از موتور دیزل چه می دانید؟ جی آی اس پی | dieselcommittee

در واقع همین خاصیت روغن است که توانایی ایجاد یک لایه محافظ بین دو سطح متحرک مجاور را دارد. هرچه گرانروی روغن بیشتر باشد، مقاومت لایه بین سطوح بیشتر می‌شود و نیروی فشاری بیشتری را تحمل می‌کند. ژنراتورهای دریایی مخصوصاً برای استفاده در اطراف آبهایی ساخته شده اند که ممکن است دریای آزاد و الگوهای آب و هوایی غیر قابل پیش بینی را تجربه کنند. آنها به طور هدفمند برای استفاده در قایق ها و سکوهای نفتی دریایی طراحی شده اند.

انژکتور سوخت رسان در موتورهای دیزلی

موتورهای دیزلی برای شروع به ترکیب سوخت و هوا و مقدار زیادی گرما نیاز دارند. این قطعات گاز دیزل را به محفظه احتراق آزاد کرده و در آنجا با هوا مخلوط می شود و احتراق حاصل از سوخت و هوا خودرو را روشن می کند. شرکت آسان ژنراتور تولید کننده و وارد کننده قطعات برقی و مکانیکی انواع برندهای موتورهای دیزلی و دیزل ژنراتورها میباشد.. جهت دریافت لیست قیمت قطعات برقی دیزلی و گازسوز به واتساپ شرکت پیام دهید . پس از این که مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر متراکم شد ، احتراق انجام می شود و انرژی بسیار زیادی تولید می شود.

http://boostercctv.ir

سلام جناب رحمانی عزیز، هممجله خبری دیزل کمیتهان واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. فلایویل هایی که دارای لبه های دندانه ای هستند نیز در صورت نیاز به چرخش نیز کمک می کنند.

آشنایی کامل تصویری با موتورهای دیزل و عملکرد اجزای آن

الف-بوسیله ریختن مواد مذاب در قالبهای ماسه ای و بعدا عملیات تراشکاری را در قسمتهایی که لازم است انجام می دهند . ضمنا دسته موتور عفوه بر اینکه اتصال موتور با شاسی را برقرار می کند ارتعاشات موتور و شاسی را نسبت به یکدیگر خنثی می کند . در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت می کند و با شروع زمان تنفس سیکل جدیدی آغاز می گردد.

سیستم‌های اصلی در موتورهای دیزل و مهم‌ترین خرابی‌ها در این سیستم‌ها

به این مفهوم که ضد یخ عفوه بر خاصیت ضد یخ داشتن از زنگ زدگی قطعات داخل موتور جلوگیری می کند و نقطه جوش را نیز بالا می برد. واسطه حرکتی میباشد که حرکت را از پولی میل لنگ گرفته و به پولی واترپمپ و پولی دینام انتقال داده و باعث به گردش درآوردن واترپمپ و دینام می گردد. گرم شده از طریق کانالهای سیلندر به گرمترین نقطه موتور که سرسیلندر ها می باشد هدایت و پس از عبور از اطراف سوپاپها وشمعها و خنک نمودن آنها از طریق ترموستات و لوله های بالا جهت خنک شدن مجدد وارد رادیاتور می گردد. وسیله که از موتور به وسیله تسمه و در بعضی خودروها توسط الکتروموتور انرژی لازم را دریافت می نماید و کار آن ، مکش هوا از شبکه های رادیاتور و خنک نمودن آب رادیاتور می باشد. این وسیله روغن را پس از فرستادن به سمت فیلتر به مدار روغنکاری پمپ میکند.

  • یعنی در میان فرو رفته و در کناره ها برجسته می باشد (اگر از روبرو به یک تیر آهن که به حالت افقی قرار گرفته است نگاه کنید ، می توانید بصورت تقریبی سطح مقطع ساقه شاتون را ببینید).
  • شکل بلوک سیلندر بستگی به نوع موتور از لحاظ سیستم خنک کننده دارد در سطح بالای آن سرسیلندر بسته می شود که دارای سوراخها و مجاری متعددی بوده که این مجاری به طور کلی مجاری آب و روغن و تایپت ها می باشد .
  • شاتون موتور دیزل یکی از عوامل مهم در تولید یا به عبارتی انتقال قدرت موتور است که از سوی محفظه احتراق تولید می شود.
  • میل بادامک قدرت خود را به وسیله زنجیر ؛ تسمه و یا دنده از میل لنگ می گیرد.
  • این قطعات توسط تامین کنندگان تحت قرارداد با کارخانه سازنده مانند BOSCH، BEHR، MAHLE و … برای نصب روی موتور دیزل تولید شده اند.