خود را به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت دیزل ژنراتور مطرح کرده وبعنوان یک توزیع کننده متخصص و فعال این کارخانجات در پروژهای مختلف همکاری مطلوب و شایسته ای داشته است . سوخت دیزلی بهصورت متداولی در اتوبوسهای عمومی هم استفاده میشود. در سال 2017، سوخت دیزل 21% سوختهای نفتی استفاده شده در بخش حملونقل آمریکا را به خود اختصاص داد.
همه مجله خبری دیزل کمیته های بتن ریزی، ماشین آلات حفاری، غلتکها، ترنچرها و با موتور دیزل کار میکنند. موتور های دیزل شمع ندارند در واقع آنها هوا را میمکند و سپس آنرا متراکم و سوخت را مستقیماً به داخل محفظه احتراق تزریق میکنند (تزریق یا پاشش مستقیم). در نتیجه گرمای حاصل از متراکم شدن هوا، موجب انفجار سوخت در یک موتور دیزلمیشود. در بخش بعدی مقاله موتورهای دیزل چگونه کار میکند، ما مرحله تزریق سوخت دیزل را بررسی خواهیم کرد. به این معنی که در موتورهای بنزینی، سوخت و هوا باهم ترکیب شده و سپس در سیلندر فشرده میشود و در نهایت با جرقه شمع، انفجار صورت میگیرد.
طرز کار موتورهای دیزل
آداپتور اندازه گیری فشاری باید بر روی سوراخ انژکتور نصب شود و سپس ابزار اندازه گیری کمپرسور را وصل کنید. در ابتدا از شارژ بودن کامل باتری و سالم بودن استارت موتور خود اطمینان حاصل کنید. استفاده از روغنهای صنعتی نا مرغوب و تعمیر و نگهداری ضعیف باعث بروز مشکل در سوپر است.
تفاوت موتور های دیزلی و موتور های بنزینی
لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام میگردد که عبارتند از مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا یا به صورت توأم انجام گیرند. لیکن از آن تاریخ تاکنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت نمودهاست که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم. بيشتر پمپ هاي سوخت پاش مدرن از نوع پمپ سوخت پاش خطي هستند .اين پمپ ها بر اساس مكانيسم بادامك و سوزن كار مي كنند. شكل بادامك،از طريق كنترل ميزان بالابري سوزن، مقدار سوخت و از طريق كنترل زمان بالابري سوزن ، زمان سوخت پاشي و از طريق سرعت بالابري سوزن، آهنگ سوخت پاشي را تنظيم مي كند.
- مقداری از آن را میتوان با پترودیزل مخلوط کرد و در موتورهای معمولی دیزل استفاده نمود.
- لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام میگردد که عبارتند از مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا یا به صورت توأم انجام گیرند.
- لوله های فشار ضیف شامل لوله های برگشت گازوئیل و ارتباطی از باک تا پمپ سه گوش می باشند که فشار بالایی ندارند .و معمولا جنس این نوع لوله های پلاستیکی است .
- قبل از سال 2006، بیشتر سوخت های دیزلی، حاوی مقادیر زیادی گوگرد بودند.
- پیستون در مسیر حرکت روبه پایین خود جلو مجاری تنفس هوای تازه را باز میکند.
- این ریل مشترک بین تمام سیلندرها است و تمام انژکتورها به این ریل انشعاب دارند.
در موتورهای دیزل، سوخت به شکل پودر شده و به درون سیلندر تزریق شده و اشتعال در اثر درجه حرارت بالای داخل سیلندرها حاصل میشود. موتورهای دیزلی نیز مانند موتورهای بنزینی، موتور احتراق داخلی هستند که به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می شود. در این موتورها، سوخت به داخل محفظه احتراق تزریق می شود و سپس با دمای بالای هوا در محفظه مشتعل می شود. باید بدانید که موتور دیــزل از نوع موتورهای درون سوز و احتراق داخلی هستند.