اتاق فرارهای شهر کرج اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

و شما فرصتی برای آزمایش خودتان در تمرکز ، مشاهده و حل مسئله در شرایط سخت و پر استرس را دارید. هر اتاق فرار مدرن همیشه باید به بازیکنان اجازه دهد تا در مواقع اضطراری خود را آزاد کنند. اگر به یک شرکت اتاق فرار مراجعه کردید و آنها اصرار داشتند که شما را بدون خروج اضطراری قفل کنند، باید درخواست بازپرداخت و ترک کنید. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نباید با شخصی مشورت کنید که از روی قصد و یا سود مالی بیشتر، اتاق فرار خاصی را به شما معرفی کند . در این ژانر، بازیکنان باید به عنوان کارآگاهان عمل کرده و یک جنایت را کشف و حل کنند. این ژانر بیشتر تمرکز خود را بر روی حل معماها و چالش‌های فکری دارد.

اتاق فرارهای شهر کرج اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

اتاق های بزرگ با تم های خفن تو اتاق فرار کرج ی سر و گردن بالاتر از اتاق های فرار تهران هست و شکی توش نیست. کرج فان سامانه ی معرفی بهترین برندهای اتاق فرار کرج به صورت تخصصی فعالیت خود را شروع کرد. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی دسته جمعی ماجراجویانه ، فکری و تیمی که شما وارد فضاهایی می شوید که شاید هیچ وقت تا به اون لحظه جز در فیلم ها و انیمشن ها ندیده اید می شویدتا با حل معما ها راز هارا آشکار کنید. سناریوی طراحی شده توسط این مجموعه ترسناک می باشد و مدت زمان ۷۰ دقیقه به تیم های ۴تا ۷ نفره اختصاص داده میشود تا بتوانند از کلبه مخروبه نجات پیدا کنند. اتاق فرار دارکنس در کرج از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ فعالیت دارد. اسکیپ میز یا میز روم در حال حاضر بازی کارگاه را ارائه داده است.

نگاهی به فیلم «شکار»، پر حاشیه‌ترین فیلم سال ۲۰۲۰

انتخاب اسکیپ روم کرج که از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار باشه، یکی از چالش های مهم علاقمندان به این سرگرمی محسوب میشه. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت. در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپ‌روم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است. شهر کرج، اولین شهر ایران است که بعد از تهران میزبان سرگرمی جذاب اتاق فرار شد.

اتاق فرار جنایی:

تو بحث اتاق فرار کرج هم اگه بخوایم بیشتر برای شما توضیح بدیم باید بگیم کار سازنده اتاق فرار کرج بازی خیلی سخته. مهمترین دلیل ما برای این حرف اینه که توی تهران ممکنه یک نفر ده دقیقه راه اومده باشه برای بازی اما تو اسکیپ روم کرج اینجوری نیست و یک نفر ممکنه دو ساعت توی راه باشه تا به اون بازی برسه. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. یکی از مزیت های اتاق فرار کرج اینه که فضای کافی برای طراحی اسکیپ روم کرج وجود داره و مثل تهران کوچه های شلوغ و فضای کم جلو دست و پای طراح اتاق فرار رو نمیگیره و همین دلیل خیلی خوبی بود برای ساختن بازی دلاک که 1000متر فضا داره و بازی بصورت جهان باز هم هست.

  • برای این بازی ۷۰ دقیقه زمان اختصاص داده شده و گروه های ۴ تا ۸ نفره می توانند در آن حضور داشته باشند.
  • اما با این حال انتخاب ژانر کاملا بستگی به شناخت خود فرد از خودش داره.
  • امکان دارد یک بازی برای شما بسیار جذاب و برای گروههای دیگر معمولی باشد.
  • بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت اصلا ممکن نیست.

شما و دوستان تان به عنوان کارآگاهان این پرونده جنایی هولناک، به محل جنایت ها می روید تا پرده از راز این قتل های فجیع بردارید. این ژانر به دنیای علمی و فانتزی مرتبط است و ممکن است شامل داستان‌هایی با المان‌های علمی یا جادویی باشد. در داستان بازی بحران آمده است که ارتباط رادیویی یک تیم با مرکز خود قطع می شود و این تیم باید قبل از انفچار از انجا فرار کنند.. آوریل سال ۱۹۸۶ بود که هسته راکتور RBMK ذوب شد و مجبور شدیم تا ۳۰ کیلومتری تمام منطقه رو تخلیه کنیم. پر از موجودات عجیب غریب و اتفاقاتی که هیچ توضیحی براشون نداریم.

از آخرین تخفیفان‌ها مطلع باشید