تعمیر شارژر لپ تاپ Laptop در ولیعصر با آدرس و تلفن خدمات مهندسی آرمان-شارژر لپتاپ مستر جانبی

یکی از مشکلاتی که ممکن است موجب نگرانی کاربران شود، خراب شدن شارژر لپ تاپ می باشد. این مشکل به ظاهر کوچک می تواند عوارض زیادی را برای سیستم کامپیوتری شما به همراه داشته باشد و حتی ممکن است باعث سوختن یکی از اجرای اصلی در برد لپ تاپ شما شود. در این مقاله با موضوع ” تعمیر شارژر لپ تاپ ” همراه ما باشید.

معمولا ظرافت در طراحی شارژرهای اصلی لحاظ شده است و با یک نگاه ساده می‌توان تفاوت بین نمونه‌های اصلی و تقلبی را متوجه شد. در شارژر های اورجینال لبه هایی که پرس شده اند بسیار صاف و یک دست هستند. همچنین کیفیت فیزیکی شارژرهای اصلی با شارژرهای تقبلی کاملا متفاوت است.

رونمایی شیائومی از قلم دیکشنری با قابلیت ترجمه +عکس

تعمیر شارژر لپ تاپ Laptop در ولیعصر با آدرس و تلفن خدمات مهندسی آرمان-شارژر لپتاپ مستر جانبی

برای این موارد، مطمئن شوید که مارک مدل شما در بین اتصالات ارائه شده گنجانده شده است. ■ شدیدا توصیه میکنم حین کار به هیچ وجه باتری رو از لپ تاپ جدا نکنید حتی اگه شارژر لپ تاپ بهش وصل باشه . یه وقفه خیلی کوچیک بین قطع شدن باتری و وصل شدن شارژر می افته که همون وقفه برای آسیب به هارد لپ تاپ کافیه . احتمالش کمه اما اگه بیفته یا اطلاعاتتون رو از دست میدین یا پول زیادی رو . در این مقاله نکات مهمی در رابطه با نحوه نگهداری صحیح کابل برق و همچنین راه‌های برطرف کردن ساییدگی سیم شارژر لپ تاپ توضیح می‌دهیم.

– سیم شارژر

با ثبت سفارش در پین‌ورک به زبده‌ترین و مجرب‌ترین افراد در هر زمان و مکانی درزمینهٔ تعمیرات شارژر لپ‌تاپ دست پیدا خواهید کرد و همین‌طور به دلیل پیگیری پشتیبانان ما از روند اجرای کار خیالتان راحت خواهد بود. هنگام حمل کردن شارژر لپ تاپ حتما آن را در کیف قرار دهید این کار از افتادن شارژر و ضربه خوردن و آبخوردگی و آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند. هنگام جمع کردن شارژر آن را شل بپیچید تا از فشرده شدن و یا تا شدن سیم‌ها جلوگیری کنید.

سقوط آزاد رزولوشن دوربین سلفی در سامسونگ گلکسی S23 اولترا

برای تهیه یک آداپتور شارژ جدید نیز حتماً ولتاژ دستگاه خود را یادداشت کنید و متناسب با اطلاعات آن اقدام به خرید کنید. نمایندگی ایسوس در ایران تنها مرکز رسمی و معتبر برند ایسوس است. در این مرکز انواع خدمات فروش و خدمات پس از فروش ارائه می شود. پرسنل نمایندگی همگی متعهد به انجام تعهدات خود بوده و آموزش های تخصصی و حرفه ای در زمینه برند ایسوس را با موفقیت گذرانده اند. نمایندگی رسمی ایسوس علاوه بر مشتریان خود به کلیه افرادی که از دیگر مراکز نسبت به تهیه محصولات برند ایسوس اقدام کرده اند نیز خدمات عرضه می نماید.

  • آن‌ها معمولا به باتری زیادی نیاز دارند، هم به این دلیل که صفحه نمایش را دائما فعال نگه می‌دارند و هم به دلیل نیاز به مقدار مناسبی باز كردن شارژر لپ تاپ از قدرت پردازشی.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه ” آی تی خرید ” می باشد.
  • شارژر لپتاپ مسئول تأمین ولتاژ مورد نیاز اجزا و قطعات مختلف آن بوده و معمولاً در صورت خرابی عملکرد اجزای مختلف لپ تاپ را دچار مشکل می‌کند.
  • «وات» قدرت اصلی پایه‌ای است که لپ‌تاپ (باتری) از آن پشتیبانی می‌کند.