پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | dieselcommittee

یکی از مشکلات توربو ، عدم زیر بار بردن دیزل و استفاده حداقل بیش از 60 درصد از قدرت نامی دیزل میباشد. سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. قطرات گازوئیل همچنان در حال کوچتر شدن و تبخیر شدن هستند تا نهایتا تمامی آن ها سوخته شوند. © تمامی حقوق این سایت برای شرکت ایران خودرو دیزل محفوظ است . گوگرد موجود در سوخت بايد به اندازه اي کم باشد که موجب سايش زود هنگام رينگهاي پيستون و جداره سيلندر نشود و حداقل مقدار دي اکسيد گوگرد را هم از طريق اگزوز دفع کند. البته سوختي که مورد استفاده قرارمي گيرد بايد تميز، پايدار و تصفيه شده بوده و خورندگي نداشته باشد.

این سوختن و احتراق باعث انرژی زیادی می‌شود و موجب آن است تا پیستون به سمت پایین حرکت کند و باعث حرکت میل لنگ میشود . بزرگترین موتور دیزل در سال ۲۰۰۶ عرضه شده است که یک دیزل دریایی به نام Wärtsilä-Sulzer RTA96-C است که توان خروجی ۸۴٫۴۲ مگا وات برق معادل ۱۱۳٫۲۱۰ اسب بخار را با سرعت ۱۰۲ دور در دقیقه تولید می‌کند. برای سوزاندن یک ماده سوختی به دو عامل حرارت و اکسیژن نیاز است. اکسیژن از طریق مجاری ورودی موتور وارد محفظه سیلندر می‌شود و سپس بوسیله پیستون فشرده می‌گردد.

آلودگی‌های سوخت دیزل

زندگی یک فیلتر دیزل بستگی به کیفیت سوختی که از طریق آن عبور می کند دارد. اگر فیلتر سوخت دیزل قبل از زمان معمول مسدود شود، این نشان می دهد که میزان آلاینده ها در سوخت بسیار بالاتر از حد طبیعی است. سوخت دیزلی یا گازوئیل یکی از مهم‌ترین انواع سوخت فسیلی است که کاربرد صنعتی فراوانی دارد و برای صنعت نفت و اقتصاد بسیار اهمیت دارد.

  • ورود سوخت به داخل فضای احتراق که پر از هوای با دمای بالا و فشرده است باعث ایجاد انفجار و ضربه برگشتی به پیستون می شود.
  • انژکتور در موتور های دیزل از اجزای بسیار پیچیده‌ای تشکیل شده و موضوع بسیاری از آزمایشات بزرگ بوده است.
  • لذا این شرکت با مدیریت کلان بر کلیه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، نهایت سعی خود را در برآورده کردن خواسته های مشتریان خود و ایجاد فضای آرامش ذهنی از شروع فرآیند بارگیری گرفته تا ارسال و تحویل برای صاحبان بار، صحه می گذارد.
  • اما در موتور های دیزلی روند کار بسیار فرق می کند ( بالا تر توضی داده ایم ) .

هم مجله خبری دیزل کمیته اوليه و هم فيلتر ثانويه ، به تدريج ،دچار گرفتگي مي شود؛ دراين حالت موتور با قدرت كمتري كار مي كند . در صورت گرفتگي فيلترها ، عقربه اين نشانگر از وضعيت «عادي»KPa200، جابه جا مي شود و وضعيت «غير عادي» يا گسترهKPa1600را نشان مي دهد . اگر موتور ديزل چنين نشانگر يا درجه داشته باشد، علت كاهش قدرت موتور را به متصدي نشان مي دهد . بر آورد نشان مي دهد كه حتي وجود پنج گرم ذرات ساينده ريزي حتي پنج ميكرون ، مي تواند به پمپ سوخت پاش صدمه بزند. در مدار فشار ضعیف سوپاپ سرریز به کار رفته که دارای یک پیستون و فنر است. وظیفه این سوپاپ ثابت نگه داشتن فشار در مدار اولیه و بخارات مدار و هواگیری احتمالی در آن بر طرف مینماید.

http://boostercctv.ir

مسیر لوله ها به تانک و همچنین مسیر از تانک سوخت به پمپ سه گوش را نیز بررسی کنید ، پمپ سوخت خود را باز کرده و امتحان کنید که به اندازه کافی قدرت مکش داشته باشد. اگر دو سیلندر که دیوار به دیوار هم هستند دارای کمپرس زیاد باشند، احتمالا متوجه ضربه و خرابی واشر در بین این دو سیلندر خواهید بود. اگر فشار هر چند خانه اول پایین و به مرور فشار خانه های دیگر افزایش یافته باشد تا به سطح نرمال برسد ، نشان دهنده این است که یک سوپاپ قفل کرده است.

پمپ های روغن کارکرده