با ماکزیمم قدرت 700KVA اشاره نمود

این روغن ها در صنعت ارزش بسیار بالایی دارند به طوری که عملکرد خیلی از دستگاه ها بدون روغن ها می توان گفت به صفر می رسد. آلودگی یکی از بزرگترین ایرادات Diesel engines موتورهای دیزلی است: آنها پر سر و صدا هستند و ذرات دوده سوختنی زیادی تولید نمی کنند که برای سلامتی کثیف و خطرناک هستند. مایعات با حرکت مداوم کف می کنند و روغن هم از این قاعده مستثنا نیست و با حرکت داخل موتور کف می کند، این کف کردن، سبب کاهش پمپاژ می شود. روغن موتورها پس از تایمی کار کردن به درجه حرارت بالایی می رسند که این عامل موجب کاهش ویسکوزیته روغن شده و گرانروی را بیشتر می کند و در واقع موجب کاهش غلظت و کیفیت روغن می شود. 1. روغن دیزل حاوی یک بسته تقویت شده از مواد افزودنی است که برای خنثی کردن اکسیدهای گوگرد و شستشوی فعالتر رسوبات لجن طراحی شده است. در حقیقت فشرده کردن هوا باعث بالا رفتن دما ی آن شده و در نتیجه حرارت لازم برای تزریق خود به خودی سوخت ( بدون نیاز به جرقه ) تامین می شود.

هم موتورهای دیزلی و هم موتورهای بنزینی هوا را در یک محفظه فشرده میکنند که این فشار باعث انفجار میشود، اما نحوه وقوع انفجار در این دو موتورها متفاوت است. نقاط گداخته شده داخل محفظه احتراق می تواند باعث احتراق قبل از جرقه شمع گردد. احتراق پیش رس مشکلات زیادی را در سیلندرهای موتور ایجاد می کند ، که می تواند باعث آسیب دائمی در دیواره های سیلندر ، پیستون ها ،رینگ پیستون ، شاتون ها و شمع ها وحتی از کارافتادن موتور منجر شود و معمولا تصادفی و نادر است. با توجه به اینکه روغنهای دیزلی گرانروی بالایی نسبت به روغنهای بنزینی دارند، نباید در موتورهای بنزینی از آنها استفاده کرد؛ چرا که مشکلات زیادی را بوجود میآورد.

تولید این نوع گازها درموتورهای دیزلی علاوه براین که سبب آلودگی محیط زیست میشوند به موتور دستگاه هم میتوانند آسیب سایت dieselcommittee برسانند. دو مورد از استاندارد های جدید ، ILSAC GF-6A و ILSAC GF-6B می باشند که توسط ILSAC معرفی گردیده است و استاندارد سوم ، API SP ،که بالاترین سطح کیفی روغن موتور API است. در ابتدای روشن کردن موتور ، فشار روغن در بالاترین حد خود است و پس از گرم شدن روغن فشار آن مثلا در موتور ولوو 1343 از 7 بار ، روی 4-5 بار می آید. وی با اشاره به راه اندازی مجدد خط تولید موتور ۴۵۷ بعد از ۸ سال توقف گفت: تفاوت خط تولید فعلی با سابق در داخلی سازی پوسته این موتور است که این دستاورد مهمی در بخش خودروهای تجاری به شمار می آید.

همچنین تامین نیروی عمده برای استخراج و بهره برداری در این مراکز توسط موتور دیزل ها صورت می پذیرد و بطور کلی به مانند عضوی جدایی ناپذیر از صنایع نفتی و گازی عمل می کند. شرکت بازرگانی پیشرو موتور پارسیان با سال ها تجربه در امر تامین و پشتیبانی انواع دیزل ژنراتو ربا بهره گیری از آموزشهای تخصصی و کامل، سازندگان بزرگ دیزل و ژنراتور از قبیل : volvopenta،Perkins،Cummins،Deutz،Stamford،Leroy somer،Mecc alte خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت دیزل ژنراتور مطرح کرده وبعنوان یک توزیع کننده متخصص و فعال این کارخانجات در پروژهای مختلف همکاری مطلوب و شایسته ای داشته است . ژنراتور استندبادی زمانی به کار می رود که شما با قطعی برق مواجه می شوید و با تمام توان برق مورد نیاز را تامین می کند، این نوع ژنراتور معمولا در بیمارستان ها و مناطق مسکونی کاربرد دارد. این سیستم کولر روغن دیزل ژنراتور یا خنک کننده روغن نام دارد و محفظه ای است که روغن به درون آن رفته و با آب خنک می شود البته آب و روغن نباید در تماس مستقیم باشند و حائل بین آنها یک صفحه یا به عبارتی لوله ی مسی است که موجب انتقال حرارت بین آن دو می شوند.

مایع روان کننده دستگاه دیزل ژنراتور، روغن است که از مشتقات نفت خام بوده و طی مراحل مختلفی در پالایشگاه تولید و تصفیه شده و مورد استفاده قرار می گیرد .به اینگونه روغنها ، روغنهای معدنی گفته می شود چراکه قبل از اکتشاف نفت برای روانسازی و روغنکاری قطعات ماشین ها از روغنهای طبیعی مانند روغن کرچک و یا روغن ماهی استفاده می شده است. در فیلم زیر مراحل یک تعویض روغن ساده را نشان داده ایم و در ادامه به بررسی بیشتر مراحل تعویض روغن موتور دیزل می پردازیم. با توجه به نقش بسیار مهم روغن در دستگاههای صنعتی از جمله دستگاه دیزل ژنراتور به بیان مطالبی مفید و مختصردر مورد ماهیت روغن ، وظیفه روغن و خواص روغن می پردازیم تا کاربران گرامی دستگاه ها در هنگام انتخاب و تهیه روغن جهت ماشین های صنعتی و خصوصا دیزل ژنراتور برق دارای اطلاعات مفیدی برای انتخاب صحیح روغن مناسب باشند. سطح کیفی روغن موتور، یکی دیگر از نکات مهم در انتخاب روغن موتور مناسب می باشد که در این مقاله با توجه به استاندارد API به بررسی آن می پردازیم. کوین فریک ، مدیر برنامه های API گفت: استانداردهای جدید در واقع ثمره صنعت روغن موتور، فرمولاسیون ها و ادتیوهای پیشرفته برای موتورهای امروزی می باشد.

سطح روغن دیزل ژنراتور را بررسی نمایید زیرا ممکن است از سطح روغن دیزل کاسته شده باشد که این مورد باعث مشکلات زیادی میشود. عملکر روغن موتور های API CK-4 بسیار فراتر از معیارهای عملکرد CJ-4، CI-4، CI-4 PLUS، CI-4 و CH-4 بوده و می تواند برای موتورهای دیزلی که سطوح کیفی بالا توصیه گردیده است، مورد استفاده قرار گیرد. در واقع مکانیزم عملکرد در موتور های بنزینی به این صورت است که در اثر مخلوط شدن سوخت با هوا، جرقه ی الکتریکی ایجاد می شود. در موتورهای بنزینی، هوا و سوخت پس از فشرده سازی یا متراکم شدن با هم مخلوط می شوند. استفاده از روغنهای دیزل ژنراتور در دستگاهها و ماشینآلات مختلف تعویض بهموقع روغن مخصوصاً در دستگاه دیزل ژنراتور باعث افزایش کارایی دستگاه، افزایش طول عمر و همچنین کاهش استهلاک آن میشود که دارای اهمیت فراوانی است. در این مقاله با موتورهای دیزلی بیشتر آشنا میشویم و اهمیت نقش تعمیرکار موتور دیزلی را برررسی خواهیم کرد. این موضوع در دیزل ژنراتور های اضطراری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ذرات اضافی موجود در فیلتر از ورود هوا به محفظه سوخت جلوگیری میکنند. آلایندگی زیستمحیطی: در حالی که میزان انتشار CO2 در بنزین از گازوئیل بیشتر است اما اتومبیلهای بنزینی مقدار کمتری از دیگر گازهای خطرناک مانند نیتروژن را تولید میکنند. پس توجه داشته باشید که برای جلوگیری از آلاینده بودن دستگاه از سوختهایی که درصد کمتری گوگرد دارند استفاده کنید. هرچند که امروزه به طور خیلی محدود و خاص، حتی موتورهای بنزینی با راندمان نزدیک به ۵۰ درصد نیز ساخته شده است اما به طور کلی، این موتورها در حدود ۲۰ تا ۳۵ درصد بازدهی دارند. در شهری مانند تهران که روزانه ۴ تا ۵ میلیون خودرو تردد دارد اگر بهطور متوسط هر خودرو ۱۰ لیتر بنزین مصرف کند چه حجم هوایی مصرف میشود؛ از اینرو در شهرهای پر ترافیک هوا سنگین و کم است و کسانی که بیماری قلبی و ریوی دارند به مشکل برمیخورند. گازوئیل روغنیتر است و بوی متفاوتی نسبت به بنزین دارد. استاندارد عملکرد روغن موتور API SP شامل کلیه الزامات ILSAC است و برای موتور خودروهای که استاندارد ILSAC برای روغن موتورشان توصیه نگردیده استفاده می شود.

واحد کنترل موتور اطلاعات مورد نیاز خود را با استفاده از حسگرهای مختلف دریافت کرده و ابزاهای مختلفی از جمله انژکتور را کنترل می کند . قیمت کولر روغن دیزل ژنراتور برق به مدل موتور و توان موتور دیزل ژنراتور و همچنین کشور تولید کننده دیزل ژنراتور و همچنین به میزان درجه کیفیت این محصول بستگی دارد جهت اطلاع از قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید. در سوخت دیزل مقداری آب وجود دارد. سیستم تزریق سوخت ، به خصوص در موتورهای دیزلی ، در صورت عدم تعمیر و نگهداری می تواند منجر به آسیب شدید و تعمیرات پرهزینه شود. یکی از عیب هایی که موتور دیزلی پرکینز اولیه در مقایسه با موتور دیزلی های کنونی دارد، در خصوص عدم وجود سیستم گاورنر در موتور ب منظور کنترل دور موتور بود. مایع روان کننده دستگاه دیزل ژنراتور، روغن است که از مشتقات نفت خام بوده و طی مراحل مختلفی در پالایشگاه تولید و تصفیه شده و مورد استفاده قرار می گیرد .

در موتورهای بنزینی ابتدا هوا و سوخت با یک نسبت از قبل تعریف شده وارد سیلندر شده و سپس به کمک یک سیستم احتراق داخلی که عملش به جرقهزنی شمع ختم میشود، سوخت و هوا منفجر شده و پیستون را به حرکت در میآورد. کولر روغن می تواند با استفاده از دمای آب درون خود روغن را خنک کند این آب از درون یک لوله مسی عبور کرده و با خود روغن تماسی ندارد و فقط به تبادل دما ختم می شود. در استاندارد API سطح کیفی روغن موتورهای دیزلی دومین حرف که نشانگر کیفیت روغن موتور دیزلی است، از حرف A آغاز می گردد و در سال 2017 به حرف K ختم گردیده است. در سال 2017 استاندارد API از حرف F که مخفف Fuel-Efficient (مصرف بهینه سوخت) است، برای طبقه بندی نسل جدید روغن موتورهای دیزلی استفاده نمود. در سال 2017 برای موتورهای دیزلی چهارزمانه با دور موتور بالا ( 1000 دور در دقیقه)، سطح کیفی API FA-4 براساس استاندارد انتشار گازهای گلخانه ای معرفی گردید. در مقاله استانداردهای سطوح کیفی روغن موتور اشاره گردید استاندارد API که توسط انیستیتو نفت آمریکا ایجاد شده است مرسوم ترین طبقه بندی سطح کیفی روغن موتور در ایران می باشد. ساختمان بندی آنها به این صورت است که با شروع به کارکردن موتور فوق و چرخاندن دستگاه ژنراتور به تولید جریان برق کمک مینماید.

موتورهای امروزی کوچکتر، کارآمدتر، پیشرفته تر و قدرتمندتر هستند. • روغن موتور سنتتیک Low Performance SAPS با عملکرد بالا برای روان تر کارکردن موتورهای دیزل مجهز به تصفیه کننده های خروجی گاز (DPF) که با سیستم کاهش انتشار گازهای یورو 4، یورو 5 و یورو 6 مطابقت دارند، طراحی شده است. قوانین سخت گیرانه کشورها درتولید گازهای گلخانه ای و افزایش هزینه های سوخت باعث ایجاد تغییرات در طراحی سیستم سخت افزاری خودروهای سواری و شرایط کار موتورخودروها گردیده است. هر دو موتور دیزلی و بنزینی، سوخت را با ایجاد انفجارهای کوچک یا احتراق، به انرژی تبدیل میکنند. بعضی از آنها دارای مداری ساده هستند و بدون نیاز به تغذیه ، کار میکنند ولی بعضی دیگر دارای مدارات الکترونیکی هستند و با ecu/ecm/edc/ffr موتور ارتباط برقرار میکنند. برخی موتورهای بزرگتر با چرخه دو زمانه کار میکنند. در روغنهای صنعتی که در حقیقت سیالهای شیمیایی هستند، مواد افزودنی بسیاری در داخل آنها استفاده شده است که اگر با مواد بیرونی ترکیب شوند، این مواد ممکن است وارد واکنشهای شیمیایی خاصی شده و کاربرد و ماهیت خود را از دست بدهند. چرخاندن کلید باعث آغاز شدن فرایندی میشود که در آن سوخت به سیلندرها وارد میشود و در نتیجه سیلندرها گرم میشوند.

پس از حرف S یکی از حروف A تا P می آید و جدیدترین سطح کیفی روغن موتور که باعث حفاظت بیشتر و کاهش مصرف سوخت برای خودروهای سواری و کامیونی بنزینی در سال 2020 میلادی توسط API معرفی گردیده است. اویل پمپ دیزل ژنراتورمورد استفاده در موتور دیزل ، از نوع جا به جایی مثبت است که با پمپاژ دائمی روغن به مدارات سیستم روغنکاری ، موجب ثابت نگه داشتن فشار روغن شده و از کاهش فشار روغن در زمان روشن بودن موتور جلوگیری می کند. برای جلوگیری از این امر در سر راه روغن موتور که در حال پمپ شدن توسط پمپ روغن است یک رادیاتور روغن یا کولر روغن قرار می دهند که این کولر روغن می تواند با استفاده از دمای آب درون خود روغن را خنک کند. در موتور های دیزلی و گاز سوز تجهیزی تعبیه شده که پس از داغ شدن روغن در اثر کارکرد بالا موجب خنک کردن روغن می شود . این روغن موتور موجب پایداری دما در پیستون ها می گردد و همچنین مانع از مسدود شدن سیستم کنترل دود، کاهش ضخامت اکسید ها، کف کردن و افت غلظت ناشی از شکست می شود. روغن های CJ-4 در حفظ و پایداری سیستم کنترل انتشار آلایندگی از قبیل فیلتر هایی با منافذ بسیار ریز و دیگر سیستمهای پیشرفته کنترل گازهای خروجی اگزوز بکار می روند تاثیر میگذارند.

در اینجا لیست قیمت موتور برق دیزلی را مشاهده کنید و هر مدل را با توجه به مشخصات بررسی نمایید. لطفا جهت استعلام قیمت خرید، دریافت مشخصات فنی با کارشناسان فروش در تماس باشید. جهت خرید ، استعلام قیمت یا دریافت لیست قیمت تماس حاصل فرمایید. موتورهای دیزلی باید از جنس هایی با خواص مکانیکی بالا ساخته شوند تا در برابر فشرده سازی زیاد گازها مقاومت کنند، در نتیجه هزینه ساخت آنها معمولا بیشتر است و هزینه تمام شد خودروهای دیزلی نسبت به بنزینی می تواند قیمت بیشتری داشته باشد. فروش این محصول در شرکت راد دیزل با مناسب ترین قیمت جهت سفارش محصول با کارشناسان واحد ژنراتور تماس بگیرید. انژکتورها مکانیکی- الکترومغناطیسی بوده و به فرمان واحد کنترل موتور عمل می کنند.