مشخصات ، قیمت و خریداتو بخار بوش مدل Bosch TDA503001P فروشگاه هاتف پخش | سناپویان

از این بدتر امکان انجام بخاردهی عمودی با اتوهای قدیمی وجود نداشت. حتی بعضی مواقع شنیده ایم که یک اتو بخار یک منزل را به آتش کشیده و منجر به خسارات مالی و حتی جانی شده است. سیستم رسوب زدایی 3AntiCalc نیز سبب از بین رفتن رسوبات در 3 مرحله میشود. سیم دستگاه به طول 2.5 متر و با قابلیت چرخش 360 درجه ، موجب کارکرد آسان با دستگاه میشود. یکی از دغدغه‌های خریداران هنگام انتخاب اتو عدم رسوب‌گذاری آن است.

لباسشویی 10.5کیلویی الجی مدلG1

و اگر اتوبخار بوش را در حالت عمودی قرار دهید و خاموش کردن آن رافراموش کنید دستگاه بعد از چند دقیقه به طور خودکار خاموش میشود. کمپانی بوش با قرار دادن سیستم ضد چکه در اتوبخار بوش مدل TDA503011P این مشکل را نیز رفع کرده است. با این اتوبخار محبوب کمپانی بوش می توانید لباس های حساس و ظریف را با درجه حرارت پایین اتو بکشید.

اتو بخار بوش مدل BOSCH Sensixx’x DA30 TDA302401W

همچنین کارشناسان فروش برای خدمات‌رسانی بهتر به شما، در تمام فرایند خرید در کنارتان هستند و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌کنند. این محصول قابلیت تنظیم درجه حرارت دارد  می توانید با کمک ان متناسب با نوع پارچه و جنس پارچه لباس خود حرارت آن را تنظیم نمایید و به راحتی و با خیال راحت اتوکشی نمایید. این محصول دارای سیستم ضد چکه می باشد و دیگر نگران چکه کردن آب بر روی لباس هنگام اتوکشی نباشید.

  • از قابلیت های این اتوبخار باکیفیت می توان به استفاده از بخار در حالت ایستاده اشاره کرد که به راحتی می توانید لباسها، پرده و پارچه ها را در حالت ایستاده اتو نمایید.
  • شاید از خود بپرسید، اتو بخار مخزن‌دار یعنی چه و این محصول چه تفاوتی با دیگر محصولات دارد؟ بیاید ابتدا با این محصولات آشنا شویم و سپس به معرفی اتو بخار بوش مدل TDS6040 بپردازیم.
  • در این مجموعه، تمامی محصولات دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا هستند و در عین حال لذت خرید آنلاین با پشتیبانی در تمامی مراحل از درب فروشگاه تا آشپزخانه شما فراهم می‌گردد.
  • به همین دلیل شما میتوانید بر روی اتو مخزن دارtds6040  بوش، به عنوان یکی از محصولات کم مصرف خانگی، حساب باز کنید.

اتو بخار مخزن دار بوش مدل TDS6040دارای توان مصرفی ۲۴۰۰ وات است‌. حرارت از طریق کفی سرانیوم گلیس به طور یکنواخت و سریع روی سطح البسه پخش میشود و چین و چروک را از آن‌ها می‌زداید. قابلیت سُرخورندگی بالا در کفی، از سوختن و برق افتادن پارچه‌ها جلوگیری میکند. بخاری که به صورت یکنواخت و بهینه از کف اتو خارج میشود، به عمق تار و پود پارچه نفوذ میکند. سپس بدون هیچ آسیبی به بافت آن، حتی عمیق‌ترین و سرسخت‌ترین چین و چروک‌ها را از بین میبرد.

خرید اتو بخار بوش مدل P503001

مشخصات ، قیمت و خریداتو بخار بوش مدل Bosch TDA503001P فروشگاه هاتف پخش | سناپویان

شاید همه ما نیاز به یک اتو مجهز به خاموش کردن خودکار ایمن داریم و این برند دارای چنین امکاناتی است. در صورت عدم استفاده از اتو تحت هر شرایطی به طور خودکار خاموش خواهد شد. کیفیت اتو را از هر برندی نمی توان انتظار داشت اما برند بوش زبانزد بازار بوده و خاص ترین انتخاب شما مشتری شیک پسند در حوزه لوازم خانگی کوچک است. در ادامه این پست لیستی 4 تایی از بهترین اتو بخار های بوش را برای شما آماده کرده ایم تا با بررسی و مشاهده آنها بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. همانطوری که میدانید اتو بخار های اصلی بوش جزء بهترین های جهان هستند از این رو پیشنهاد میشود حتما محصول مورد نظرتان را از مراکز معتبر تهیه نمایید. چون برند های نامعتبری قصد دارند از اسم بوش سواستفاده کنند و محصولات تقلبی خود را وارد بازار کنند.