چهار SUV Super ICE هیوندای Ioniq 5 N EV را به چالش می کشند

Four Super ICE SUVs Challenge The Hyundai Ioniq 5 N EV

آیا هیوندای با بهترین های اروپا آموزش می بیند؟ پاسخ این پرسش ممکن است شما را شگفت زده کند

  چهار SUV Super ICE هیوندای Ioniq 5 N EV را به چالش می کشند

  • Super SUV ها ثابت می کنند که می توانند به اندازه برخی از خودروهای پرفورمنس در یک خط مستقیم سریع باشند.
  • قرار دادن آنها در کنار هم به ما این فرصت را می دهد که ببینیم در طول مسابقه چگونه مقایسه می شوند.
  • کندترین ماشین در اینجا تنها 12.3 ثانیه طول می کشد تا رقص یک چهارم مایل را انجام دهد.

فن‌آوری مدرن خودرو، شاهکارهای عملکردی را که زمانی تصور می‌شد برای اکثر خودروها غیرممکن بود، ممکن می‌سازد. به عنوان مثال، سوپر SUV ها نه تنها وجود دارند، بلکه از نظر عینی بسیار سریع هستند.

هاگرتی برای این آزمایش ترکیب متنوعی را به Willow Springs آورد. این گروه شامل هیوندای Ioniq 5 N، تنها مدل الکتریکی با قدرت 641 اسب بخار (477 کیلووات) بود. مازراتی Grecale Trofeo مجهز به موتور 3.0 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با قدرت 523 اسب بخار (390 کیلووات)، جگوار F-Pace SVR با قدرت 550 اسب بخار (410 کیلووات) 5.0 لیتر V8 سوپرشارژر و پورشه مکان GTS همراه بود. 434 اسب بخار (323 کیلووات) از موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربوی خود.

بررسی: هیوندای آیونیک 5 N یک موشک بالستیک است که خودروهای برقی را بازتعریف می کند

این اعداد ممکن است آشکار کند که چه کسی دست برتر را دارد و در واقع، این درست است. هیوندای با قدرت و قوای محرکه الکتریکی بقیه را با طول 12 خودرو گرد و خاک می کند. این که چگونه این کوارتت واقعاً عمل می کند، چیزهای زیادی در مورد مهندسی انجام شده در هر یک می گوید.

به عنوان مثال، پورشه با یک چهارم مایل زمان 12.3 ثانیه از دست می دهد، اما در واقع به لطف گیربکس دوکلاچه هوشمند خود، به سختی هیوندای راه اندازی می شود. جگوار با موتور سوپرشارژر خود کمی طول می کشد تا قدرت تولید کند و برای شروع از بقیه گروه عقب تر است. با این حال، در پایان مسابقه، این دو جای خود را عوض کرده‌اند و F-Pace پس از هیوندای در جایگاه دوم قرار می‌گیرد، در حالی که پورشه، باز هم به ماندگاری می‌رسد.

با این حال، یک خودروی دیگر برای هیوندای وجود دارد که باید سقوط کند. این لامبورگینی اوروس پفورمانته است. یک موتور V8 توربوشارژ دوقلو 657 اسب بخاری (489 کیلووات) در زیر کاپوت قرار دارد و تمام این نیرو به هر چهار چرخ می رسد. از نظر تئوری، باید بتواند Ioniq 5 N را بکوبد.

بررسی: مازراتی Grecale GT جدید ثابت می کند که گزینه هایی فراتر از پورشه ماکان وجود دارد

در عمل، شانسی ندارد. مطمئنا، اوروس با شدت بیشتری راه اندازی می شود و طول ماشین را روی هیوندای قرار می دهد، اما به محض اینکه گاو بزرگ مجبور به تعویض دنده شود، مسابقه شروع به پایان می کند. Ioniq 5 N چهار طول خودرو را در لامبورگینی قبل از خط قرار می دهد که کاملاً شگفت انگیز است.

منبع: https://www.carscoops.com/2024/05/four-super-suvs-take-aim-at-the-hyundai-ioniq-5-n/