مک لارن آرتورا اسپایدر 2025 دارای قدرت 690 اسب بخار و حداکثر سرعت 205 مایل در ساعت است.

مک لارن آرتورا اسپایدر 2025 دارای قدرت 690 اسب بخار و حداکثر سرعت 205 مایل در ساعت است.

مک لارن از دو سال پیش تاکنون برای عرضه ابرخودروی هیبریدی آرتورا تلاش کرده است. این خودروساز سال گذشته مجبور شد تحویل چند ماهه را به تعویق بیاندازد تا کیفیت را بهبود بخشد، اما اکنون این شرکت آماده است تا خط تولید آرتورا خود را با نسخه کانورتیبل گسترش دهد.

مک لارن آرتورا اسپایدر 2025 در مقایسه با مدل کوپه دارای چندین پیشرفت است، از جمله طراحی اصلاح شده برای قرار دادن سقف سخت جمع شونده. بسیاری از به‌روزرسانی‌ها برای مدل 2025 کوپه ارائه می‌شوند و شما می‌توانید هر دو را اکنون سفارش دهید.

قلب هیبریدی

پیشرانه هیبریدی 3.0 لیتری M630 V6 دو توربوشارژر ترکیبی 690 اسب بخار قدرت و 531 پوند فوت گشتاور تولید می کند که 19 اسب بخار بیشتر از قبل است. پایه‌های موتور جدید، حرکت پیشرانه را محدود کرده و پایداری را بهبود می‌بخشد. گیربکس هشت سرعته دارای کالیبراسیون اصلاح شده است که 25 درصد تعویض سریع تر را انجام می دهد و نیرو را از طریق دیفرانسیل کنترل شده الکترونیکی به چرخ های عقب ارسال می کند.

اسپایدر می تواند در 3.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، در 8.4 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت برسد و در 21.6 ثانیه به سرعت 186 مایل در ساعت برسد و با 205 محدود الکترونیکی از آن بالاتر رود. طبق گفته ها، می تواند مسافت یک چهارم مایل را در 10.8 ثانیه کامل کند. مک لارن

ویژگی جدید «چرخش چرخان» امکان چرخش چشمگیر چرخ را هنگام شتاب گیری از حالت سکون با ورودی دریچه گاز سنگین فراهم می کند، در حالی که حالت الکتریکی خالص تا 21 مایل برد را ارائه می دهد. Artura یک باتری 7.4 کیلووات ساعتی (قابل استفاده) دارد.

مک لارن آرتورا اسپایدر داخلی 2025
مک لارن آرتورا اسپایدر عقب 2025 3/4

سیستم خنک کننده هوا گرمایی جدید مک لارن شامل کانال های خنک کننده ترمز جدید و افزایش جریان هوای موتور است. آرتورا 2025 از دیسک‌های سرامیکی کربنی و کالیپرهای آلومینیومی سبک وزن استفاده می‌کند، در حالی که دریچه‌های دمپر اصلاح‌شده سواری و هندلینگ را بهبود می‌بخشند. مک لارن نرخ پاسخ سیستم تعلیق کنترل میرایی فعال را تا 90 درصد افزایش داد.

طراحی اصلاح شده

علیرغم اضافه شدن سقف سخت جمع شونده، آرتورا اسپایدر تنها 136 پوند بیشتر از کوپه وزن دارد و وزن آن 3439 پوند است. طراحان مجبور شدند ظاهر آرتورا را برای تطبیق با سقف متحرک تغییر دهند، تکیه‌گاه‌های جدید اضافه کنند و پاداش دریچه‌های خنک‌کننده پیشرانه را تغییر دهند. مک لارن حتی اطراف شیشه جلو را بهینه‌سازی کرد و گیره‌هایی در آن تعبیه کرد تا وقتی سقف پایین است، بوفه را کاهش دهد.

مک لارن آرتورا اسپایدر 2025

هشت موتور الکتریکی کل چیز را کنترل می کنند، سقف را در 11 ثانیه با سرعت 31 مایل در ساعت باز یا بسته می کنند و شنیدن سیستم اگزوز سوپاپ اصلاح شده را آسان تر می کند. سقف با پنل شیشه ای الکتروکروماتیک نیز موجود است.

قیمت و مشخصات

تحویل در اواسط سال آغاز خواهد شد و Spider از 273800 دلار شروع می شود. سه مشخصات داخلی با قیمت 9400 دلار در دسترس هستند: Performance، TechLux و Vision.
چرخ‌های نقره‌ای 15 پره جدید برای مدل سال 2025 استاندارد هستند. اسپایدر با یک پالت رنگی توسعه یافته که شامل پنج رنگ استاندارد، 20 رنگ الیت و 18 رنگ MSO است، در دسترس است. نشان‌های نقره‌ای گزینه‌ای بدون هزینه هستند و نشان‌های جدید سیاه و سفید Stealth به صورت استاندارد ارائه می‌شوند.

سیستم صوتی استاندارد دارای پنج بلندگو است، اما سیستم صدای فراگیر Bowers & Wilkins با 12 بلندگو با پک فناوری موجود است. این مجموعه شامل یک بلندگوی وسط عقب بین صندلی ها است.

نمی توان کوپه را فراموش کرد

مک لارن پیشرفت‌های آرتورا اسپایدر را در کوپه آرتورا در دسترس قرار می‌دهد، از جمله افزایش اسب بخار. در کنار کانورتیبل خواهد رسید. دارندگان کوپه موجود می توانند با مراجعه به خرده فروشی مک لارن، 19 اسب بخار اضافی را به صورت رایگان دریافت کنند.

منبع: https://www.motor1.com/news/710168/2025-mclaren-artura-spider-details-price/