موتور دیزل فیات FPT شرکت توربوتراکرز : فروش انواع لیفتراک و انواع موتور دیزل ژنراتور | dieselcommittee

موتور دیزلی از انواع موتورهای احتراق داخلی فشرده است که برای ایجاد جریان برق از سوخت گازوئیل استفاده می‌کند و از انواع با دوام و پرقدرت ژنراتور برق به شمار می‌رود. با این حال، این موتور آلایندگی بالایی هم دارد که در استفاده از آن باید حتماً مدنظر قرار داده شود. نوع دیگر موتورهای دیزلی، موتور دیزلی دو زمانه است که فرایند کار خاصی دارد.

لینک های اصلی

یک ژنراتور یک محصول انقلابی است که قدرت آماده به کار را در دسترس میلیونها شرکت، خانه و کسب و کارهای کوچک به ارمغان می آورد. شلنگ آب و واتر پمپ که وظیفه انتقال حرارت موتور دیزل به بیرون را دارا می باشند. وظیفه تنظیم میزان سوخت وارد شده و فشار مورد نیاز جهت اسپری و تزریق سوخت را عهده دار می باشد. از این موتورها جهت تامین برق بیمارستان ها، ادارات، سازمان ها و شرکت در مواقعی که قطعی برق رخ می دهد و امکان وارد کردن ضرر و خسارت به آن ها بسیار زیاد است، استفاده می شود.

  • اولین فرق موتور دیزل با بنزینی این است که موتورهای بنزینی هم سوخت و هم هوا را به داخل محفظه احتراق خود می‌برند، اما موتورهای دیزل فقط هوا را وارد محفظه احتراق خود می‌کنند.
  • لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام می‌گردد که عبارتند از مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا یا به صورت توأم انجام گیرند.
  • سیلندرهای دو زمانه حفره‌هایی برای ورود سوخت دارند به این حفره‌ها پورت گفته می‌شود.
  • سپس با ورود هوا به داخل سیلندر، سوپاپ هوا نیز بسته شده و هیچ منفی برای خروج هوا وجود نخواهد داشت.
در مرحله چهارم تخلیه یا خروج دود ناشی از انفجار صورت می‌گیرد که آن را توضیح می‌دهیم‌. به همین جهت میل لنگ متصل به انتهای آن هم به شکل مداوم می‌چرخد. گازهای ناشی از انفجار سوخت دیزل نیز زمانی که سوپاپ تخلیه باز و سوپاپ هوا بسته است، خارج می‌شوند.

http://boostercctv.ir

مجله خبری دیزل کمیته کردند و یکسال بعد از آن، چاپمن از شرکت جدا شد و پس از جنگ جهانی، پرکینز تبدیل به بزرگ‌ترین تولید کننده موتورهای دیزلی در محدوده 37 تا 52 کیلووات (50 تا 70 اسب بخار) شد. موتور پیستون مقابل شش زمانه که علامت شناسائی M۴+۲ برای آن تعیین شده است. افزودن توربو شارژ و افترکولر می‌تواند عملکرد موتور دیزلی را از نظر قدرت و بازده تقویت کند.

تفاوت موتور دیزل و بنزینی

تعداد کمی از خودروهای سواری نیز با موتور دیزلی کار می ‌کنند. موتورهای دیزلی، مصرف سوخت کمی دارند و برای وسایل نقلیه سنگین مناسب هستند. به همین دلیل، بسیاری از تولید کنندگان کامیون از موتورهای دیزلی استفاده می کنند. سهم عمده ای از فعالیتهای شرکت حمل و نقل کرخه ترابر تولیدات داخلی به ویژه محصولات میانی می باشد. شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. اصول مجموعه ی کرخه ترابر بر مبنای رضایت مشتری و صداقت بنا شده است.

موتور دیزل چه انواعی دارد؟