تبلیغات در گوگل , تبلیغات گوگل ادوردز , طراحی سایت ارزان

در واقع یک خبر از شرکت یا محصول شما در سایتی قرار داده می شود و راجع به آن توضیح داده می شود. امکانات سیستم هدفگیری این شرکت مانند شرکت یکتانت و مدیااد است با این تفاوت که قابلیت تارگتینگ این شرکت موضوع محتوا را تشخص داده وسپس تبلیغات مرتبط را نمایش میدهد. برای داشتن چنین ویدیوهایی می توان هم به سراغ ساخت تیزرهای تبلیغاتی رفت و هم به سراغ ساخت موشن گرافیک، اینکه از کدامیک از این دو استفاده کنید بر می گردد به رویکرد و هدف برند شما از تبلیغ که می توانید برای درک بهتر این موضوع با کارشناسان ما در شایگان تماس بگیرید. ویدیوهایی که در گذشته ایجاد کردهاید، تا زمانی که واجد شرایط کسب درآمد تبلیغات در YouTube باشید، همچنان درآمد تبلیغاتی برای شما ایجاد میکنند. آژانسهای تبلیغاتی نظیر دیما با تکیه بر تجارب خود، کمپین را از همان ابتدا و با انتخاب ترکیب بهینهی کلمات کلیدی، انتخاب کانالهای نمایشی مناسب و یا مشاورهی دقیق در راستای طراحی محتوای بصری در مسیری هدایت میکنند که بتوانید بهترین نتیجهی ممکن را در کوتاهترین زمان کسب کنید.

البته برای حضور قوی در رسانه های ویدیویی باید ویدیوی تبلیغاتی ای داشته باشید که بتوانید در کوتاهترین زمان، پیام تبلیغ و برند را به مخاطب برساند. توجه داشته باشید که بدون مدیریت صحیح و درست، تبلیغ در گوگل فقط هدر دادن زمان و هزینه شما می باشد، شرکت نونگار پردازش با سابقه بی نظیر خود در این زمینه به شما کمک می کند تا تبلیغات خود را به صورت کاملا حرفه ای مدیریت کرده و در کمترین زمان بیشترین میزان فروش را داشته باشید. بخش تبلیغات مجله دنیای شرطبندی، با دارا بودن 3 سال سابقه در زمینه تبلیغات در گوگل در ایران برای سایت های شرطبندی به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته میشود. همچنین گزارش billed cost که هزینه صورت حساب شما میشود و نشان میدهد مبلغ واقعی که باید بپردازید چقدر است. همه کارهایی که برای سئو انجام میدین، از جمله متا تگ، بهینه سازی تصاویر، پیدا کردن بهترین کلید واژه و غیره رو باید برای گوگل ادز هم انجام بدین که البته اگه تو سئو کردن سایت حرفهای باشین قطعاً هزینه کمتری برای تبلیغات گوگل شما لازم میشه!

برنامه ریزی تبلیغاتی باید توسط یک تیم حرفه ای متشکل از کارشناسان مارکتینگ و تبلیغات انجام شود. با توجه به تخصصی بودن و نیاز به داشتن دانش برای تبلیغات سایت های شرط بندی در گوگل تیم مجله دنیای شرطبندی با راه اندازی بیش 160 کمپین موفق تبلیغات کلیکی در گوگل تا امروز تنها مرجه معتبر و رسمی تبلیغات سایت های شرطبندی و کازینو فارسی در گوگل می باشد که به پشتوانه تخصص گروه تبلیغات مجله بالاترین بازده را به مشتریان خود ارائه می نماید. طبق پیش بینی های صورت گرفته تا سال ۲۰۲۱ بیش از ۷۰ شرکتهایی که روی سئوی محصولاتشلان کار می کنند به سئوی ویدیو می پردازند و اکثر تبلیغات و پروموشن های خود را به سمت ویدیو مارکتینگ خواهند برد. معمولا برندهایی که می خواهند به نتیجه برسند قبل از شروع تبلیغات اقدام به طراحی مارکتینگ پلن و برنامه تبلیغاتی می کنند. معمولا برای تبلیغات بنری و همسان باید یک لندینگ پیج جدا طراحی کنید و مراجعه کنندگان به آن صفحات را به چالش بکشید. در این حالت مجموعههای مختلف یا دوستانی که در این زمینه فعالیت میکردند به صورت Exact برای آنها تعریف میکردند و خب بعد از یک مدت که به هدف نمیرسید از این مسیر گوگل ادوردز اصطلاحاً دلزده میشد ولی خب هرقدر که جلوتر آمدیم هم کارفرمایان و مدیران پروژههایی که بابت Google ads رجوع میکنند به این سطح از معلومات و اطلاعات رسیدند که میدانند چه چیزی را بخواهند و هم اینکه شرکتهای ارائه خدمات یا افرادی که خدمات گوگل ادورودز را ارائه میدهند این راهنماییها را میکنند.

قبل از شروع آموزش، قصد داریم دلایل سطح کیفی مناسب استفاده از گوگل ادز را برای شما بیان کنیم. اما یکی از معایب این روش این است که ممکنه تبلیغ شما در پیجی قرار داده شود که دارای فالوور های فیک اینستاگرام باشد و در این صورت صاحب پیج بعد از شات کردن پیج شما شروع به زدن فالوور فیک با برنامه های مختلف برای پیج شما می کند تا مشخص نشود که فالوور های پیج اش فیک است و افزایش فالوور پیج شما کاملا طبیعی جلوه داده شود. CPC (هزینه پرداختی برای هر کلیک) تبلیغ شما با توجه به بالاترین رتبه آگهی بعد از شما مشخص خواهد شد. افزونههای تبلیغاتی به شما این امکان را میدهند که تبلیغاتتان را بدون هیچ گونه هزینه اضافی تکمیل کنید. این آژانس ها با وجود اینکه در ایران خدمات میدهند اما در یک کشور خارجی شرکتی را ثبت کردهاند و از آن طریق پرداختهای مشتریان را انجام میدهند. کسانی که در این روز با این کلمات جستجویی انجام میدهند یک سری نتایج در بالای نتایج جستجو شده و یک سری هم در انتها به شکل خاصی را شاهد هستند که حاوی کلمه تبلیغ یا Ad است. در تبلیغات نیز به همین صورت است و باید برای رسیدن به موفقیت باید برنامه ریزی تبلیغاتی انجام داد.

شما هم می توانید اما به شرطی که برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی تبلیغاتی داشته باشید. پس اگر شما هم به دنبال فروش موثر هستید حتما باید در برنامه های تبلیغاتی خود به دنبال ریمارکتینگ باشید. با این مثال ساده می توانید به خوبی درک کنید که گوگل به دلیل قدت بالا و محبوبیت که میان مردم به دست آورده است ( تقریبا 80 درصد مردم از موتور گوگل استفاده می کنند ) می تواند در تبلیغات کسب و کار شما بسیار بسیار قدرتمند تر عمل کند. آمارها نشان می دهد موتورهای جستجوی دیگر مثل یاهو و بینگ روی هم فقط ۷ درصد از ترافیک اینترنت را برای خود دارند و با توجه به عدم شناخت اکثر کاربران اینترنتی ایرانی به این دو سایت پیش بینی می شود که سئو در ایران فقط بر روی گوگل از اهمیت بالایی برخودار باشد. مجله دنیای شرطبندی با داشتن قوی ترین تیم تبلیغاتی متخصص جهت تبلیغات سایت های شرطبندی، کازینو آنلاین ، سایت پوکر و سایت های فارکس و باینری و همچنین با توجه به زمینه فعالیت شما، کلمه های کلیدی و متن تبلیغات مورد نظر شما، وضعیت سایت شما و بودجه ای که برای کار تبلیغات در نظر گرفته اید تبلیغات کلیکی گوگل را برایتان راه اندازی و مدیریت می کند.

بخش تبلیغات مجله دنیای شرطبندی با داشتن کارشناسان متخصص گوگل ادوردز، با راه اندازی کمپین تبلیغ در گوگل و بهینه سازی مستمر آن مطابق با آخرین تغییرات گوگل، بازگشت سرمایه تبلیغاتی شما را تضمین خواهد کرد. حالا اگه میگید که خب ما حسابی توی خارج از کشور نداریم که مورد تایید باشه میتونید از یه سری سازمان ها و افراد متخصص که تو این زمینه فعالیت دارن کمک بگیرید. البته برای کسب و کارهایی که مخاطبین هدفشان ایرانیان خارج از کشور هستند و یا مخاطبین بین المللی دارند هنوز یوتیوب یکی از بهترین گزینه ها برای فعالیت است. تفاوت سئو با تبلیغات در گوگل این است که شما در تبلیغات گوگلی بعد از واریز بلافاصله در صفحه اول نمایش داده می شوید اما در سئو بسته به رقابت عبارات کلیدی بین ۶ تا ۱۸ ماه طول می کشد که به صفحه اول گوگل ادز در ایران نتایج جستجو برسید.

البته ما دیدیم که خیلی از شرکتها با خرید بانک ایمیل و ارسال ایمیل های انبوه به نتایج خوبی هم رسیدند اما امکان بسته شدن و اسپم شدن ایمیل ارسال کننده و حتی برند ارسال کننده در سایتهای مطرح مثل جیمیل و یاهو بسیار افزایش پیدا می کند. ریمارکتینگ به این موضوع خیلی کمک می کند. برای این موضوع باید بازار کار برند، مشتریان، اهداف آینده مدیران و بودجه و ابزارهای تبلیغاتی ای که برند در اختیار دارد بررسی شود. از کجا معلوم شاید در آینده نزدیک گوگل تب ویدیو رو جلوتر از تب نمایش محتوای متنی نشان دهد! یکی از پرطرفدار ترین نوع تبلیغ در گوگل ، تبلیغ متنی است . مهم ترین نکته که باید در هنگام طراحی و نوشتن تبلیغ به آن دقت کنید فقط و فقط یک چیز است: مخاطب خود را بشناسید.

اینکه از کدام یک از روشهای تبلیغاتی بالا استفاده کنید بر می گردد به اهدافی که دنبال می کنید. اینکه از کدام روشهای تبلیغاتی استفاده کنید را به ما بسپارید. در این بخش لازم است که نام کمپین، زبان و کشور مورد نظر، بودجه مخصوص روزانه و سایر موارد را تکمیل و بررسی نمائید. با اضافه کردن نام کسبوکار، روی Next کلیک کنید. یعنی تا زمانی که کلیکی روی تبلیغ انجام نگرفته باشد هزینهای بابت آن پرداخت نمیکنید. اگرچه اینکار به نظر دردسر بیشتری دارد اما تنها در چند دقیقه قابل انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تبلیغ نمایشی واکنشگرا (Responsive display ads): به لطف وجود این نوع از تبلیغ، دیگر نگران نباشید که آیا اندازۀ بنر شما مناسب همۀ دستگاههای کاربر هست یا نه! از طرف دیگر، ممکن است امتیاز کیفیت تبلیغ شما 2 یا 3 شود. نمرهی کیفیت، به بهینه بودن آگهی شما، کیفیت صفحهی لندینگ، میزان کلیک مورد انتظار و ارتباط آگهی شما با موضوع جستوجو، مربوط است. برخی از این موارد خاص گوگل ادز هستند، در حالی که برخی دیگر به طور کلی به PPC مربوط هستند. این یعنی اینکه اگر خدمات و یا سرویس شما به درد افراد خاصی می خورد (مثلا مدیران بانکها) دیگر نباید از اینستاگرام برای بازاریابی و تبلیغات استفاده کنید. حال از همین تعداد فقط امکان دارد (در خوشبینانه ترین حالت) یک چهارم مخاطبین محصول یا سرویس شما را خریداری کنند و این یعنی اگر در جای درست و زمان درست تبلیغ بنری کنید امکان فروش به ازای بازدید کننده زیر ۱ درصد است. از طرف دیگر کاربران تبلیغات شما را می بینند و در ازای دیدنش امتیاز دریافت می کنند. علاوه بر آن با تبلیغات در گوگل میتوانید تعدا کلمات کلیدی، زمان ، بودجه روزانه، دستگاه نمایش تبلیغ و قیمت هر کلیک بر روی کلمه کلیدی خودرا تعیین نمایید و روزانه گزارشی از عملکرد و بازدهی تبلیغات خود دریافت نمایید.

هنگام ایجاد تبلیغ سایت در گوگل، کلمات کلیدی که می خواهید هدف قرار دهید را انتخاب می کنید. این سایت در زمینه تبلیغات در گوگل، تبلیغات در اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، فیس بوک و… AdRoll با استفاده از توان وب سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و گوگل به تبدیل بازدید کنندگان به خریدار کمک می کند. گستردگی استفاده از این نوع تبلیغ برای افزایش بازدید از سایت و کسب درآمدهای بیشتر حتما شما را نیز به استفاده از این استراتژی علاقهمند کرده است. این سایت جدیداً از تبلیغات ریتارگتینگ، تبلیغاتPlayer (کسب درآمد از طریق نمایش تبلیغات در ویدئو) و تبلیغات بنری خود رونمایی کرده است. روشهای زیادی در تبلیغات موبایلی وجود دارد. با توجه به بالا رفتن قیمت های تبلیغات در گوگل بهینه سازی سایت یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی به شمار می رود.

تبلیغات در گوگل به دلیل جذب مخاطب هدفمند و نشان دادن تبلیغات شما در بهترین زمان و مکان برای مشتریانی که حاضرند از شما خرید نمایند بهترین گزینه است ، از نظر بسیاری از کاربران این سامانه بهترین نوع تبلیغی است که می توانید داشته باشید و در حقیقت هم این گونه می باشد ولی در نگاه اول شاید افراد زیادی این باور را نداشته باشند ، پس اگر شما جزو این دسته می باشید به ادامه مقاله توجه فرمایید. قطعاً هرکسی که بیلبورد شما را میبیند ممکن است به خدمات شما نیازی نداشته باشد، امّا در تبلیغات گوگل امکان هدف قرار دادن مخاطبین خاص وجود دارد و از این طریق در هزینهها صرفهجویی میشود. پس از انجام تمامی این موارد و نگارش آگهی های جذاب تبلیغاتی که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند و همزمان بیان کننده خلاصه ای از بیزینس شما باشد، تبلیغات شما در گوگل به نمایش در می آید.

یک پلتفرم تبلیغاتی پولی است که تحت یک سیستم تبلیغاتی تحت عنوان تبلیغات کلیکی PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) عمل می کند، به صورتی که شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغتان انجام می شود، هزینه ای که از قبل مشخص شده پرداخت می کنید. این یک راه حل تبلیغاتی بسیار مفید برای کسب و کارهای ایرانی است که در آن تبلیغ کنندگان به ازای هر کلیک، مبلغی را پرداخت می کنند. همه ی ما می دانیم که گوگل ادوردز یک سرویس تبلیغاتی بوده که به وسیله آن می توانید تبلیغات خود را در گوگل به نمایش درآورید اما باید بدانید که گوگل ادسنس یک سرویس تبلیغات رایگان بوده که می توانید در آن نه به عنوان تبلیغ دهنده بلکه به عنوان نمایش دهنده تبلیغ نیز فعالیت کنید. سئو یک انتخاب هوشمندانه است و یک سرمایه گذاری است که به عنوان یکی از بهترین روشهای تبلیغات اینترنتی انتخاب می شود. اما اگر به دنبال برند سازی هستید تبلیغات همسان یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که می توانید از آن بهره ببرید. اما به دلیل بازدید بسیار کاربران از این رسانه آپارات تبدیل به یکی از رسانه هایی شده که می توانید در برند سازی و ویدیو مارکتینگ از آن بهره ببرید.