بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت

این برند همچنین به کاربران اجازه نصب ویندوز را می دهد که یک مزیت عالی است. سلام واقعا نیاز دونستم که درباره مدل TUF Dash F15 FX516PM-A بگم که فقط برای کار کردن ساده خوبه. برای بازی افتضاحه خییییییییییییییییییییییلی داغ میکنه و پلاستیکه جنسش حتی با کولپدم جواب نمیده.

حافظه رم همان حافظه کوتاه مدت انسان به حساب می‌آید؛ در حافظه رم اطلاعات مورد نیاز پردازنده برای دسترسی سریع‌تر ذخیره بهترین لپ تاپ های میان رده 2022 می‌شود. اطلاعات ذخیره شده در حافظه رم کوتاه مدت بوده و با خاموش کردن رایانه حذف خواهد شد. از طرفی باید بدانید که بازی‌های روز دنیا و نرم افزارهای ویرایش فیلم و عکس به حجم زیادی از حافظه رم نیاز دارند. در نتیجه لپ تاپ مورد نظر شما حداقل باید ۱۶ گیگابایت حافظه رم داشته باشد. ۸ گیگابایت می‌تواند برای امروز کافی باشد اما قطعا برای فردا به ارتقای آن نیاز پیدا می‌کنید.

این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i5-1155G7 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره کاربران را به راحتی مرتفع نماید. پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید وابسته است. برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 35 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند. در صورتی که می‌خواهید بهترین لپ تاپ مهندسی ارزان تا 17 میلیون تومان در تیر ۱۴۰۱ و سال 2022 را بخرید، لپ تاپ 15.6 اینچی اچ پی ایده‌آل‌ترین گزینه برای شما خواهد بود.

بهترین لپ تاپ های دانشجویی و ارزان قیمت 2022 در بازار ایران زومیت لپ تاپ جدید هم کاملا با طراحی لوکس در اختیار شما علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. از گرافیک این دستگاه نباید توقع کارهای فوق سنگین گرافیکی داشت؛ ولی باید این نکته را در نظر گرفت که دو گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی گرافیکی این دستگاه از پس بازی‌های معمولی در قالب دوبعدی و کارهای معمولی گرافیکی به‌خوبی برمی‌آید. لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت یکی از چالش‌های اصلی هر کارآموزی در زمان ورود به این صنعت پر سود است. حتی سوالی که اکثر مشتریان طراحی سایت در تبریز از ما دارند این است که آیا برای داشتن یک سایت لازم است که لپ‌تاپ مخصوص داشته باشیم یا نه.

VivoBook Flip 14 TM420IA ایسوس

وقتی که اقدام به گوش دادن به موسیقی می‌کنید، صدای گیتار با کیفیت خوبی به گوش می‌رسد، اما صدای وزوز عجیبی هم همزمان داریم که کمی این کیفیت را تحت تاثیر قرار داده است. رنگ‌ها در این صفحه نمایش فوق‌العاده زنده‌تر هستند و سطوح سیاه هم کامل و با کنتراست بی‌نظیر نمایش داده می‌شود. چرا که نسبتا رنگارنگ‌تر بوده و بسیار روشن‌تر از پنل اولد در اختیار شما قرار می‌گیرد. این سیستم حداقل سخت افزار مورد نیاز برای کار با فوتوشاپ در سیستم عامل ویندوز 10 است.

گوگل پلی هشدار داد: روبیکا از اطلاعات شخصی کاربران جاسوسی می‌کند (بروزرسانی: مشکل حل شد)

در آن سو، ایسر از 12 گیگابایت حافظه رم DDR4 در کنار این پردازنده قدرتمند استفاده کرده تا انجام محاسبات موازی با سرعت بالاتری انجام شود. در انتهای این بررسی باید بگوییم که با پرداخت ۵۰ میلیون تومان برای خرید یک لپ تاپ، دستگاه شما تا سال‌های سال جدیدترین بازی‌های روز را به راحتی اجرا می‌کند. قبل از ورود به بازار و خرید لپ تاپ، اولویت‌ها و نیازهای خود را نوشته و برای پیدا کردن سوزن در انبار کاه آماده شوید. هر روز و هر لحظه که برای خرید لپ تاپ با ما تماس می‌گیرید، بهترین محصول بازار را به شما معرفی خواهیم کرد؛ زمانی که این مقاله نوشته شده است بهترین‌ها را پیش پای شما قرار داده‌ایم. بهترین لپ تاپ پرچمدار در میانه سال ۱۴۰۱ از سری زفیروس ایسوس به نام GA402RJ است. این دستگاه پردازنده AMD رایزن ۹ مدل ۶۹۰۰HS را در کنار کارت گرافیک قدرتمند رادئون RX 6700S با ۸ گیگابایت حافظه را به دست شما می‌رساند.

  • برای مطالعه‌ی اطلاعات فنی و قیمت لپ ‌تاپ و دیگر دستگاه‌های دیجیتال، به بخش دیتابیس زومیت مراجعه کنید.
  • یکی دیگر از لپ تاپ‌های لمسی که قلب شما را تسخیر می‌کند، Spectre x360 کمپانی اچ پی است.
  • لپ تاپ ها با بهترین گرافیک روی صفحه نمایش عالی عرضه می شوند که دارای جدیدترین فناوری موجود در سیستم است.
  • لپ تاپ مناسب برای طراحی سایت یکی از چالش‌های اصلی هر کارآموزی در زمان ورود به این صنعت پر سود است.
  • از نکات برجسته دیگر آن هم می‌توانیم به طراحی براق آلومینیومی آن اشاره کنیم که تعادل خوبی از فرم و عملکرد را فراهم می‌کند.
  • همچنین پیشنهادهایی را در موردِ انتخاب تراشه‌ی گرافیکی و ترکیب آن با پردازنده‌های مناسب بر اساس تجربیات کسب شده از بررسی‌های قبلی ارائه کردیم که احتمالا کار گیمرها را برای انتخاب مدل‌های مطلوب در ماه‌های آتی آسان‌تر خواهد کرد.

صفحه نمایشی که وضوح تصویر بالایی دارد و همین موضوع باعث شده که نمایش تصاویر و ویدئوها در آن واقعا عالی باشد. صفحه نمایشی وات را روی این لپ تاپ لنوو مشاهده می‌کنید که نو را منعکس نمی‌کند و چشم‌ها هم خسته نمی‌شوند. «لپ‌تاپ ایسوس X515EA» که برای بازه‌ی ۱۴ میلیون تومان معرفی شده بود، با قیمتی حدود ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۵ میلیون تومان می‌توان نسخه‌ی مجهز به ظرفیت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بیشتر آن را تهیه کرد.

افرادی که قصد خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۵۰ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱ را دارند، بد نیست نیم‌نگاهی به لپ تاپ شرکت ایسر از سری نیترو 5 داشته باشند. لپ تاپ گرافیکی ایسر به پردازنده هشت هسته‌ای و قدرتمند Ryzen H در کنار 16 گیگابایت رم مجهز شده است و می‌تواند قوی‌ترین لپ تاپ مهندسی برای رشته‌های صنایع، معماری و برق باشد. بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۲۵ میلیون تومان تیر ۱۴۰۱، محصولی از برند لنوو و سری Gaming 3 است که با مشخصات سخت‌افزاری قوی و امکانات جذاب خود می‌تواند تمام نیازهای کاربران، گیمرها و مهندسان را برطرف کند. این دستگاه به پردازنده چهار هسته‌ای Core i H و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز شده و کارت گرافیک 4 گیگابایتی GTX 1650 در آن قادر است تمام بازی‌های روز یا نرم افزارهای سنگین را به آسانی اجرا کند.

سری ROG جزو بهترین لپ تاپ های ایسوس با بهره‌گیری از مشخصات فنی مناسب تا به امروز عملکرد بسیار درخشانی از خود نشان داده‌اند. یکی از بهترین لپ تاپ‌های ایسوس مدل ROG Zephyrus GA401QM-K2314 است که به سخت‌افزار قدرتمندی نیز مجهز شده است. لپ تاپ Zenbook flip 15 q528eh یکی از محصولات قدرتمند برند ایسوس است که با طراحی شیک و زیبا به بازار عرضه شده است. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی بهترین لپ تاپ های ایسوس با قیمت مناسب دارای وضوح Full HD است. خرید این لپتاپ برای آن دسته از کاربرانی که تنها به کارت گرافیک قدرتمندتری نیاز دارند توصیه می‌شود.