فروش انواع موتور تک دیزلی لیست قیمت، مقایسه و مشخصات مدلها | dieselcommittee

پس از وقفه‌ای طولانی با داشتن تعداد کمی خودروی دیزلی در صف تولید، شرکت مرسدس بنز در قرن 21 به تولید خودروهای دیزلی با تأکید برروی عملکرد بالا بازگشته است. دستگاه‌های ژنراتور ، یا برق تکفاز و یا سه فاز تولید می‌کنند. بیشتر صاحب‌خانه ها برق تک فاز را ترجیح می‌دهند، در حالی‌که در کاربردهای تجاری و صنعتی اغلب برق سه فاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. ژنراتورهای دیزل به خاطر بهره مندی از طول عمر بالا و هزینه عملکرد پایین، مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتورهای دیزل مدرن کم سر و صداتر هستند و تعمیر و نگهداری کمتری را نسبت به واحدهای گازی با اندازه مشابه (با گاز طبیعی یا پروپان) دارند.

  • موتورهای دیزلی به گونه‌ای مقاومت بسیار زیادی دارند و عمر طولانی‌تری نسبت به موتورهای بنزینی دارند.
  • بله، بیمارستان از جمله مکان هایی می باشد که تامین برق اضطراری در آن بسیار ضروری می بوده و در مواقع و زمانی که حوادثی رخ می دهد، لازم است تا با استفاده از این دستگاه ها، برق تامین گردد تا جان بیماران به خطر نیفتد.
  • مفهوم موتور با پیستون‌های مقابل این است که در هر سیلندر دو عدد پیستون در مقابل یکدیگر در حرکت هستند که هر دو براساس دوزمانه عمل می‌کنند.

فرآیند احتراق در یک موتور دیزلی ناهمگون یا نامتجانس است که یعنی سوخت و هوا قبل از شروع احتراق با هم ترکیب نمی‌شوند. در نتیجه، تبخیر و ترکیب سریع سوخت در هوا برای احتراق کامل سوخت تزریق شده بسیار مهم است. این امر تأکید بیشتر را مخصوصاً در موتورهایی که تزریق مستقیم دارند، بر روی طراحی نازل تزریق کننده می‌گذارد. موجود است.همانگونه که اشاره شد موتورهای دیزل بر اساس نحوه کار کردن به دو دسته موتورهای چهارزمانه و دوزمانه تقسیم می‌شوند.

دپارتمان برق

انواع موتورهای دیزلی براساس قدرت و توان به سه گروه اصلی کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند. متداول ترین نوع موتور دیزلی، موتورهای با اندازه کوچک هستند که دارای قدرت خروجی کمتر از 188 کیلووات می باشند. موتور بنزینی مخلوطی از گاز و هوا را می گیرد، فشرده می کند و با جرقه ای ترکیب حاصل را مشتعل می کند ولی موتور دیزلی هوا را می گیرد، آن را فشرده کرده و سپس سوخت به هوای فشرده تزریق می شود. موتورهای دیزلی شمع ندارند و گرمای هوای فشرده، سوخت را خود به خود مشتعل می کند. ایمنی موتورهای ژنراتور دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی بسیار بیشتر است زیرا گازوئیل نسبت به بنزین کمتر فرار بوده و قدرت اشتعال آن هم به مراتب از بنزین کمتر است. که زمان زیادی از ماشین میگیرند از این نوع موتورها استفاده میکند.

http://boostercctv.ir

در سال ۱۹۲۶ شرکت دایملر-بنز از ادغام دو شرکت دایملر-موتورن-گیزلشافت و بنز اند سی تأسیس شد و از تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۲۶ کارخانجات دو شرکت، تولیدات خود را، با برند مرسدس بنز، به بازار عرضه کردند. در سال ۱۹۰۰ دایملر درگذشت و مایباخ کنترل شرکت را در دست گرفت. در ۱۹۰۲ در پی انعقاد قراردادی میان مایباخ و امیل یلینک شرکت دایملر-موتورن-گزلشافت، اقدام به راه‌اندازی خط تولید مرسدس نمود. در این بخش می خواهیم تا برای شما همراهان گرامی درباره موتور دیزل و تاریخچه آن اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم ابتدا در این قسمت برای اشنایی بیشتر و یاد اوری تعریف مختصری را از موتور دیزل برای شما عزیزان بیان می کنیم. امروزه از محصولات پرکینز در دستگاهای برداشت محصولات کشاورزی، بیل مکانیکی، لودر های چرخدار و لیفتراک، موتورهای دریایی برای قایق های ماهیگیری و . در سمت پیستون چهارزمانه هیچ دریچه‌ای وجود ندارد و هوای موردنیاز این قسمت از همان دریچه‌های سمت دوزمانه فراهم می‌شود.

رودولف دیزل

شایان ذکر است یکی از مهم ترین کمپانی های مجله خبری دیزل کمیته کننده موتورهای دیزل مخصوص دیزل ژنراتورها کمپانی بنز است. موتور دیزل های پرکینز سری 400 در سال 2001 و با استانداردهای EU Stage II / US EPA Tier 2 برای استفاده در مصارف کشاورزی، ساخت و ساز، و تولید انرژی الکتریکی در ژنراتورها تولید شد. در ابتدای شروع به کار فعالیت‌های پرکینز و در دهه 40 میلادی با توجه به نیاز بازار در آن شرایط، موتورهای کشاورزی از عمده تولیدات این شرکت به‌شمار می‌رفت.

فشرده سازی و قدرت