پمپ انژکتور دیزل چیست؟ چگونه کار می کند و راهنمای رفع مشکل در پمپ انژکتور- دلتا ژنراتور | dieselcommittee

ایمنی موتورهای ژنراتور دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی بسیار بیشتر است زیرا گازوئیل نسبت به بنزین کمتر فرار بوده و قدرت اشتعال آن هم به مراتب از بنزین کمتر است. که زمان زیادی از ماشین میگیرند از این نوع موتورها استفاده میکند. پس از خاتمه تزریق سوخت عمل سوختن تا حدود ۳/۲ از زمان قدرت ادامه پیدا می‌کند. همه آن ها مانند موتورهای بنزینی است با این تفاوت که در آن به جای شمع، انژکتور نصب شده است.

http://boostercctv.ir

با پایین آمدن پیستون یک خلأ نسبی در سیلندر ایجاد می‌شود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر می‌گردد. در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می‌گردد. این موتورها سنگین، کم سرعت، دارای یک یا چند سیلندر و از نوع دوزمانه یا چهارزمانه بودند. در هنگام بررسی و مقایسه دستگاه ها باید از پارامترهای ثابت و استانداردی استفاده کنیم.

استارت خوردن موتورهای بنزینی در مقابل موتورهای دیزلی

بهترین راهکار برای جداسازی آب از گازوئیل، استفاده از دستگاه تصفیه گازوئیل می‌باشد. بنزین دارای گرانروی کمتری به نسبت گازوئیل می‌باشد که البته با کمتر شدن دما، گرانروی گازوئیل بیشتر نیز می‌شود، اما بنزین دچار اینگونه رفتارات در تغییرات دمایی نمی‌شود. البته امروزه برای زیر دریایی های فوق پیشرفته از موتورهای هسته ای و درونسوز و یا موتور های عظیم برقی استفاده می شود که در این صورت نویز را تا حد بسیار زیادی از بین برده و دشمنان متوجه حضور زیر دریایی ها نمی شود . آنها با موتور های بنزینی , احتراق خارجی هم امتحان کردند اما نتیجه ای به شدت منفی را دریافت کردند .

  • تمامی دوره ها با اعطای مدرک معتبر و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود.
  • این دستگاه به عنوان یک تولید کننده برق نقش پر رنگی در صنایع مختلف ایفا می کند.
  • اگر سوخت وجود دارد و از پیچ های هواگیری انژکتور خارج می شود، در اینصورت آنها را یک به یک سفت کنید و در این حال، استارت بزنید.
  • روش کار تحت فشار، راحت ترین روش برای مکانیک است که با وصل جریان برق پمپ داخل باک و بازکردن دریچه های هواگیری اجازه می دهد .
حال اگر مجله خبری دیزل کمیتهی وارد شده به درون سیلندر به جای ۱ اتمسفر ۵/۱ اتمسفر فشار داشته باشد، پس از متراکم شدن( در نسبت ۱۶ به ۱ ) به جای ۱۶ اتمسفر، ۲۴ اتمسفر فشار خواهد داشت و این یعنی جرم و حرارت بیشتر و در نتیجه احتراق بهتر و آلودگی کمتر. راهکارهایی برای بهبود عملکرد موتورهای دیزل به جرات می توان کفت که تا کنون هیچ نوع موتور درون سوزی به اندازه موتورهای دیزل مورد بازنگری و بهینه سازی قرار نگرفته. گازوئیل درجه اشتعال کمتری در مقایسه با بنزین دارد و راندمان موتور برق دیزل بالاتر از موتور برق بنزینی می­ باشد و به صرفه ­تر است.

موتورهای بنزینی و ویژگی های آن ها

موتور دیزل 2 زمانه که استفاده از آن منسوخ شده بیشتر در موتور های زمان جنگ جهانی دوم استفاده می شد که در یک سیکل عادی تولید قدرت , 2 سیکل را انجام می دهد . مزیت دیگر دیزل در تفاوت با نوع احتراق در سیستم موتور آن در مقایسه با نوع بنزین سوز است. به علت وارد شدن فشار و گشتاور زیاد بر روی میل لنگ جنس آن از فولاد آلیاژی مقاوم انتخاب و به روش ریخته گری خاص یا آهنگری پرسی تولید می شود. آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد.