این یک واقعیت کمتر شناخته شده است که شید ساعدهای بزرگی دارد. او این را به کار فیزیکی سختی که در کارگاه انجام می دهد، می پردازد. با این حال، خانم شید میگوید این به این دلیل است که او زمان زیادی را صرف صیقل دادن ترومپت خود میکند. در حالی که ما در مورد سریال تلویزیونی شب های ققنوس هستیم، برایان پاتر، مالک کلوپ شبانه شمالی، یک بار با افتخار از کادیلاک سدان دیویل در سال 1979 به عنوان حقوق بازنشستگی خود یاد کرد، شوخی در آنجا این بود که کادیلاک های قابل سرمایه گذاری از دهه 60 ساخته نشده اند – و این سخاوتمند بودن است
جنرال موتورز در تلاش برای بازنشانی دیدگاه اروپایی تثبیت شده از کادیلاک به عنوان پرش های موبایل، برنامه ای مصمم از بهبودها را در دهه 90 آغاز کرد که برای نشان دادن توانایی خود در ساخت خودروهایی با قابلیت رقابت با بهترین چیزها از این طرف طراحی شده بود. اقیانوس اطلس. این شامل کوچکتر کردن خودروهایی بود که کمی کوچکتر از میانگین ناو هواپیمابر بودند و پذیرش شرکتها مبنی بر اینکه سرهای چهار سوپاپ ممکن است مزایای خاصی داشته باشند.
CTS سال 2004 که توسط وین چری از واکسهال کاوالیر و شهرت کالیبرا طراحی شد، رقیب جدید و شجاع کادیلاک برای BMW سری 5 بود. آنها کاملاً در آن چالش برنده نشدند. شید فکر میکند که CTS در سال 2008 از خدمات بریتانیا خارج شد، اما واقعیت این است که آنها در طی یک دوره تولید 15 ساله که تا سال 2019 به پایان نرسید، تعداد زیادی از آنها را در ایالات متحده فروختند، بنابراین نمیتوانست همه اینها باشد. بد و نبود. نویسندگان معاصر تست جاده در بریتانیا که انتظار داشتند یک قطعه سرباره سریع را در CTS حذف کنند قبل از اینکه به مشروب بخورند و چند تنتور وقت ناهار بخورند، مجبور شدند اعتراف کنند که در واقع آنطور که آنها انتظار داشتند وحشتناک نبود. .
البته CTS انتخابی CTS-V با موتور کوروت ZR1 بود. با 556 اسب بخار از 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر، یک سلاح مطلق بود. در دستها یا پاهای راست، میتواند در کمتر از چهار ثانیه از 0-60 عبور کند. به لطف دیفرانسیل عقب، دمپرهای مغناطیسی، فنرهای سفت و فرمان مناسب، عملکرد خوبی نیز داشت. زمانی رکورد نوربرگ رینگ را برای سالن های تولید با دور زیر 8 دقیقه داشت. خودروی شش سرعته آنقدرها هم عالی نبود، اما میتوانستید آن را با یک دستی داشته باشید، که صادقانه بگویم، آنقدرها هم عالی نبود. واقعاً شرمنده است، چه کسی می داند که با چیزی مانند ZF 8HP70 که به آن پیچ شده است، چه چیزی ممکن است به دست آورد.
V اکنون دارای وضعیت کلاسیک است. همانطور که ما به مطبوعات رفتیم، هیچ کدام برای فروش در بریتانیا وجود نداشت، که چندان تعجب آور نیست زیرا در سال 2009 گران بود (59 هزار پوند) و فقط با فرمان چپ عرضه شد. Vs هایی که Shed در اروپا و ایالات متحده پیدا کرد، برای پول هنگفتی به سر می بردند، با تعداد بسیار کمی از آنها زیر 20 هزار پوند و بیشتر آنها بیش از 50 هزار پوند قیمت داشتند. یک ماشین فنلاندی 2018 با 30000 مایل بیش از 100 هزار پوند قیمت داشت. حتی مدل های 3.2 V6 در اروپا ارزان نیستند، به ندرت قیمت آنها از 10 هزار پوند شروع می شود و اغلب بسیار بیشتر از آن است.
با توجه به همه اینها، سوله 1950 پوندی ما باید مطمئناً به عنوان یک معامله در نظر گرفته شود. برخلاف V، CTS معمولی با فرمان در سمت راست به بریتانیا آمد. LY7 V6 با 255 اسب بخار / 252 پوند فوت چند پورت تزریقی به اندازه کافی صاف بود و اگر در حالت اسپرت آن را به 7000 دور در دقیقه برسانید، صدایی عالی داشت. رکورد قابلیت اطمینان آن در طول سال ها نیز خوب بوده است.
ظاهرا کادیلاک هنوز در بریتانیا حضور دارد. وبسایت بریتانیا نشان میدهد که هنوز در حال ارائه خدمات و در نتیجه قطعات خودروهایی مانند CTS ما هستند، اما پس از ده دقیقه ضربه زدن (روی صفحهکلید خود) شید نتوانست یک مکان خدمات رسمی را در بریتانیا یا در واقع در شرق نیو پیدا کند. York، در ابزار یاب آنلاین خود. شید از مغز خودش میداند که ایان آلن در ویرجینیا واتر فروشنده کادیلاک است. تنها خودروی جدیدی که ظاهراً می توانید از آنها بخرید XT4 است، یک SUV جمع و جور که با موتورهای 2.0 بنزینی یا دیزلی نیرو می گیرد. وب سایت Allan می گوید که هزینه آن 99000 یورو است، اما مطمئناً باید اشتباه تایپی یا اشتباه خوانده شده توسط Shed باشد.
به هر حال، XT4 خیلی بیشتر در دسترس نخواهد بود زیرا جنرال موتورز توجه خود را به جایگزینی برای شورولت بولت EV معطوف کرده است. تعداد کمی تامینکننده قطعات در بریتانیا وجود دارد، بنابراین با همکاری مالکان آگاه در انجمنهای Caddy و یک تعمیرکار مایل در پشت خیابان، باید بتوانید CTS خود را بدون دردسر در حال اجرا نگه دارید. آخرین MOT در این 82000 مایل در ماه اکتبر انجام شد. این نشان می دهد که یک جفت دیسک ترمز جلو و یک جفت لاستیک جلو مورد نیاز است. در عقب آفساید مقداری خراش وجود دارد اما در تاریخ MOT هیچ اشاره ای به زنگ زدگی نشده است. در ژانویه 2006 ثبت شد، بنابراین باید در منطقه وظیفه خودروی فانتوم “K*” قرار گیرد که اگر شید درست باشد (بعید است) مالیات سالانه 415 پوند تعیین می شود.
چیزهایی که باید به آنها توجه کرد؟ زنجیر تایم ممکن است مشکل ایجاد کند، به خصوص اگر در تعویض روغن کوشا نباشید (دریچههای PCV ممکن است مسدود شوند)، اما معمولاً تا زمانی که 120000 مایل در 3.6s نرسیده باشد مشکلی ایجاد نمیشود. یاتاقان های چرخ و بازوهای تعلیق معمولاً مصرف می شوند. شید نمی تواند ببیند این ماشین سانروف دارد یا خیر. امیدواریم که نه، زیرا ممکن است زهکشی ها مسدود شوند و باعث خرابی معمول الکتریکی شود. اگر شما علاقه مند و در حالت ایده آل، بسیار شجاع باشید، خانم شید می تواند همه چیز را در مورد لذتی که با Volvo XC60 خود داشته است، در این زمینه به شما بگوید.
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49261