پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | dieselcommittee

با توجه به این موضوع که دانسیته و چگالی آب نسبت به گازوئیل بیشتر می‌باشد، به همین دلیل در شکل آزاد، آب در کف مخزن در گازوئیل قرار خواهد گرفت. مولکول‌های بنزین سبک‌تر بوده که به همین دلیل به نسبت گازوئیل دارای فراریت بیشتری می‌باشند. این بدان معنا است که در دمایی ثابت، مولکول‌های بنزین به نسبت بیشتری از مولکول‌های گازوئیل تبخیر می‌شوند که یعنی بنزین سریع‌تر آتش خواهد گرفت.

او ابتدا می خواست موتورش زغال سنگ پودر شده را بسوزاند، اما به سرعت به نفت روی آورد و نتایج قابل توجهی به دست آورد. اگر شما سوخت دیزل را (گازوئیل) با بنزین مقایسه کنید، خواهید دید که آنها متفاوت هستند، آنها مطمئنا بوی متفاوتی دارند، سوخت دیزل (گازوئیل) سنگین‌تر و چگالی‌ زیادی دارد . گازوئیل نسبت به بنزین دیرتر تبخیر می شود، در واقع نقطه جوش آن نسبت به آب بالاتر است. معمولاً وقتی صحبت از سوخت دیزل می‌شود تمام توجهات به‌سمت گازوئیل می‌رود. انژکتور در موتور های دیزل از اجزای بسیار پیچیده‌ای تشکیل شده و موضوع بسیاری از آزمایشات بزرگ بوده است.

یک پاسخ به “تفاوت موتورهای دیزلی و بنزینی”

بله حالا می توانیم بگوییم موتور های دیزل در صنعت هوابرد کاربرد بسزایی دارد اما نه در زمینه هواپیمایی . موتور های ملخی , موتور های به شدت قوی و کشنده اولین هواپیمای آلمانی را می توان از بهترین نمونه های استفاده از موتور دیزل نام برد . موتور دیزل 2 زمانه که استفاده از آن منسوخ شده بیشتر در موتور های زمان جنگ جهانی دوم استفاده می شد که در یک سیکل عادی تولید قدرت , 2 سیکل را انجام می دهد .

موارد کاربرد سوخت دیزل

در مجله خبری دیزل کمیته چهارم، پیستون که در اثر احتراق و سوخت پایین آمده است، اکنون به حرکت در می آید و گازها را از طریق سوپاپ ها به بیرون می راند، این باعث می شود که گاز از سیلندرها خارج شود و آن را برای چرخه جدید آماده کند. احتراق درونی انرژی کمتری هدر می‌دهد چون حرارت مجبور نیست از محلی که تولید می‌شود به طرف سیلندر حرکت کند. در واقع، همه اتفاق‌ها در یک محل می‌افتد و درست به همین خاطر است که موتورهای احتراق درونی کم مصرف‌تر هستند و با یک میزان معین از سوخت‌، انرژی بیشتری تولید می‌کنند. بهتر است بدانید که نحوه کار دیزل ژنراتور با یک ژنراتور بنزینی متفاوت است و همچنین بسیاری از کاربران به دلیل ارزان و در دسترس بودن سوخت گازوئیل، ژنراتور دیزلی را برای تامین برق خود انتخاب می‌کنند. البته تنها تفاوت بین موتور های دیزلی و موتور های بنزینی دلایل مکانیکی نیست ، بلکه از لحاظ سوخت مصرفی شان نیز دارای تفاوت هستند . هدف از به كارگيري سيستم سوخت رساني در موتور ديزل ،انتقال سوخت از باك به موتور است تا آنجا به داخل محفظه احتراق پاشيده شود و بسوزد.

  • شیر EGR یا دریچه احتراق گاز خروجی، یک سوپاپ دریچه کنترل شده است که اجازه می دهد مقدار خاصی از گاز خروجی به منیفولد ورودی هوا وارد شود.
  • اینکه از چه نوع سوختی برای دستگاه خود استفاده می‌کنید، بستگی به نوع دستگاه و نظر سازنده دارد.
  • به همین دلیل است که اکثر اتوبوس ‌ها و تاکسی ‌ها در کشورهای مختلف، موتورهای دیزلی دارند.
  • موقعی که یک موتور دیزل سرد است، مرحله کمپرس ممکن است دمای هوا را به اندازه کافی برای مشتعل کردن سوخت بالا نبرد .
  • در موتورهای احتراق داخلی، چهار فاز به صورت چرخه ای وجود دارند که عبارتند از مکش، تراکم، احتراق و تخلیه.

البته امروزه برای زیر دریایی های فوق پیشرفته از موتورهای هسته ای و درونسوز و یا موتور های عظیم برقی استفاده می شود که در این صورت نویز را تا حد بسیار زیادی از بین برده و دشمنان متوجه حضور زیر دریایی ها نمی شود . آنها با موتور های بنزینی , احتراق خارجی هم امتحان کردند اما نتیجه ای به شدت منفی را دریافت کردند . این موتورها به جای میل لنگ متصل به فلایویل , مستقیما به پره هلیکوپتر متصل می شوند به طوری که از یک جا به بعد این پره هست که با شتاب و گریز از مرکز خود موتور را در تارگت های پروازی روشن می کند . سیستم کارکرد هواپیما ها و در کل موتور های صنعت هواپیمایی به شدت ا موتور های زمینی و دریایی متفاوت است .

http://boostercctv.ir