل بار و افراد اشاره کرد. معمولا از سیستم های هیدرولیک آسانسور برای این گونه محیط ها استفاده می شود.

  • به همین منظور ضروری است به همین منظور در صورتی که نیاز به نصب و راه اندازی سیستم آسانسور در تهران دارید، شرکت هیرو آسانسور با تمامی توان آمادگی دارد تا بهترین سیستم ها را از نظر فناوری های مدرن و کیفیت بسیار بالا در محل نصب و اجرا کند.
  • باعث حرکت کابین میشود.برای اینکه راحت تر متوجه طریقه حرکت کابین بشوید مدل های مختلف آسانسور های کششی را یک به یک توضیح خواهیم داد.
  • در انتهای کار میکرو سوئیچ ها را بر روی کابین نصب کرده و آن ها را تنظیم می نماییم.

با اتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می‌گردد. میدان مغناطیسی ایجاد شده در نقاطی قطع و با القای جریان برق به وسیلهٔ سیم پیچ‌های استاتور، سیم پیچ‌های تعبیه شده روی روتور باردار شده و کابین به حرکت در می‌آید؛ بنابراین در این آسانسورها اجزایی نظیر وزنه تعادل، کابل فولادی، موتورخانه و .. آسانسورهای مغناطیسی بسیار ایمن‌تر از آسانسورهای معمولی بوده اما از لحاظ قیمتی بسیار گران‌تر می‌باشند. در آسانسورهای هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جابه‌جا کند نیاز به موتورهای قوی تری هست. در این آسانسورها یک موتور سه فاز غوطه ور در روغن به همراه یک شیر الکتریکی مخصوص که اصطلاحاً پاور یونیت نامیده می‌شوند وظیفه تأمین فشار روغن برای جک هیدرولیک را داراست. برای راه‌اندازی موتور به خاطر وجود موتورهای قوی تر در صورت استفاده از درایو یا سافت استارتر نیاز به هزینه بسیار بالاتری است پس لذا معمولاً برای شروع به کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره – مثلث استفاده می‌شود.

تولید کننده و عرضه کننده انواع شستی آسانسور