اجزای اصلی دیزل ژنراتور اطلاعاتی درباره ی دیزل ژنراتور و قطعات آن | dieselcommittee

در صورت وجود نشتی آب از سیستم ، با اضافه کردن ضد یخ وبه دلیل بالا بودن قابلیت نفوذ این محلول ، میزان نشتی سیستم شدیدتر خواهد شد بنابراین قبل از اضافه کردن ضد یخ مطمئن شوید که در سیستم هیچ گونه نشتی وجود ندارد. آب در مقابل سرما یخ می بندد وچنانچه در زمستان ضد یخ در موتور ریخته نشود سیلندر می ترکد. پاشش اصلی در همه انژکتورهای این نسل در فشار 300 بار است و توسط فنر اصلی تعیین میشود.

  • اجزای موتورهای دیزلی مجموعه قسمت هایی هستن که در یک موتور دیزلی به جهت تبدیل انرژی شیمیاییئ سوخت به انرژی مکانیکی کار می کنند.این اجزا را می توان به چند سیستم دسته بندی کرد که در ادامه هر سیستم به طور مجزا مورد بررسی قرار می گیرد.
  • در این روش هر دو سوپاپ گاز و دود درسیلندر قرار داشته و جهت خروج گاز و ورود دود در یک خط مستقیم به شکل می باشد که راندمان حجمی موتور 95 درصد می باشد.
  • علت سوختن هم ممکن است بر اثر گرمای بیش از حد موتور و یا ریتارد بودن موتور باشد.
  • نکات مرتبط با تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها را در این لینک بخوانید.
  • این سیلندرها را که همراه بلوکه سیلندر ماشین کاری و آب کاری می کنند، سیلندر با بوش سر خود یا جدانشدنی و یا سیلندر خشک می گویند.
  • میل سوپاپ نیروی خود را از طریق میل تایپیت ها و اسبک ها به سوپاپها وارد می کند.البته در موتورهایی که میل سوپاپ در بالای سر سیلندر قرار دارد ؛بادامک مستقیماً با اسبکها در تماس است.
که مجله خبری دیزل کمیته در قسمتی از مسیر خود جلوی آنها را می‌بندد، اصول کار این موتورها در دوزمان است، که در واقع در …. آموزش – از لحاظ تقسیم بندی موتورهای دیزل به دو دسته دو زمانه و چهار زمانه و از لحاظ ساختار به دو دسته موتورهای خطی و خورجینی تقسیم بندی می شوند. در هر دو دو دسته دو زمانه و چهار زمانه سیکل چهارگانه1- مکش هوا 2-تراکم…. آموزش – از زمان قدیم موتورهای دیزل به عنوان موتورهای پر سر و صدا و با بوی نا مطبوع شناخته می شدند ، بعدها در سال 1985 این روند با تغییر سیستم احتراق بهبود چشمگیری پیدا کرد…. در این مقاله به پاسخ سوال موتور دیزل چیست پرداختیم و با انواع موتور دیزل و نحوه کارکرد آن‌ها و هم‌چنین با کاربردهای آن در صنعت‌های مختلف آشنا شدیم.

ازاین رو ، در هر بار انفجار ، انرژی بیش تری توسط موتور تولید می شود. به طورکلی ، یک موتور مجهز به سیستم توربوشارژر ، انرژی بیش تری در مقایسه با یک موتور فاقد تورربوشارژر تولید می کند. علت بریدن سوپاپ ممکن است بر اثر فشار بیش از حد موتور یا لقی گاید (یا به اصطفح مرسوم مکانیکهای تجربی گیت) سوپاپ باشد.

http://boostercctv.irکلمه دیزل نام یک مخترع و مهندس آلمانی به نام رودلف دیزل است که در سال 1892 نوع خاصی از موتورهای احتراق داخلی را به ثبت رساند ، به احترام این مخترع اینگونه موتورها را موتورهای دیزل می نامند. از انواع موتور دیزل می توان موتور دیزل خانگی و صنعتی ، موتور دیزل دو زمانه و چهار زمانه ، موتور دیزل خطی و تک سیلندر و ……. موتور دیزل در انواع مختلف دسته بندی می شود که پارامتر های بسیاری در دسته بندی آن نقش دارد. از جمله ی آن ها می توان به نوع مصرف ، نوع سوخت ، تعداد کورس ، شکل بلوک ، سرعت و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. در سال 1925 موتورهای دیزل سبکتری با سرعت بالا به بازار عرضه شد. گرچه پیشرفت در این موتورها کم بود اما در سال 1930 موتورهای دیزل با سرعت بالا و دارای چند سیلندر به بازار عرضه شد.

فروش قطعات اصلی انواع موتورهای دیزلی

محفظه های ضد صدا برای مناطق پرجمعیتی که صدای ژنراتور مطلوب نیست بسیار مناسب هستند. محفظه ژنراتور توکار فضای بیشتری برای نگهداری و تعمیر ژنراتور داخل آن فراهم می کند. موتورهای ژنراتور معمولاً توسط گازوئیل یا گاز طبیعی تأمین می شوند.

آرشیــو محصولات و مقالات آموزشی