معرفی بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی کتابانه | ketabko

بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی در درس زبان انگلیسی، به طور موازی مباحث گرامر، واژگان، درک مطلب و کلاوز تست را پوشش می‌دهند. ریاضی، یکی از پرچالش‌ترین دروس بین دانش‌آموزان در مقطع متوسطه دوم است. در کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو، تمامی دروس پوشش داده شده و یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی محسوب می‌شوند. در این کتاب خلاصه دروس به همراه مثال‌های زیاد و متنوع، بهترین و سریع‌ترین راه‌حل‌های فعالیت‌ها و تمرین‌های کتاب درسی، اختصاص بخشی به اشتباهات رایج دانش‌آموزان و سؤالاتی در انتهای هر فصل برای ارزشیابی دانش‌آموزان ارائه شده است. یکی از امکاناتی که در چی بخونم میسر شده، دانلود بخشی از هر کتاب به شکل فایل پی دی اف است که می توانید یک آشنایی و شناخت اولیه نسبت به کتاب های کمک آموزشی و امکان مقایسه آنها باهم را برای شما ایجاد کند. نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم شده است.

یازدهم

کتاب عربی دهم سری میکرو طبقه بندی توسط خدیجه علیپور گردآوری شده است. کتاب فارسی دهم خیلی سبز مناسب رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می باشد. ریاضی دهم سری میکرو طبقه بندی را آقایان علیرضا شعبانی نصر و محمدحسین صابری نوشته اند. شایان ذکر است تمامی سفارشات تهران و سایر شهرستان ها به روز در عشق کتاب پردازش و بسته بندی شده و سفارشات شهر تهران یک روز کاری با «پیک موتوری» و شهرستان ها به صورت «پست پیشتاز» ارسال میگردد. در سال ‌های اخیر آموزش و پرورش برای ارائه کتاب ‌های درسی، دانش‌آموزان و خانواده ‌های آنها را ملزم به ثبت نام در سامانه مخصوص کرده است که برای این ثبت نام برخی از مدارک مانند شماره ملی، نام دانش آموز، نام مدرسه و مواردی از این قبیل لازم می باشد. کلیه دانش‌آموزان باید برای تهیه کتاب ‌های درسی خود به سامانه ‌های مشخص شده مراجعه کرده و ثبت سفارش کنند.

  • این سایت همواره تلاش می‌کند تنوع و کیفیت را در اولویت کار خود قرار دهد و رضایت کاربران در نظر بگیرد.
  • با افزایش قیمت کاغذ و بالا رفتن قیمت کتاب های کمک آموزشی به تبع آن، بسیاری از افراد در خرید کتاب های کمک آموزشی و عمومی دچار مشکل شدند و یکی از دغدغه های فکری دانش آموزان تخفیف کتاب های کمک آموزشی است.
  • کتاب شیمی دهم تست خیلی سبز را باید در دسته کتاب های آموزشی و تست قرار دهیم.

راستش من امسال پایه دهمم ( تجربی )و واسه مدارس خاص خیلی تلاش کردم ولی متأسفانه نمونه قبول شدم و اونطوری که شنیدم درست مثل مدارس عادی هستند. من تقریبا یک سال نشده که با تست آشنا شدم و تست می زنم و شایدم راه و روش تست زنی زو نمی دونم. میشه لطفا کتابی رو معرفی کنید که در سطح مدارس تیزهوشان باشه مطالبش یعنی جوری که من با خوندنش خودم رو به سطح تیزهوشانی ها یا بالاترهم برسونم. کتاب خیلی سبز هم که من پارسال داشتم سطحش خیلی بالا بود و منی که توی مدرسه عادی بودم بایستی واسه متوجه شدن خیلی از قسمت هاش وقت زیادی رو صرف سرچ کردن واسه معنیش و پرسیدن از معلما و … می کردم.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی کتابانه | ketabko

احمد مصلایی، رضا سبز میدانی و نوید شاهی این کتاب را نوشته اند. در ادامه مقاله قصد داریم کتاب های مهم شیمی دهم تجربی را به همراه ویژگی و ساختارشان بررسی کنیم. فصل اول ۱۵۹ تست، فصل دوم ۳۲۹ تست، فصل سوم ۲۷۸ تست، فصل چهارم ۴۹۴ تست، فصل پنجم ۳۲۰ تست، فصل ششم ۳۷۱ تست، فصل هفتم ۲۳۳ تست دارد.

با استفاده از این کتاب از انتشارات کاگو، دانش‌آموزان به مرجع کاملی از مطالب پایه دهم دسترسی دارند و با مطالعه آن می‌توانند معدل خود را بالاتر ببرند. این کتاب تضمین می‌کند که با مطالعه آن، دانش‌آموز تمامی مطالب را آموخته و دیگر نگران شب امتحان نخواهد بود. در این کتاب ها، خلاصه دروس و نکات مهم به همراه پاسخ به تمامی سؤالات، تمرین‌ها، فعالیت‌ها و… کتاب درسی آورده شده است و در آن‌ها سعی شده تا یادگیری ساده‌تر شود.

عربی دهم سری میکرو طبقه بندی