انواع کابینت آشپزخانه ، ام دی اف ، های گلاس و ممبران کدوم بهترینه؟ آرا دکوراسیون-آلموتکنیک طاهری

برخی از مراحل آموزش ساخت کابینت نیاز به مهارت کار با لوازم دارد که شما می توانید با شرکت در دوره آموزش کابینت سازی ما این مهارت ها را به صورت حرفه ای یاد بگیرید. امروزه کابینت از ملزومات بسیار مهم هر آشپزخانه ای محسوب می شود، چرا که لوازم مختلف آشپزخانه را باید در خود جای دهد. علاوه بر این، کابینت ها نقش بسیار مهمی در نظم و زیبایی آشپرخانه ایفا می کنند. ساخت و نصب کابینت، یک کار تخصصی است و ابزارها و اصول خاص خود را می طلبد.

برای ارسال آگهی باید وارد سایت شوید

در نتیجه خیالتون راحته که میتونین وسایل مختلف با وزن های متفاوت رو در داخل اون قرار بدید و نگرانی بابت شکستن یا خم شدن و تغییر شکل قسمت های مختلف کابینت ندارید. علتش اینه که یونیت کابینت کمتر دیده میشه و از طرفی کیفیت ام دی اف برای این کار قابل قبوله. حتی مغزی ورق همه‌ی این متریال هایی گفتیم هم از جنس ام دی اف خامه. در تصویر زیر نمونه ای از کابینت MDF را مشاهده می کنید که به صورت دو رنگ سفید و قهوه ای کار شده است. همانطور که مشخص است نوع ورق کابینت، ام دی اف براق است. شما نمی تونید هر رنگی رو برای کابینت های ام دی اف استفاده کنید.

انواع کابینت آشپزخانه ، ام دی اف ، های گلاس و ممبران کدوم بهترینه؟

تخته MDF از ذرات بسیار ریز ساخته شده است به این معنی که دانه قابل توجهی ندارد. این نتیجه به خصوص و هنگامی که تخته رنگ شده است ، یک پایان بهتر و روان است. اگر می خواهید درهای کابینت را رنگ آمیزی کنید ، ما MDF را بیش از چوب جامد توصیه می کنیم.

  • حال نوبت به خط کشی و تعیین محل سوراخ های اتصال بدنه، ریل کشو و دیگر قسمت ها می رسد.
  • همچنین این نوع کابینت در طرح‌هایی مانند طرح جزیره، شبه جزیره، ال شکل، یو شکل و خطی تولید می گردند.
  • کابینت ام دی اف مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارد و به همین دلیل استفاده از آن در محیط آشپزخانه می تواند گزینه ی مناسبی باشد.
  • رنگ‌های سفید و طوسی با انواع تناژ هم به خوبی در انواع کابینت ام دی اف با هم می‌آمیزند.
  • همچنین در این سبک کابینت از دستگیره های سرامیکی استفاده می شود.
رنگ تیره در قسمتی از سقف، در حاشیه پنجره‌ها، پایه جزیره و پیشخوان تعادلی رنگی خنثی را ایجاد کرده است. فضای یک دست خنثی و ملایم می‌تواند خسته کننده باشد پس رنگ‌های گرم اما طبیعی مثل چوب را به رنگ بندی کابینت ام دی اف خود اضافه کنید تا حس بهتری در محیط داشته باشید. قطعات ام دی اف خام در کارخانه توسط دستگاه cnc حکاکی و کنده کاری می‌شوند و سپس در دستگاه پرس وکیوم روکش می‌شوند و یا رنگ می‌شوند این روکش‌ها از جنس pvc هستند و رنگی مات یا براق دارند. در نتیجه، کابینت‌هایی که در اطراف اجاق گاز قرار می‌گیرند، بعد از مدتی پوسته پوسته یا برجسته می‌شوند. به مساحت و فضای نصب کابینت در آشپزخانه خود توجه کنید و با توجه به بزرگ و یا کوچکی آشپزخانه از کابینتی با طرح و رنگ مناسب با فضا استفاده کنید. به طور مثال کابینت‌های با رنگ سفید آشپزخانه کوچک شما را بزرگتر جلوه می‌دهند.

انتخاب این نوع سازه های چوبی روز به روز در صنعت نجاری رو به افزایش است. اما کاربردی ترین آنها انواع کابینت های ام دی اف است که با روکش های طبیعی یا مصنوعی ، ورقه ورقه ، وینیل یا اکریلیک تزئین شده اند . روکش های پی وی سی ممبران حالت مات داشته و معمولا نازک هستند، البته نوع دیگری از این روکش ها از روکش های عادی ضخیم تر بوده و براق هستند.

کابینت کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های کابینت های امروزی است که به چند مدل تقسیم می شود. ما در این مقاله کوتاه قصد داریم تا انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال خرید کابینت آشپزخانه هستید از شما دعوت می کنم در ادامه با ما همراه باشید. حال که مراحل ساخت کابینت ام دی اف به بخش پایانی خود نزدیک می شود، باید سوراخ هایی را برای قرار دادن کابینت ها روی دیوار ایجاد کرد. این سوراخ ها به منظور نصب ریل و متصل کردن بدنه و سایر موارد ایجاد می شوند. در صورتی که این مرحله به خوبی و با دقت کافی انجام شود، باعث محکم ماندن کابینت در جای خود و حفظ امنیت محیط آشپزخانه خواهد شد.

مزایای ساخت کابینت با ام دی اف چیست؟

پس از آموزش ساخت انواع کابینت MDF در محل خود نوبت به اندازه گیری درب های کابینت ها نمای اپن و طبقات آنها می‌رسد. ۱- برای تعیین محل اجاق گاز باید ابتدا نوع آن مشخص شود که صفحه ای یا معمولی است. اگر صفحه ای باشد با توجه به اندازه آن، آن را بر روی صفحه کار نصب می نمایم برای و محیط زیر صفحه کار ساخت کابینت MDF در کاشان کابینت می سازیم. اگر نوع اجاق گازمعمولی بود محل نصب آن را در طرح به اندازه m 90 خالی گذاریم. در مشخص نمودن محل نصب اجاق گاز باید به مواردی چون انشعاب لوله گاز، برق و دودکش هود در آشپزخانه توجه نمود.

انواع کابینت آشپزخانه ، ام دی اف ، های گلاس و ممبران کدوم بهترینه؟ آرا دکوراسیون-آلموتکنیک طاهری

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت کابینت ام دی اف تماس بگیرید. لبه چسبانی را می‌توان با نوارهای از جنس چوب یا PvC انجام داد. نوارهایی با ضخامت mm 1/0 را در تخته هایی مانند طبقات داخل کابینت استفاده می‌شود. و نوارهایی با ضخامت بیشتر برای دیگر قسمت ها مخصوصاً درب کابینت به کار می رود.

به طوری که از این ورق در نمای بیرونی ساختمان هم استفاده می‌شود. پس هر کابینتی که دارای مغزی از جنس ام دی اف، از قبیل کابینت هایگلاس یا روکش چوب و کابینت ممبران این ویژگی رو داره. این ورق ها به دلیل نرم بودن الیاف ام دی اف، خیلی راحت ابزار زده میشن.