تبریز صنعت یداله زاده

اتصال‌های این داربست با مغزی پین و گوه می‌باشد که براحتی باز و بسته و جابه‌جا می‌شوند. قالب ها به همدیگر و همچنین اتصال قالب ها به کنج ها توسط پین و گوه انجام می شود. تعهد و بهبود مستمر و پایبندی به تمام الزامات از جمله قانونی و اخلاقی را جزو وظایف خود و تمامی پرسنل مجموعه می دانیم که یکی از با اهمیت ترین ارزش های سازمانی ما است. لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت تنها پولاد می باشد.

به‌طورکلی قالبهای فلزی را بر اساس وزن قیمت‌گذاری می‌کنند و قیمت قالب فلزی بتن دست‌دوم ۲۰ تا ۴۰ درصد کمتر از قالب‌های نو است. در استعلام قیمت تنها لازم است به وزن، جنس، ضخامت ورق قالب و نو یا دسته دوم بودن آن دقت کنید. عمودگستر دارای یکی از کارخانه های پرسابقه قالب فلزی است که باکیفیت‌ترین قالبهای بتن را با استاندارد جهانی تولید می‌کند و می‌توانید انواع قالبهای فلزی را با قیمتی مناسب از شرکت عمودگستر تهیه نمائید. قالب‌های بتن، وسایلی هستند که به صورت دائمی یا موقتی به منظور ساخت ساز‌ه‌های بتنی مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در واقع، بتن تا زمانی که به مقاومت کافی برسد، درون قالب بتن باقی می‌ماند و به شکل قالب در می‌آید. شکل، پیچیدگی طرح و اندازه از پروژه ای به پروژه دیگر متفاوت است؛ می توان به جرأت بیش از 70 درصد هزینه های هر سازه بتنی را به قالب بندی آن اختصاص داد.

پس از آشنایی با قالب‌های فلزی مدولار، نوبت به معرفی یکی دیگر از انواع قالب های فلزی بتن یعنی قالب فلزی مدور sepanta بتن می‌رسد. مزایای قالب‌های فلزی مدولار می‌تواند بسیاری از خریداران قالب‌های بتنی را برای خرید این قالب فلزی بتن وسوسه کند. به نظرتان وظیفه تیر افقی قالب‌های فلزی بتن چیست؟ این تیر، جداره‌های داخلی قالب را نگهداری می‌کند که بتوانند به خوبی بتن را شکل دهند.

  • با توجه به اینکه ورق اصلی ترین مواد اولیه قالب فلزی بتن است به این نتیجه میرسیم که هر چقدر کیفیت ورق استفاده شده بهتر باشد محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود.
  • اما سازه‌های بلند که بیشتر از 6 متر ارتفاع دارند، بهره‌گیری از قالب‌های فولادی بتن، انتخاب مناسبی است.
  • برای خرید انواع قالب پلاستیکی بتن، جک سقفی، رابط داربست، اسکافلد و سولجر از بهترین و بزرگترین تولید کننده قالب فلزی با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  • توصیه ما برای خرید این است قبل از هر اقدامی، نیاز پروژه خود را با توجه به طرح آن شناسایی کنید تا برآورد هزینه ها امکان پذیر شود.
  • به دلیل آنکه دیوارها، پنجره ها، کف ها، درها، سقف ها نیز توسط فونداسیون پشتیبانی می شوند، لازم است آن را محکم نگه دارد.

مثلا برای جدار بتنی مناطق غیر قابل دسترسی، باید از مخلوط قابل جریان به جای مخلوط سخت و سفت استفاده نماید. انجام این کار باعث می ‌شود که بتن مایع با نیروی گرانش زمین به تمام گوشه های اسکلت ساختمان راه یابد. علاوه بر آن، یک ترکیب استاندارد پیش فرض نیز جهت موارد استعمال ساختمانی تعیین گردیده است. از نمونه‌ های بارز در این زمینه می توان به ترکیب های استاندارد بتن در قالب بتن اشاره نمود. بنابراین یک ترکیب استاندارد می تواند ماکزیمم مصالح ریزدانه را به بهترین نحو مشخص نماید.

قالب بتن تسکو و تجهیزات فلزی قالب‌بندی و داربست

تبریز صنعت یداله زاده اما منظور از قالب فلزی چیست؟ امروزه با توجه به مزیت های فراوان سازه های بتنی شاهد گسترش بیش از پیش آنها هستیم. از مزایای این سازه می توان به مقاومت و استحکام بالای آنها اشاره نمود که توسط خیلی از متخصصان این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد. به قالب های مختلفی جهت ساخت این سازه های بتنی نیاز است که امکان دسترسی به آنها در بازار وجود دارد و یکی از انواع متداول، مقاوم و با دوام آن قالب بتن می باشد.

قالب بتن فلزی کارکرده و دست دوم  :

این نوع داربست از پایه های قائم و مهار های افقی در اندازه های مختلف تشکیل شده است. عضوهای قائم این نوع داربست ها در طول های سه، دو و نیم، دو، یک و نیم و یک متر تولید می شوند. ما توانمند هستیم تا برای هر پروژه‌ایی طراحی و روش اجرای آن را تعریف و ترسیم نماییم. مهندسین و کارشناسان اجرایی تسکو آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارایه راه حل‌های فنی و اقتصادی برای پروژه‌های عمرانی می‌باشند.

خدمات فنی مهندسی شرکت ام پیکو در زمینه طراحی و ساخت قالب بتن خاص