آیا فرسودگی شغلی ایجاد خواهد کرد؟ سوالات شما در مورد Ram 1500 2025 پاسخ داده شد

Will It Do Burnouts? Your Questions About the 2025 Ram 1500 Answered

وانت رام دیگر با یک V8 موجود نیست، بنابراین جای تعجب نیست که مردم بخواهند در مورد شش های مستقیم بدانند.

  آیا فرسودگی شغلی ایجاد خواهد کرد؟  سوالات شما در مورد Ram 1500 2025 پاسخ داده شد

Ram 1500 مدل 2025 عمدتاً با کنار گذاشتن V8 و استقبال از فناوری و تجمل بیشتر از قراردادها فاصله می گیرد. در ادامه از سال گذشته، خط تولید با موتور 3.6 لیتری پنتاستار V6 با قدرت 305 اسب بخار آغاز می شود. با این حال، پیشرفت قابل توجه در معرفی دو موتور 3.0 لیتری مستقیم شش توربوشارژ دوقلو Hurricane نهفته است که جایگزین گزینه های V8 می شوند و در سطوح مختلف در دسترس هستند.

قبل از رانندگی با چندین مورد از آن تریم ها، از شما پرسیدیم که در مورد جدیدترین و بهترین رم موجود در بازار چه سؤالاتی دارید. در اینجا پاسخ های شما آمده است.

جای تعجب نیست که بیشترین رای مثبت بر روی پیشرانه های جدید متمرکز بود. به طور خاص، شما پرسیدید که نظر ما در مورد موتورهای جدید Hurricane چیست؟ ما بیشتر آن را در کتاب خود پوشش دادیم بررسی جداگانه Ram 1500 تنگستن و شورشی 1500 هر دو نسخه پایه SST 420 اسب بخاری و نسخه High Output 540 اسب بخاری خوب هستند، اما فقط دومی واقعا سریع است.

برای ادامه، تبلیغات را اسکرول کنید

نقد و بررسی: Ram 1500 Rebel 2025 قدرت و بازیگوشی Straight-Six Turbo را اضافه می کند

با چه سوختی کار می کنند؟

علاوه بر این، در مورد اینکه هر کدام از آنها چه نوع سوختی استفاده می کنند تعجب کرده اید. Ram به Carscoops می‌گوید که SST Hurricane در کلاس متوسط ​​خوب کار می‌کند، اما همچنان توصیه می‌کند با بالاترین کیفیت کار کنید. از سوی دیگر، High Output باید سوخت ممتازی داشته باشد تا به حداکثر اسب بخار و گشتاور خود برسد. اگر کسی با گاز کمتر از حد سوخت مصرف کند، سنسورهای ضربه زمان را کاهش می دهند، اما Ram نگفت که چقدر قدرت را کاهش می دهد.

آیا رم شارژر تریم آفرود خواهد داشت؟ به زودی قرار است آن را در طبقات نمایشگاه راه اندازی کنید؟

Ram در مورد جزئیات اینجا بسیار ساکت بود، اما وقتی صحبت از RamCharger به میان می آید، اگر یک یا دو تریم آفرود دیدید، شوکه نشوید. علاوه بر این، انتظار می‌رود که در ماه اکتبر یا حوالی آن در سالن‌های نمایشگاهی عرضه شود.

آیا فرسودگی شغلی خوبی انجام می دهد؟ درخواست یک دوست.

ما مکان امنی برای انجام این کار نداشتیم، اما اگر داشتیم، اکیداً توصیه نمی‌کنیم که این کار را انجام دهیم. احتمالاً فرسودگی های خوبی (نه خوب) دارد، اما فراموش نکنید که هم Rebel و هم تنگستن به صورت استاندارد با چهار چرخ متحرک عرضه می شوند. مکان مناسب برای وارد شدن به این نوع دردسرها در جاده های خاکی است که می توانیم چرخیدن لاستیک ها را در Rebel بارها و بارها تایید کنیم.

پیکربندی جعبه چیست و چه تریم هایی به موتور HO ارائه می شود؟

اجازه دهید این را به دو سوال تقسیم کنیم. اول، دو کابین وجود دارد، Crew Cab و Quad Cab. اولی با جعبه 5'7 اینچی یا جعبه 6'4 اینچی موجود است. مورد دوم فقط با جعبه 6'4 اینچی موجود است.

ثانیاً، High Output درون خطی شش استاندارد در Limited Longhorn، Limited، و تنگستن است. جالب اینجاست که حتی در تریم های دیگر نیز موجود نیست. توربو دوقلو استاندارد در Tradesman و Big Horn اما استاندارد در Rebel و Laramie موجود است.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/03/will-it-do-burnouts-this-and-the-rest-of-your-questions-about-the-ram-1500-answered/