آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex -ایران ارز دیجیتال

همچین کاربران میتوانند برای مشاهده دقیق کارمزد معاملاتی در صرافی کوینکس از سایت رسمی Coinex اکسچنج کوینکس coinex کمک بگیرند. صرافی کوینکس با کسب امتیاز 4.8 از سایت کوین مارکت کپ و حجم معاملات روزانه در حدود یک میلیارد دلار در رتبه 48 صرافی های معتبر دنیا قرار دارد. در صفحه بعدی رمز های مورد درخواست را وارد کنید وsubmit را بزنید. هر چقدر شدن عرضه یا تقاضا در یک صرافی بیشتر باشد، نوسانات بیشتری را نیز در آن شاهد هستیم. معاملات این رمز ارزها در بازارهای بایننس طبق روال معمول خواهد بود. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافیها آورده شده است. صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ در برنامه توکنسوزی هفتگی خود، روز دوشنبه ۵.۸۵ میلیون توکن CAKE به ارزش تقریبی ۱۴۸ میلیون دلار را سوزانده است. کاربران ایرانی توجه داشته باشند به دلیل آنکه کشور ایران در لیست OFAC قرار دارد، هیچ سازمانی به صورت قانونی اجازه خدماتدهی به کاربران ایرانی را ندارد لذا اکثر صرافیهای خارجی احراز هویت را برای کاربران ایرانی محدود کرده اند.

جزییات: این مسابقه از دوم شهریور ماه ساعت ۱۰:۳۰ به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. به عنوان مثال در این دوره جدید اگر در سرویس بخش بیت کوین و پرداخت سود با بیت کوین در دوره ۱۹ روزه با قیمت ۶۰،۰۰۰ دلار شرکت کنید، دارایی شما به مدت ۱۹ روز در این سرویس قفل خواهد بود و پس از آن اگر قیمت بیت کوین در پایان دوره از ۶۰،۰۰۰ دلار بیشتر باشد سود شما با توجه به درصد سود سالانه مشخص شده آن به صورت BTC به حساب شما واریز میشود.

کاربران صرافی گیت میتوانند با سپردهگذاری توکنهای FAN, BUSY, COFIX به مدت ۷ روز در سرویس HODL&EARN این صرافی تا سقف ۱۰۰٪ سود سالانه دریافت نمایند. روی (Account) که در گزینه های بالای تصویر قرار دارد کلیک کنید تا بتوانید در کادری که زیر آن باز می شود، روی گزینه (Account setting) بزنید. Margi Account حساب های مارجین که می خواهید برای لوریج استفاده کنید. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد.

را با بازار اسپات در این صرافی ادامه میدهیم.

توصیه میشود از این صرافیها با احراز هویت ایرانی استفاده نکنید. این بار روی گزینه Margin Trading کلیک کرده تا وارد صفحه معاملات مارجین شوید. برنامه رایگیری برای راهاندازی این استخر تا ۲ شهریور ساعت ۱۳:۳۰ ادامه خواهد داشت. سایر کاربران واجد شرایط به نسبت حجم معاملاتشان سهمی از استخر جایزه به ارزش ۱۰،۰۰۰ دلار توکن HAKA دریافت خواهند کرد. در طرح دوم این مسابقه کاربران بر اساس حجم خرید خالص آنها در بازار BDT/USDT رتبهبندی خواهند شد و ۲۰۰ کاربر برتر مجموعا ۱۰،۰۰۰ دلار جایزه دریافت میکنند.

ساخت حساب و ورود به صرافی کوینکس بسیار ساده است و نیاز به احراز هویت ندارد. صرافی کوینکس به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی و بدون نیاز به VPN و با رابط کاربری ساده و جذاب، باعث شده است که در بین کاربران ایرانی محبوب بسیار زیادی را بدست آورد. بررسی صرافی کوینکس را با بازار اسپات در این صرافی ادامه میدهیم. یعنی عدد لیکویید در معاملات خرید، روند نزولی و در معاملات فروش، روند صعودی به خود می گیرد. اپلیکیشن کوینکس به راحتی برای کاربران قابل دسترسی است که در سریعترین زمان ممکن و با دانلود آن تنها در چند دقیقه میتوانید از امکانات آن بهرهمند شوید. برای ثبت نام نیاز به استفاده از VPN نیست.