آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

با فعال کردن شماره موبایل یک قدم دیگر به احراز هویت کامل در این صرافی نزدیک تر شده و از این گذشته می‌توانید خیلی راحت تر و ایمن تر از حساب کاربری خود استفاده کنید. با طی کردن مراحل زیر می‌توانید شماره موبایل خود را نیز به حساب کاربری در کوینکس فعال کنید. در قسمت فیوچرز صرافی کوینکس به نسبت سایر صرافی ها از ارزهای کمی پشتیبانی می شود و شما می توانید ارزهای بیشتری را در پلتفرم معاملاتی بایننس در قسمت فیوچرز مورد معامله قرار دهید.

ثبت نام در صرافی CoinEX

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را در حوزه ارزهای دیجیتال شروع کرد. این صرافی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های برند ViaBTC به شمار می‌رود و دفتر مرکزی آن در هنگ کنگ مستقر است. بسیاری از کاربران ایرانی پس از تحریم بایننس به استفاده از این صرافی خارجی روی آوردند. البته لازم به ذکر است که این صرافی همانند بایننس یک ارز دیجیتال با نام ” CET ” دارد. اگر بخواهید خرید و فروش های خود را با این ارز در صرافی کوینکس انجام دهید، از مبلغ کارمزد شما ۵۰ درصد کم می شود و رقم کارمزذ شما به ۰.۰۵ تبدیل می شود. این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و معامله کنید.

آموزش ثبت نام کوینکس با گوشی

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورود به اکانت کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آموزش ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس coinex

در گام اول از آموزش صرافی کوینکس باید به سایت صرافی با دامنه coinex.com وارد شوید. برای برداشت ارز از حساب صرافی کوینکس(در این جا ترون)، به قسمت withdraw رفته و بین ارز هایی که موجود دارید ارز مورد نظر را برای برداشت انتخاب کنید. برای جلوگیری از فیشینگ،صرافی کوینکس یک کد anti-phishing تعبیه کرده است برای فعال سازی ان در همین صفحه و در قسمت security در تنظیمات مقابل anti-phishing code روی setting کلیک کنید.

بله بعضی وقتها در بعضی تراکنش ها قبل از کانفیرم میشه یا در تراکنش هایی که سرعت انجام دادنشون طولانی تره مثل تراکنشهای بیت کوین. اگر سوال و یا تجربه خاصی در این زمینه دارید، لطفا در قسمت نظرات زیر همین مقاله بیان بفرمایید. در صفحه باز شده به دنبال گزینه account level بگردید و روی آن کلیک کنید.

سپس یک کد برای ایمیل شما ارسال می‌شود که باید آن را در پنجره باز شده وارد کنید. از همه صرافی های ایرانی می تونید با کارت عابر بانک خودتون، تتر بخرید. اما ارزونترین و سریع ترین صرافی ایرانی، نوبیتکس هست. فعال‌سازی این بخش برای استفاده و دریافت رمز تأیید از طریق استفاده از اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور مورد استفاده دارد.

پس از ورود به این صفحه با وارد کردن اطلاعات حساب، وارد اکانت کوینکس خود شوید. من در صرافی کوینکس ثبت نام کردم و تیک دو مرحله ای هم زدم. جهت دریافت تحلیل هایروزانه عضو کانال تلگرامی شوید ، سعی میشود تحلیل انواع ارز های دیجیتال ماژور را بصورت روزانه منتشر کنیم تا بتوانید براحتی بیشتر تصمیم به خرید یا فروش ارز مورد نظر خود بگیرید .

نحوه ی ثبت نام در صرافی کوینکس