
بروزرسانی: 28 خرداد 1404
موتور تک دیزلی 192 15 اسب گازوئیلی قیمت مناسب پر قدرت کاما-کوپ بهترین | dieselcommittee
توسعه مجله خبری دیزل کمیته های سوخت پاش (پمپ های انرژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودروها مناسب بودند متعادل شد. ساختمان ساختار موتورهای دیزل تنها در سیستم تغذیه و تنظیم سوخت با موتورهای اشتعال جرقه ای تفاوت می کند. بنابراین ساختارهای بسیار مشابهی میان این موتورها وجود دارد و تنها تفاوت ساختمانی آنها قطعات زیر است که در موتورهای دیزل وجود دارد و در سایر موتورهای احتراق داخلی وجود ندارد. پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل، تا توسعه سیستم های پیشرفته تزریق سوخت در دهه ۱۹۳۰ طول کشید. موتورهای دیزل، به انوع گسترده ای از موتورها گفته می شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می توانند ماده سوختنی را شعله ور سازند.
- لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام می گردد که عبارتند از مکش یا تنفس - تراکم یا فشار - کار یا انفجار و تخلیه دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا یا به صورت توأم انجام گیرند.
- موتور بنزینی مخلوطی از گاز و هوا را می گیرد، فشرده می کند و با جرقه ای ترکیب حاصل را مشتعل می کند ولی موتور دیزلی هوا را می گیرد، آن را فشرده کرده و سپس سوخت به هوای فشرده تزریق می شود.
- باید بدانید که موتور دیــزل از نوع موتورهای درون سوز و احتراق داخلی هستند.
- هوا و سوخت توسط پیستون به داخل محفظه احتراق مکیده شده و باعث روشن شدن موتور می شود.
در این زمان پیستون پس از عبور از جلو مجاری تنفس هوای تازه را تا حد معینی متراکم می سازد. در طول این زمان سوپاپ تخلیه که در قسمت فوقانی سیلندر و در داخل سرسیلندر قرار دارد کماکان بسته مانده است. این موتور دیزلی برای کشاورزی و صنعتی مصارف زیادی دارد از این موتور در تولید موتور برق، موتور پمپ و دیگر ادوات کشاورزی و صنعتی استفاده میشود. دیزل ژنراتور در اغلب بخش های صنعتی، به خاطر ارائه توان بر واحد سوخت بیشتر و نوسان کمتر و ایمنی بیشتر، مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایای هیجان انگیز دیزل نسبت به بنزین، امکان حذف کامل مصرف بنزین است. در بیشتر موتورهای دیزلی می توان از روغن گیاهی به جای دیزل بدون تلفات عمر یا بهره وری استفاده نمود.
موتور دیزل و کاربرد در صنایع و ژنراتور ها
طول همه لوله هايي كه گازوئيل را از پمپ سوخت پاش به سوخت پاشها مي رسانند، برابر است. در همین سال و به موازات اختراعات جدید استوارت، هنری بارتون ، در کارخانه Hornsby به جایگزینی حباب داغ با سرسیلندر پرداخت که با این اختراع جدید نیازی به پیش گرمایش هوا نبود و این موتور قادر به تامین 6 ساعت کاری بود. این وقایع دقیقاً پنج سال پیش از ساخت پروتوتایپ موتور پر تراکم مشهور دیزل در سال 1987 بود. زمانی که سیستم ها و سرورها خاموش شوند، ممکن است ارتباطات قطع شود، تجارت ها متوقف شود، داده ها از دست بروند، کارگران و کارمندان بی کار بنشینند، و تقریبا همه چیز متوقف شود.
محصولات ما
در فاز اول، دریچه های ورودی به طور کامل باز می شوند تا هوا وارد آن ها شود. در طی این اتفاق، شاتون یک ضربه وارد می کند و میل لنگ ۱۸۰ درجه به چرخش در می آید و فرورفتگی بسیار شدیدی در محفظه احتراق به وجود می آید. به واسطه این فرورفتگی و وارد شدن سوخت توسط انژکتور، محفظه پر می شود.
انژکتورها
پس از پایان تزریق کردن سوخت مرحله ی سوختن تا اندازه ی ۳/۲ از زمان قدرت امتداد صورت می گیرد. در سال ۱۸۹۲ دکتر رودلف دیزل صاحب امتیاز موتور دیزلی طراحی شده ی خود را به ثبت رسانید که در آن مشتعل شدن ماده ی سوختنی، بلافاصله بعد از تزریق ماده ی سوختنی به درون سیلندر انجام می پذیرفت. این شعله ور شدن باعث عامل درجه حرارت بالایی می شد که در اثر تراکم بالای هوا تولید می شد.
http://boostercctv.ir