فلایویل هایی که مجله خبری دیزل کمیته لبه های دندانه ای هستند نیز در صورت نیاز به چرخش نیز کمک می کنند. شاید کمی گیج کننده باشد اما بهتر است در ذهن خود تحلیل کرده و سیستم را باز سازی کنید ( شاید تکنولوژی جدیدی خلق شد ) . سلام جناب رحمانی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
- ژنراتور یک محصول انقلابی است که برق آماده باش پاک و قابل استانداردی را در اختیار میلیون ها شرکت ، موسسه های تجاری کوچک ، و خانهها قرار میدهد.
- در این برهه پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا اندازه مشخصی منقبض می کند.
- دمای بالای و حرارت و فشار بالای هوای داخل سیلندر پس از ورود سوخت باعث احتراق می شود.
- رادلف دیزل در حالی پروسه اختراعات خود را در سال 1983 شروع کرد که استورات به مراحل تحقیق و توسعه موتورهای خود پایان می بخشید.
لیکن از آن تاریخ تاکنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت نمودهاست که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم. در طول سالیان گذشته گام های سریعی در توسعه و استفاده از مبادی و اصول دیزل در موتورهای احتراق داخلی برای کارهای تراکتوری و کارهای ثابت برداشته شده است. پس از سه سال تلاش و در سال 1896 وی موفق به توسعه مدل قبلی و ساخت مدل جدید با 75% راندمان تئوری (در مقایسه با راندمان 10 درصدی موتور بخار) شد. در سال 1898 دیزل به یک میلیونر تبدیل شده بود و موتورهای دیزل وی موارد استفاده بسیاری پیدا کرده بود. دیزل ژنراتورهای پشتیبان اضطراری باید در هر مجموعه درمانی پزشکی عمده وجود داشته باشد. به خاطر ماهیت خطیر کار این مجموعهها و وضعیت بیماران موجود در آنها، قطعی برق به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سرعت چرخش کم در موتور دیزل
این فشار معمولاً به دلیل تأمین ضعیف سوخت از منبع سوخت و یا مشکل در ریل سوخت و انژکتور است. به طور معمول فشار مورد نیاز از پمپ پر فشار بر انژکتورها و ریل سوخت باید در حالت عادی و ایده آل ۳۰۰ بار باشد. اما هنگامیکه موتور روشن میشود، این عدد از ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ بار تغییر میکند؛ بنابراین هنگامی که موتور دیزل روشن میشود و شروع به کار میکند این فشار باید حفظ شود و نباید تغییری در آن به وجود آید.
انژکتورها
پس از وقفهای طولانی با داشتن تعداد کمی خودروی دیزلی در صف تولید، شرکت مرسدس بنز در قرن 21 به تولید خودروهای دیزلی با تأکید برروی عملکرد بالا بازگشته است. سوخت در موتور دیزل، بهجای منبع مجزای انرژی احتراقی (مانند شمع موتور)، با در معرض فشار و دمای ناگهانی گاز فشرده شدهای هوای اکسیژن (معمولا هوای اتمسفری) ناگهانی مشتعل میشود. این فرآیند به افتخار رودولف دیزل که آنرا در سال 1982 ابداع نمود، چرخه دیزل نامیده شده است.
موتور دیزلی چیست و چگونه کار میکند؟
میل لنگ یکی از پیچیده ترین قطعات است که به صورت یک حرکت چرخشی عمل می کند. در واقع میل لنگ قطعه ای است که برای تبدیل حرکت بالا و پایین پیستون به یک حرکت چرخشی استفاده می شود. میل لنگ تا ترکیب سوخت و هوای مورد نیاز برای احتراق بسته می ماند. این کار تا زمانی که سنسورها زمان باز شدن آن را ارسال کنند تا باعث استارت خودرو شود، ادامه پیدا می کند. طی سالهای متمادی پس از اختراع موتور دیزل، از این نوع موتور عمدتاً و منحصراً در کارهای درجا و سنگین از قبیل تولید برق، تلمبه کردن آب، راندن قایقهای مسافری و باری و همچنین برای تولید قدرت جهت رفع بعضی از نیازهای کارخانجات استفاده میشد. در سال ۱۸۹۲ دکتر رودلف دیزل آلمانی حق امتیاز موتور طراحی شدهای را به ثبت رساند که در آن اشتعال ماده سوختنی، بلافاصله پس از تزریق سوخت به داخل سیلندر انجام میگرفت.