چای امیننت مدل لاکچری وزن 200 گرم فروشگاه اینترنتی سروش سوپر سروش سروش اپ | OkChay

چای امیننت مدل لاکچری وزن 200 گرم فروشگاه اینترنتی سروش سوپر سروش سروش اپ | OkChay

پک هدیه لاکچری تکسو، شامل 9 محصول چای کیسه‌ای است که با ظاهری چرمی و مشکی رنگ طراحی شده است. این محصول ویژه را می‌توانید در مهمانی‌ها، جلسات و به عنوان هدیه استفاده کنید. با خرید یک پک هدیه پذیرایی تکسو، می‌توانید از خواص بی‌شماری بهره‌مند شوید. جهت پر کردن دوباره دمنوش لاکچری باکس جعبه ای گوزل می‌توانید از بسته‌های سی عددی دراپ باکس با طعم های مختلف تهیه فرمایید. ابعاد بسته بندی لیوان چای دار ماسالا 6 نفره لاکچری به صورت 25 سانتی متر ارتفاع، 9 سانتی متر عرض و 25 سانتی متر طول می باشد که ابعاد لیوان داخل بسته به صورت 11 سانتی متر ارتفاع، 7.5 سانتی متر عرض و 7.5 سانتی متر طول می باشد که حجم این لیوان ها 220 سی سی می باشد که برای تهیه یک چای ماسالا تک نفره بسیار مناسب است. حاوی ۶ نوع مختلف دراپ باکس مثلثی چای و دمنوش می‌باشد که می‌توانید براحتی طعم مورد نظرتان را انتخاب کنید و به لحاظ بسته‌بندی چوبی و زیبای آن، گزینه‌ای مناسب برای هدیه به دوستان و عزیزان شما شعبات و نمایندگی های فروش اوکی چای می‌باشد.

  • اگر می‎خواهید به‌طور کامل با نوشیدنی‎های سرد آشنا شوید، مقاله‌ی انواع نوشیدنی سرد را مطالعه کنید.
  • چای سیاه خارجی در ۵ ماه ابتدای سال نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد قیمت را تجربه کرده و میانگین قیمت آن حدود ۳۰ هزار تومان بالا رفته است.
  • تحت کنترل tea taster گوزل بدون افزودن هرگونه رنگ و اسانس تهیه می‌گردند.
  • امیننت در تولید چای های خود از هیچگونه سموم و مواد شیمیایی استفاده نمیکند و با لقب پاک ترین چای دنیا شناخته شده است .

این جعبه همچنین دارای انواع چای ها مانند چای سبز، دمنوش نعناع، چای سیاه ارل گری و چای سیاه گوزل است. برای تهیه این قهوه خوشمزه به 3 قاشق چای‌خوری قهوه، 2 قاشق غذاخوری شکر، 2 قاشق چای‎خوری آب و 2 فنجان شیر نیاز داریم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی خوش نوش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. بسته بندی های نوین علاوه بر محافظت از محصول تولیدی، حمل و نقل آسان و به صرفه، زیبایی ظاهری، تنوع در طرح و رنگ های مختلف، و قیمت رقابتی را به همراه دارند. ظروف IML تمام ویژگی های مورد نیاز یک بسته بندی شکیل صادراتی از جمله استاندارهای رایج و بهداشتی را داراست. تمامی حق و حقوق این سایت برای فروشگاه اینترنتی شاهو محفوظ میباشد.

دسته بندی ها

فلاسک در واقع نوعی بطری است که مایعات گرم نظیر چای را گرم و مایعات خنک را مثل آب خنک نگه می‌دارد. استفاده از چای در محیط کار باعث تمرکز بیشتر می‌شود، همچنین خستگی زیاد ناشی از کار را برطرف می‌کند. از بسته‌بندی زیبای آن استفاده می‌کنید و نیازی به استفاده از یک ظرف دیگر ندارید.دیگر نیازی به تعویض ظرف ندارید و چون کسی به چای‌ها دست نمی‎زند، از پاکیزگی آن هم مطمئن خواهیم بود. در سال های اخیر دمنوش های گیاهی و میوه ای مورد استقبال و مصرف بسیاری از خانواده ها قرار گرفته است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه آنلاین کوک ابزار می‌باشد.

لوازم جانبی حیوانات

استفاده از مطالبکافی مافیفقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق بهفروشگاه اینترنتی کافی مافیمی‌باشد. بسیاری از مدیران کسب و کارهای رو به رشد، به طور مداوم با سختی ها و دغدغه های تامین اقلام مصرفی سازمان خود دست و پنجه نرم می‌کنند.