
بروزرسانی: 03 تیر 1404
موتورهای اپیک همچنان برای فروش جدید | شش تا از بهترین ها
آئودی RS3 Vorsprung، 2023، 10 هزار، 55995 پوند
در شب سال نو، ما تمام خودروهایی (یا به هر حال جالب ترین آنها) را به شما نشان دادیم که در سال 2024 جابجا شده بودند و صادقانه بگوییم که مایوس کننده بود زیرا با آنها موتورهای بنزینی بسیار خوبی همراه بودند، تقریباً هیچ یک از آنها مستقیماً نبودند. جایگزین شده است. بنابراین این یک قطعه همراه با آن خلاصه و جنبه بسیار خوش بینانه سکه احتراق را در نظر بگیرید. حتی بدون غوطه ور شدن انگشت در آب های فوق العاده تر سوپراسپرت ها، همچنان انتخابی دلچسب از ماشین های جدید وجود دارد که به طور ملودیک و مشتاقانه بنزین را می سوزانند - نه بیشتر از آخرین آئودی RS3. طرفداران به یاد می آورند که این خودرو به تازگی فیس لیفت شده است (برای آخرین بار) اما نسل قبلی تقریباً دارای همان توربوشارژ 2.5 لیتری خطی پنج است و اگرچه ممکن است مانند گذشته صدادار نباشد، اما همچنان گواهی فوق العاده برای این موضوع است. پیکربندی که به ندرت دیده می شود و سالن (یا دریچه) مناسب خانواده آئودی را به یک غول کش تبدیل می کند. البته ارزان نیست - اما این روزها چیست؟
فورد موستانگ ماخ 1، 2022، 13 هزار، 47790 پوند
در حالی که پنج دیگ آئودی همیشه یک کالای کلکسیونی بوده است، زمانی که سوار موستانگ شد، موتور 5.0 لیتری V8 فورد در اصل به دلیل مقرون به صرفه بودن به جای کمیاب بودن، متمایز بود. پسر، آیا این تغییر کرده است این واقعیت که شما همچنان قادر خواهید بود یک موتور تنفس طبیعی و با ظرفیت بزرگ بخرید - با گیربکس دستی! - در سال 2025 و برای آینده قابل پیش بینی به وضوح چیزی است که باید برای آن تشکر کرد و همچنین دلیل خوبی برای عدم تسلیم تصمیم سازنده آن برای توقف ساخت هات هاچ است. علاوه بر این، جدیدترین موستانگ احتمالاً بهترین است. اما نیازی نیست منتظر بمانید تا یکی از آن ها در دسترس قرار گیرد، اگر بیشتر به دنبال ضربه هشت سیلندر باشد. طبقه بندی ها پر از آنها هستند، از 20 هزار پوند. اگرچه، با توجه به انتخاب، ما به دلیل اینکه بهترین ماخ برای رانندگی است، ماخ 1 قبلی را افزایش می دهیم. در اینجا یک نمونه دوست داشتنی با یک مالک با تنها 13 هزار ساعت در ساعت برای کمتر از 50 هزار پوند وجود دارد.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio، 2023، 4k، حراج PH
از بین تمام موتورهای لیست شده در اینجا، موتور V6 استروئیدی آلفا موتوری است که واقعاً باید رانندگی کنید تا بفهمید چقدر خوب است. مطمئناً، اگر ویژگی های آن را روی کاغذ فهرست کنید، از قبل خوب به نظر می رسد - به هر حال این یک واحد 2.9 لیتری توربوشارژ دوقلو بسیار مدرن است که دور تا 7400 دور در دقیقه می چرخد و 520 اسب بخار قدرت تولید می کند - اما این به طور کامل شما را برای نمایش آتش بازی آماده نمی کند. زمانی اتفاق می افتد که شما در حال حرکت هستید. جای تعجب نیست که V6 برای اولین بار با F154 V8 فراری اندازه گیری شد. به همین ترتیب انفجاری و تقریباً طلسم کننده است. و در حالی که Giulia محرک عقب بدون آن بسیار خوب است، در واقع با نصب آن به چیزی بسیار خاص تبدیل می شود. باز هم، انتخاب های زیادی وجود دارد (با قیمت 30 هزار پوند، ماشین ارزش ظالمانه ای دارد) اما اگر می خواهید قبل از اینکه آلفا جولیا و استلویو را به شمشیر بکشد، قایق را بیرون بکشید، خیلی بهتر از 100 سالگرد کم استفاده نخواهید شد. نسخه به زودی راه خود را از طریق حراج های PH باز می کند. یک ماشین بیانیه و بدون اشتباه.
BMW M2، 2023، 5k، 49950 پوند
احتمالاً موتور خودروی BMW M با نام S مورد علاقه خود را دارید، چه با دور بالا، چه عضلانی یا دیوانه - شاید هر سه. تعجب نکنید اگر S58 3.0 لیتری، همانطور که در خودروهایی مانند M3 و M2 یافت می شود، به مرور زمان به تعدادی از لیست ها بپیوندد. شاید مانند قبل صدای شیرینی نداشته باشد، اما به طرز وحشتناکی قدرتمند، فوق العاده پاسخگو و به طرز عجیبی قابل تنظیم در بالای صفحه. بعلاوه، در مورد کوچکترین خودروی M، همچنان با گیربکس دستی قابل جفت شدن است. هیچ چیزی (نوار حدود 70 هزار پوند) نمی تواند مانع از خرید یک خودروی جدید M با محرک عقب با قدرت 911 Carrera S و شش دنده انتخابی توسط PHer در سال 2025 شود. حتی الان میتونه رنگ سرد بگیره هیچ لیست یا تخصیص خاصی وجود ندارد، فقط دستی، خودروی مستقیم شش M برای سنین. برای رفع هر تاریکی ژانویه کافی است. این مدل در سال 2023 ثبت شده است، دارای موتور هشت سرعته خودکار است که M2 را حتی سریعتر می کند و زیر 50 هزار پوند می رسد.
پورشه 718 کیمن 4.0 GTS، 2022، 3k، 65450 پوند
حتی طرفداران مدل های توربوشارژ 718 GTS نمی توانستند انکار کنند که بازگشت شش سیلندر افقی مخالف، انتخاب مناسب تر، احساسی تر و هیجان انگیزتر پیشرانه است. توت فرنگی با ماست بدون چربی خوب است، اما با خامه تک خوشمزه است - این تفاوت است. در واقع پورشه موتور 6 لیتری 4.0 لیتری را به قدری خوب ساخت که اکنون با یک معضل مواجه است. 718 EV در حال توسعه است، اما ماشین احتراقی موجود - با دکمه های روی داشبورد، ظاهر زیبا و موتور شادی بخش - احتمالاً جذاب تر از مدتی به نظر می رسد. دیگر چیزی شبیه به آن وجود ندارد و زمان زیادی طول نمی کشد که پیکربندی خود را در پشت چرخ Race-Tex یک کوسه آبی GTS با چرخ های ساتن آروم، پکیج داخلی قرمز Carmine، شاید برخی صندلی های جذاب تر تصور کنید. تصویر اما به زودی به سمت یک کیمن جدید 100 هزار پوندی می روید. بدون شک در سال 2025 جالب است، اگر توجیه آن کمی سخت باشد. به خصوص زمانی که خودروهای کم مسافت پیموده شده مانند این، با گیربکس دستی، استریو Bose و Power Steering Plus، 65000 پوند قیمت دارند. چه از امسال، چه پنج سال یا 20 سال پیش، چیز زیادی برای یک کایمن 6 تخت وجود ندارد.
هوندا سیویک تایپ R، 2024، 7 هزار، 41995 پوند
بله، این پول زیادی است. بله، بسیار بزرگ است که به عنوان هات هچ طبقه بندی شود. و نه، تعداد زیادی از آنها وجود ندارد، اما FL5 Civic Type R به عنوان دلیلی بر آنچه اکنون می توان با یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار، شش سرعته دستی و دیفرانسیل جلو به دست آورد، به سادگی مشابهی نمی شناسد. تا حدودی به این دلیل که در اواسط دهه 2020 هیچ جایگزینی با سه پدال وجود ندارد، اما حتی اگر وجود داشته باشد، تصور اینکه آنها برای برتری مهندسی محض با هوندا رقابت کنند، دشوار است. دور موتور با علامت تجاری VTEC رها می شود (و به روشی که کمی قابل مقایسه است، به جز A45 AMG)، گیربکس عالی است و شاسی در توانایی خود در ترکیب راحتی با کنترل بی رقیب است. برخی تغییرات جزئی و البته ارزشمند نسبت به مدل قبلی FK8 سیویک تایپ R را از یک هاتچ فوق العاده به یک خودروی پرفورمنس برجسته تبدیل کرد. آنچه را که در مورد سیویک، هات هاچ یا 2.0 لیتری می دانید فراموش کنید - این یک آبگوشت متفاوت است. بنابراین شما بر اساس آن امتیاز را پرداخت خواهید کرد. با این حال، این یکی تقریباً 10 هزار پوند از قیمت جدید پس از 7000 مایل کاهش می دهد. قرمز با قرمز باید سریع ترین مشخصات باشد، همچنین…
منبع: https://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=49390