پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | dieselcommittee
انتشار: اسفند 15، 1402
بروزرسانی: 03 تیر 1404

پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | dieselcommittee

این فشرده سازی بالا باعث می شود که درجه حرارت هوا افزایش یابد سپس سوخت مستقیم به هوای فشرده شده در محفظه احتراق وارد می شود. موتور دیزلی دارای بهترین راندمان حرارتی است یعنی هنگام کار نسبت به موتور بنزینی و گازی گرمای موتور را بهتر دفع می کند. در خودروهای دیزلی به دلیل فشار زیاد درون موتور، واشر سرسیلندر موتور بیشتر مستعد خراب شدن است، به همین دلیل رسیدگی و سرویس منظم موتورهای دیزلی می تواند تا حدی جلوی این مشکلات را بگیرد. در سال ۱۸۹۰ میفدی آکروید استوارت حق اختراع موتوری را دریافت کرد که در آن هوای تازه در سیلندر موتور متراکم می شد و سپس (برای جلوگیری از احتراق پیش از احتراق) سوخت به هوای متراکم، این موتورهای کم فشار تزریق می شد.

  • اگر بخواهیم انرژی بیشتری را از مخلوط هوا و سوخت بگیریم، نسبت تراکم بالا مطلوب است زیرا منجر به راندمان حرارتی بالاتر می شود.
  • اغلب وقتی با ما تماس میگیرنداز ما میخواهند که مشکلات موتور را با گوشی تلفن تشخیص دهیم، کاش به این آسانی بود.
  • این مشکل با وجود سیستم هایی که سوخت را درون باک گرم می کنند تا حدی حل می شود.
  • این سیستم نیز از رایج ترین انواع سیستم های سوخت رسانی در موتورهای دیزلی تا قبل از سال 2000 بوده است.البته در حال حاضر نیز هنوز استفاده می شود.
  • تنظیم مقدار پاشش سوخت به طور یکنواخت در همه سیلندرها در این سیستم کار دشواری بوده و به وسیله دستگاه های مخصوص توسط افراد متخصص انجام میشود.

در این شرایط آب نه حالت محلول دارد و نه حالت آزاد، بلکه به شکل قطرات ریزی در گازوئیل حالت شناور خواهد داشت. از مضرات گازوئیل این است که میزان آلاینده های بیشتر و دی اکسید کربن بیشتری تولید می کند. بازه جوش بنزین حدود 20 تا 150 درجه سانتیگراد و بازه جوش گازوئیل حدود 37 الی 450 درجه سانتیگراد می باشد. به طور کلی قیمت گازوئیل قبل و بعد از افزایش قیمت بنزین با تغییر روبرو نشده است. اما با این حال در صورت کسری بودجه، دولت می تواند قیمت آن را افزایش دهد. که در این صورت در موتور 2 زمانه شما مکش و تراکم را در یک سیکل و قدرت و تخلیه را در سیکل دوم و یا سیکل آخر مشاهده می کنید .

تفاوت یو پی اس (UPS) با موتور برق | کدام را انتخاب کنیم؟

در ایالات متحده آمریکا از دهه ۱۹۳۰ آرام آرام شروع به استفاده در چند مجله خبری دیزل کمیته کرده اند و از دهه ۱۹۷۰ خودرو های دیزلی نقش بزرگی در صنعت حمل و نقل و تجهیزات این کشور بازی می کردند. محل نگهداري سوخت و مخزن سوخت را بايد مرتب مورد بازرسي قرار داد تا عاري از قطرات آب و ذرات آلاينده و رسوبات باشد. تمامي موتورهاي ديزلي که در شاهراههاي ايالات متحده حرکت مي کنند بايد ذرات معلقي که از اگزوز آنها خارج مي شود کمتر از0/1 گرم به ازاي هر اسب بخار باشد. به منظور فراهم سازي چنين شرايطي ميزان گوگرد موجود در سوخت نبايد بيشتر از0/5 درصد باشد.

جدیدترین محصولات پمپ و بوستر پمپ

در حدود 36% فرآورده هاي حاصل از تقطير نفت خام را گازوئيل تشكيل مي دهد. مقدار سوختي كه پاشيده مي شود بين 2000 را (تحت بار كامل) تا را(هنگام كار با دور آرام) حجم جابه جايي سيلندر تغيير مي كند. بعضي از فيلترها آبگير دارند .آب و رسوبات سنگين در اين محفظه جمع مي شوند تا بتوان آنها را تخليه كرد. فيلترهاي ديگر يك وسيله جدا كننده آب دارند كه در از فيلتر مستقل است.

شمع گرمکن یک سیم گرمکن الکتریکی است (مانند سیم های داغی که شما در یک برشته کن می بیننید) که محفظه احتراق را گرم و دمای هوا را موقعی که موتور سرد کار می کند را افزایش می دهد که باعث روشن شدن موتور می شود. این قسمت وظیفه دارد تا سوخت دیزل را با بالا بردن فشار سوخت به انژکتورها برساند تا بتواند وارد محفظه احتراق شوند. پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا و تا نقطه مرگ بالا حرکت می کند. در این زمان پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا حد معینی متراکم می سازد. در طول این زمان سوپاپ تخلیه که در قسمت فوقانی سیلندر و در داخل سرسیلندر قرار دارد کماکان بسته مانده است.

http://boostercctv.ir