بایگانی‌ها اجزای موتورهای دیزلی صفحه 4 از 4 فن آوران داده پژوه دایرة المعارف صنعت و مهندسی | dieselcommittee

در موتور دیزل زمان تزریق یا پاشیدن سوخت به محفظه احتراق ادامه دار می‌باشد. این امر موجب ادامه دار بودن تولید قدرت در سیلندر و تولید بالای گشتاور گردیده است. همانطور که می‌دانید موتور دیزل به موتورهای فشار ثابت نیز معروف اند.

http://boostercctv.irسیستم خنک کننده موتور برای حفظ عملکرد مطلوب اجزای مختلف موتور، از داغی بیش از اندازه موتور جلوگیری کرده و دمای موتور را در حد مطلوب نگه میدارد. شلنگ آب و واتر پمپ که وظیفه انتقال حرارت موتور دیزل به بیرون را دارا می باشند. Worldwide Power Products در تولید تجهیزات تولید برق پیشتاز است. ما موجودی بزرگی از کلیه قطعات و لوازم جانبی ژنراتور که به تازگی در مورد آنها آموخته اید ، و همچنین مجموعه گسترده ای از مجموعه های تولید شده جدید و استفاده شده از ژنراتور را در اختیار شما قرار می دهیم. این قطعات با تهیه یک نقطه اتصال برای ژنراتور به زمین و تأمین برق تجهیزات کمک می کنند.

– صیقلی شدن یا ائینه شدن سیلندر :

مثلا می مجله خبری دیزل کمیته موتورهای دیزل را بر حسب مقدار دفعات احتراق در هر دور گردش میل لنگ به موتورهای دیزل دوزمانه و یا موتورهای دیزل چهارزمانه تقسیم بندی نموده و یا بر حسب قدرت تولیدی که به شکل اسب بخار بیان می گردد. یا بر حسب تعداد سیلندر و یا شکل قرارگیری سیلندرها که بر این اساس به دو نوع موتورهای خطی و موتورهای V یا خورجینی تقسیم بندی می کردند . به طور مفهومی، موتورهای دیزلی با فشرده سازی هوا به فشار ( درجه حرارت بالا ) عمل می کنند و سپس مقدار کمی سوخت را به این هوای فشرده داغ تزریق می کنند.

شاتون :

از آنجا که این باتری باید شارژ شود ، ژنراتور همچنین دارای یک شارژر باتری است که در حالی که ژنراتور در حال کار است ، باتری را شارژ می کند. این جریان مورد نظر برای شارژ سیستم ذخیره باتری یا کار با ماشین آلات مختلف نیست. ژنراتورها واحدهایی هستند که برق را از طریق موتور تأمین می کنند. موتور و اجزای مختلف آن برای تعداد زیادی از کاربردها، انرژی سوخت را به برق قابل استفاده تبدیل می کنند. درجه حرارت آب ، ولتاژها و جریان خروجی و وضعیت باتری دیزل ژنراتور را نشان میدهد. هدف شرکت بهین کارا سریر تبیین تفاوت ها بین انواع مختلف قطعات و طبقه بندی آنها است.

  • از آنجا که آنها از خطوط لوله موجود گاز استفاده می کنند ، ذخیره سوخت مشکلی ایجاد نمی کند.
  • موتور طراحی شده ابتدا پودر زغال سنگ را میسوزاند اما به سرعت به نفت روی آورد و نتایج عالی بدست آورد.
  • این تست‌ها شرایط روغن را تایید می‌کنند و اطلاعات مهمی در مورد وضعیت داخلی موتور در اختیار ما قرار می‌دهند.
  • ساخت‌وساز، یک بخش دیگر است که به‌شدت بر توان سوخت دیزل متکی است.

در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می گردد. انواع موتورهای دیزلی براساس قدرت و توان به سه گروه اصلی کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند. متداول ترین نوع موتور دیزلی، موتورهای با اندازه کوچک هستند که دارای قدرت خروجی کمتر از 188 کیلووات می باشند. موتور بنزینی مخلوطی از گاز و هوا را می گیرد، فشرده می کند و با جرقه ای ترکیب حاصل را مشتعل می کند ولی موتور دیزلی هوا را می گیرد، آن را فشرده کرده و سپس سوخت به هوای فشرده تزریق می شود. موتورهای دیزلی شمع ندارند و گرمای هوای فشرده، سوخت را خود به خود مشتعل می کند. سیستم دسته‌بندی API شامل دو بخش عمده می‌باشد؛ روغن‌های مربوط به موتورهای بنزینی (کلاس SA-SN) و روغن‌های مربوط به موتورهای دیزلی (CA-CJ-4).

فروشگاه و فروشنده لوازم یدکی دیزل ژنراتور گازی درمن دیزل،دویتس در اصفهان و شیراز