تامین قطعات و لوازم برقی،یدکی و مکانیکی موتور دیزل ژنراتور | dieselcommittee

موتورهای دیزلی نوع دیگری از موتورهای احتراقی درون سوز هستند که در اغلب وسایل نقلیه مانند کامیون، قطار، کشتی‌‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. منظور از موتور احتراقی درون سوز این است که فرآیند سوختن درون سیلندر خودرو اتفاق می‌افتد و عملکرد و فرآیند آن با موتورهای بخار وبرون سوز متفاوت است. پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل، تا توسعه سامانه‌های پیشرفته تزریق سوخت در دهه ۱۹۳۰ طول کشید. در این سال‌ها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد. توسعه پمپ‌های سوخت‌پاش (پمپ‌های انژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودروها مناسب بودند متعادل شد. سیستم اگزوز خارج کرد گاز حاصل از احتراق سوخت بسیار مهم است که این امر با انتقال گازهای زائد از سیلندر موتور به داخل منیفولد خروجی و سپس منبع اصلی اگزوز که صدا را کاهش می‌دهد صورت می‌گیرد.

  • Worldwide Power Products در تولید تجهیزات تولید برق پیشتاز است.
  • پژو هم پس از آئودی با همین موتور‌ها توانست فاتح رقابت‌های لمانز شود.
  • همچنین اگر کار تعمیرات و تامین قطعات موتور دیزل خود را به ما بدهید از تخفیف اثتثنایی ما نیز بهره مند خواهید شد.
  • آمریکایی‌ها اصولا از دیزل‌های سواری چندان خوششان نمی‌آید تا جایی که هنوز هم بخش خودرو‌های سواری دیزل در این کشور بازاری ندارند و این در حالی است که در اروپا نیمی از خودرو‌های فروخته شده را انواع دیزل تشکیل می‌دهند.
  • این فرآیند موجب بالا رفتن دمای هوا تا حدود 500 درجه سانتی گراد می‌رسد.
در ایالات متحده آمریکا از دهه ۱۹۳۰ آرام آرام شروع به استفاده در چند خودرو کرده اند و از دهه ۱۹۷۰ خودرو های دیزلی نقش بزرگی در صنعت حمل و نقل و تجهیزات این کشور بازی می‌کردند. این نوع سیلندرها به هنگام تعمیر تراشیده شده به قطرشان اضافه می شود و به ناچار باید یک سری پیستون هم با اندازه بزرگ تر تهیه گردد. این نوع میل سوپاپ که دیگر قدیمی به حساب می آید با چندین دهه پرمصرف سابقه ی درخشانی را در تاریخ برای خود ثبت کرده است. در یک جمله میتوان گفت که مجموعه توربو شارژر و اینترکولر باعث کاهش مصرف سوخت میگردد. این فیلتر میتواند بصورت کاغذی ، روغنی ، توری فلزی و یا سانتریفیوژ یا CYCLON باشد.

قطعات یدکی موتور ایسوزو

همچنین موتور دارای یک کارتل از جنس آلومینیوم ریخته گری شده می باشد . احتمالا این نکته را بار‌ها شنیده‌اید که موتورهای دیزل شمع ندارند اما بد نیست یک بار دیگر علت این مسئله را مرور کنیم چرا که این موضوع دقیقا اساس کار موتور‌های دیزل را مشخص می‌کند. هر ماده سوختنی برای شعله‌ور شدن نیاز به اکسیژن و حرارت اولیه دارد تا فرآیند احتراق آغاز شود و بدون این حرارت اولیه احتراقی رخ نخواهد داد.

موتور دیزل

میان سرسیلندر و بلوک موتور قرار داشته و از نشت مایعات به داخل سرسیلندر جلوگیری خواهد کرد؛ زیرا در صورت خیس شدن سرسیلندر، عمل احتراق موتور به درستی انجام نخواهد شد. سوخت مورد نیاز برای تامین انرژی موتور به محفظه احتراق انتقال می یابد. این نکته لازم به ذکر است که در موتور های دیزلی برای کوپل کردن آن با ژنراتور میزان تلفات نیز باید در نظر گرفته شود، یعنی میزان بازدهی موتور ها با ارتفاع از سطح دریا و همچنین دمای محیط تحت تاثیر قرار گرفته و از راندمان موتور می کاهد. این قطعه سبب فیلتر شدن و تسفیه سوخت شده و از صدمه خوردن به قطعات موتور جلوگیری می کند. استارت جهت چرخاندن فلایویل می باشد که منبع تغذیه آن باتری می باشد.

مجله خبری دیزل کمیتهها را معمولا در داخل قالبهای مخصوص با روش اهنگری می سازند و بعد به وسیله سنگ زدن آن را کامل می کنند. سرسیلندر تعبیه شده است که از لحاظ شکل و ابعاد دارای گونه های فراوانی است. روغن ریزی موتور در این حالت بالا می رود این کپه ها را می توان بوسیله سوهان و سمباده نرم و آغشته به روغن در یک محل صا مثل صافی و یا شیشه آن را صاف و پرداخت کرد. ب-استفاده کردن از قالب فلزی به این ترتیب است که مواد مذاب را با فشار به داخل قالب فلزی تزریق می کنند .

http://boostercctv.ir