سوخت های دیزل راد دیزل وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور و موتور برق | dieselcommittee

نیروهای نظامی هم از سوخت دیزلی در تانک‌ها و کامیون‌ها استفاده می‌کند برای اینکه سوخت دیزل در مقایسه با سایر سوخت‌ها کمتر قابل اشتعال و انفجار است. موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی احتمالاً کمتر خراب می‌شوند. سوخت دیزلی بیشتر تجهیزات مزرعه‌ای و ساخت‌وسازی را روشن می‌کند. صنعت ساخت‌وساز به برق تولیدشده از موتورهای دیزلی وابسته است. موتورهای دیزلی می‌توانند کارهای سنگین ساخت‌وساز را با امنیت و بازده بالا انجام دهند، کارهایی مانند جابجایی تیرآهن، حفر گودال فونداسیون، دریل کردن چاه، صاف کردن جاده‌ها و انتقال خاک.

هزینه نگه داری موتور های دیزلی بیشتر است و یا بنزینی ؟

بیشترین مشکلات مجله خبری دیزل کمیته در سیستمهای سوخت رسان ریلی مربوط است به نشتی بیش از حد برگشت سوخت و یا بازگشت جریان سوخت باشد. شایع ترین خطا برای تامین سوخت ناکافی این است که لوله های تامین سوخت، ترک خورده یا خم می شوند. انژکتور یک را باز کنید و میلنگ را بچرخانید تا هوا و گاز خارج شوند. اگر شیر EGR شما گیر کرده یا نتواند عملکردی داشته باشد، دیزل شما علائم مانند خستگی خفیف، قدرت کم و دود سیاه یا سفید از اگزوز خود را تجربه خواهد کرد. در طول دوره های خنک تر از سال، سرعت چرخش کم، شایع تر است و باتری هم کم توان تر عمل می کند. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد.

فیلترهای سوخت

اما ضریب تراکم در موتورهای دیزلی از حدود ۱۴ تا بالای ۲۵ دیده می‌شود. موتورهای دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی سنگین ‌تر بوده و باعث می‌شود در خودروهای اسپرت این مورد نامطلوب باشد، چرا که ماشین بازان و اسپرت سواران دوست دارند حرکت های سریع و دور زدن های متفاوتی را با ماشین تجربه کنند. موتورهای دیزلی گونه ای از موتورهای درون سوز هستند که در آن ها به جای عمل انفجار سوخت، احتراق در اثر تراکم صورت می گیرد. به این صورت که مخلوطی از سوخت و هوا بر اثر تراکم بسیار بالا بدون جرقه زدن متراکم می شوند و احتراق ایجاد می شود.

http://boostercctv.ir

یا در شرایطی که کار طولانی و سنگین است، مثلا بولدوزری که در جاده سازی به کار برده می شود، قطعا موتور دیزلی گزینه منطقی تری هستند. بررسی دقیق مزایای و معایب موتورهای بنزینی و دیزلی به شما در گرفتن تصمیم درست و خرید دستگاه مناسب کمک می کند. فراموش نکنید که می توانید علاوه بر خواندن مطالبی مانند این مقاله، از مشورت کارشناسان در این زمینه نیز استفاده مفید داشته باشید.

پمپ تزریق سوخت کارکرده

موتور دیــزل با مصرف سوخت گازوییل دارای ویژگی ها و قابلیت های خاصی است. از موتور های دیزلی بیشتر در ماشین هایی برای انجام کارهای سنگین استفاده می شود. برخلاف تصور عموم مردم که موتورهای دیزل را فقط برای خودروهای سنگین و تجاری مناسب می‌دانند، در مناطقی مثل کشورهای اروپایی و حتی آمریکا از این پیشرانه‌ها به شکل وسیعی برای خودروهای سواری نیز استفاده می‌شود.

  • به همین دلیل این نوع موتورها را اشتعال بر اثر فشار بالا نامیدهاند.
  • در مورد نسبت تراکم استفاده شده در موتورهای بنزینی می توان گفت که در حالت عادی بین 7 تا 10 می باشد و در خودروهای با عملکرد بالا این نسبت تراکم کمی بالاتر بوده و تا 13 می رسد.
  • این می تواند به دلیل فیلتر هوای کثیف و معیوب شما و یا مسدود شدن جنت های هوا باشد.
  • پمپ انژکتور در سیستم سوخت رسانی چند وظیفه بر عهده دارند ابندا اینکه به جهت پودر کردن گازوئیل فشار بالایی ایجاد میکند .